DA060 de la vis la realitate

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Sal,
am rulat 060-DA pe sine : fleischmann (2,5mm) cu terasament , roco geoline (2,1mm) , roco (2,1mm) , tillig ellite (2,07mm) , tillig (2,5mm) , piko profil I (2,5mm) , piko profil U , lima , marklin , peco , bachmann , la amici colectionari nu ca as avea eu toate aceste tipuri .
Concluzia fenomenul de balans persista pe toate sinele inclusiv la modelele de KEG , PTK si CTL produse anterior .
Am inlocuit rotile cu cauciucuri de tractiune cu roti fara cauciucuri , balans in continuare .
Am pus rotile cu cauciucuri de tractiune in diferite poziti pe boghiu , balans in continuare .
Acum nici calea de rulare nu este perfecta dar alte modele de locomotiva nu au acest balans .
Cred ca problema este legatura dintre boghiu si sasiul locomotivei , acolo sunt puncte in care exista jocuri prea mari .
Din pacate lipsa pieselor de schimb (ansamblul boghiu fara pinioane si roti) ma inpiedica deocamdata sa trec si la alte incercari .
 
Salutare,
@mity
Eu zic ca modelul Gecon merge mult mai bine decit Tillig.Cel putin a mea nu are Parkinson.
In schimb,problema la Gecon este imbinarea intre carcasa si sasiu.Tillig au "indulcit"intrucitva acest aspect.
Sincer vorbind,eu cred ca cel facute de familia Savin sint pe departe cel mai reusite.
s
 
Da' acu' ca sa fiu carcotas: balansu' e unul dintre putinele elemente de realism ale modelului.
 
mi sa rupt cauciucul de aderenta la o roata dupa aproximativ 10ore de functionare!!ca sa numai zic ca tamponul dreapta de la postul 1 iesea frecvent (l am lipit eu)D.A-ul meu este prima serie 0.Farul central de la postul 2 nu mai are aceiasi intensitate......locomotiva este un esec totusi la banii care i am dat pe ea.Astept EA-060,este locomotiva visurilor mele
 
Cristi, sti cum e, niciun model nu e perfect.N-avem ce face. In plus de asta, oricum cine va tine mortis sa aibe ceva, va cumpara, chiar si cu aceste lipsuri si chiar si cu acest pret.

Si eu imi doresc mult sa am modele romanesti, insa momentan n-am resursele necesare ca sa le cumpar.Si as cumpara chiar si acest esec, intrucat tot cum imi place mie as vopsi-o.

Oricum, aceasta tema s-a discutat si ras discutat.

Bafta !
 
Sulzer nu imi pare rau ca am cumparat-o,prima noapte imi venea sa dorm cu ea langa perna :D .Ai dreptate,poate sunt eu prea critic!Am asteptat multi ani o locomotiva romaneasca,sper sa nu fie ultimul model romanesc
 
Certificatul de Autencitate este in vitrina si sunt tare mandru de el!am fost cu el la servici sa le arat colegilor.Partea proasta e ca sa jucat prietena mea cu locomotiva si ia pierdut un stergator de parbriz.....se facuse galbena de frica,stia ce catastrofa a facut.Oricum iubesc locomotiva asta.Dar mai mult un EA daca ar aparea
 
Dupa parerea mea calitatea este apropiata la cele doua modele. Depinde si ce vrei sa faci cu ea.

Daca vrei CFR ai trei solutii : fie iei modelul initial ( KEG /CTL / PTK ), si-l ceferizezi, dar in cazul asta tii cont de costurile suplimentare, fie iei modelul CFR gata facut, dar care este mai redus ca si calitate a executiei.

Parerea mea de "ceferist" e Tillig. Personal, de dragul iubirii care o port pentru aceasta masina, as lua inclusiv modelul fara dungi negre, intrucat tot cum vreau eu l-as vopsi. Bachman ND2, l-as cumpara doar dupa ce m-as "satura" bine de cea mai sus mentionata.
 
Salutare,

Totul depinde de dumneavoastra. Alegerea trebuie sa va apartina.
Bachmann ND2 in variantele oferite sunt locomotive facute in Romania pentru China si asa cum sunt ca si model au circulat si circula prin China. Pentru a avea un model autentic ce circula la noi in tara, trebuie cosmetizat modelul dupa fisa prezentata de domnul Florinn. Daca nu va deranjeaza insemnele chinezesti, atunci e net superioara modelului Tillig.
Modelul Tillig trebuie imbunatatit dar are avantajul ca este o locomotiva CFR din fabrica si poate circula bine merci si asa cum e pentru o garnitura CFR cat de cat autntica.
Dezavantaje, carcasa din doua bucati, balanganitul, bla bla bla...este scris detaliat pe forum.
Eu am si Bachmann si Tillig, amandoua imi plac, daca dispuneti de fonduri luati si una si alta, daca va limitati doar la una, decizia trebuie sa va apartina, altfel cel ce va sfatuieste devine responsabil pentru influentare si vinovat in cazul in care credeti ca ati luat o decizie gresita. Si cred ca cel mai bine va decideti citind toate materialele de pe forum, despre aceste subiecte.

Numai bine,
Bogdan
 
ok!!!bachmann nd2 CFR-izata la braila se comporta mai bine pe linii decit modelul tillig?!
merita?
cit despre balans si zgomote TILLIG,va informez ca am niste "amatoare" locos PIKO care alearga cam 7 ore pe zi si asta timp de vreo 2 ani si nu fac zgomote ciudate...mai ales ca sint in miinile copiilor!!!
 
leon-gr a spus:
o intrebare!!!!...eu sint mai la inceput de cale...
pina la urma ce comand?
bachmann sau tillig?

Salut.
Dupa parerea mea, cele 2 modele nu pot fi comparate, vorbim de un model cu inmatriculare chinezeasca care insa este superior din punct de vedere tehnic si estetic, la un pret corect, si de un model cu inmatriculare CFR, dezastros din punct de vedere tehnic, mai mult sau mai putin ok din punct de vedere estetic si la un pret astronomic.

asa ca depinde de tine ce alegi sa cumperi ;)
 
m-am uitat pe tillig si vad pe site-ul lor un pret...woooaaauuu!!!...pai mai bine iau niste PIKO amatoare si le fac cum vreau eu...cel putin tin si la o cadere libera de la 1.50 metri!!! garantat!!! :D :D :D :lol: 199-229 euros sint o gramada maaareeee de bani!!! :lol: :lol: :lol: