DA060 de la vis la realitate

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut,

cateva imagini cu noua locomotiva produsa (sau nu) de tillig.

Ionut a fost amabil sa ne-o prezinte la club, iata cum ruleaza:

- are 2 vagoane dupa ea si pusa sa mearga la viteza mica in analog.

- mersul leganatul este prezent si el.

Ce pot sa zic, ca finisaje sa zicem ca este ok, insa avand in vedere calitatea de ansamblu a modelului si partea tehnica a acestei locomotive, pretul mi se pare exagerat. De asemenea incerc sa-mi imaginez cum isi lipeste literele CFR cineva care nu este tocmai talentat in ale modelismului.

revin cu poze.
 
Salutare,

nu am vrut sa spun nimic de locomotiva am tot asteptat pe altii sa zica ceva primii.
Personal imi place extrem de mult cum arata: vopsire, dungi, bare rosii dar are probleme la rulaj si in special la viteze foarte mici . Sunt curios daca un decodor cu compensare de sarcina ar rezolva problema.

Si pentru ca am vazut ca cineva a punctat (corect de altfel) ca nu prea exista diorame fiabile trebuie spus ca am rulat o locomotiva roco cu aceiasi viteza si pe acelasi tronson si a pornit mult mai repede si mergea extrem de lin.
 
Felicitari Iont pentru achizitie. :)

Felicitari Florin pentru prezentare.

Mie imi pare bine ca piata de modele CFR se diversifica, iar acest model incepe sa mai corecteze din minusurile primului model. Sa speram ca versiunile urmatoare or sa fie si mai bine intremate.
Pretul (aici este dilema multora, inclusiv a mea - recunosc :evil: ) o sa se regleze in timp prin cerere si oferta, asa ca mai asteptam.

Pana la urmatorul model CFR sa fim sanatosi si voiosi. :)
 
IonutTrif a spus:
Sunt curios daca un decodor cu compensare de sarcina ar rezolva problema.


Nu pot descarca un videoclip scurt(15 sec)pe photobucket,pt.o mica observatie,modelul meu(seria 0 fara dungi negre)la fel se comporta in curbe la viteze mici insa cu decodorul cu compensare de sarcina problema a disparut
 
Salutari,

Am facut rodajul locomotivei si spre surprinderea mea ruleaza satisfacator in curbe si bine pe macaze. S-ar putea spune ca se "gudura" la viteze mici, totusi nu are intreruperi. Eu am probat-o pe sine Fleischmann profi si fara decodor, in acest sfarsit de saptamana o voi proba si cu decodor cu compensare... sa vedem cum ruleaza.
Fata de primul model (pe care nu l-am cumprat) arata net mai bine, ceea ce nu inteleg este de ce nu are chederele grilelor de aerisire vopsite negru si de asemenea chederelele geamurilor laterale frontale. Ca minusuri ar mai fi si placutele de inmatriculare si cea a producatorului care sunt foarte greu lizibile.
Per ansamblu sunt multumit de aspect. Este un model la care in copilarie nici nu am visat.
Urmata de vagonul Roco de dormit si apoi de AVA iti da impresia ca te afli in gara...
Cred ca modelul - cu toate imperfectiunile lui - este un mare pas pentru modelismul romanesc.
Eu am platit 660 de lei pe ea si mi se pare un pret rezonabil chiar daca nu este foarte realist, trebuie tinut totusi cont ca nu este un model de mare serie si de asemenea ca este singurul CFR pentru moment.

Cu bine,
 
Salutari,

se pare ca e un acord aprope total ca de aratat arata foarte bine. Asta putem sa spunem ca intr-adevar un DA (evident ca sa arate perfect ar trebui un wheatering profesionist care sper sa ma incumet sa-l fac o data). Pe o diorama, avand dupa el vagoane CFR (noi am rulat si cu etajatele) arata incantator (cel putin pentru mine)

Problema e la rulaj la viteze foarte mici (viteza de shutting se spune parca, tin minte ca mouse-ul Roco vechi avea pe tasta F3 aceasta functie de care "abuzam" :) ) merge sacadat. Acuma nu stiu daca e doar problema locomotivei mele sau e o problema de serie. De aceea va rog pe toti care o aveti sa faceti acest: miscati foarte fin potentiometrul pana cand locomotiva misca. Si lasat-o sa mearga la viteza aceea si spuneti daca merge cursiv (poate si un filmulet ar fi perfect :).

Lumea poate sa zica ca avem sine murdare, sine prost puse, potentiometru prost. Dar locomotiva s-a rulat de o sina dreapta de 1m, tillig ellite, curatata cu guma in prealabil si rulat si vagoane cu perii inainte. In plus pe aceiasi portiune exact in aceleasi conditii locomotiva de manevra Roco RH si un Trix rulau perfect.
 
a spus:
...Eu am platit 660 de lei pe ea si mi se pare un pret rezonabil chiar daca nu este foarte realist, trebuie tinut totusi cont ca nu este un model de mare serie si de asemenea ca este singurul CFR pentru moment....

....si eu as mai completa cu:
"acesta este pretul pe care toti modelisti feroviari ar vrea sa-l ofere.....chiar daca este al II-lea model pentru Romania."
 
shikanne a spus:
a spus:
...Eu am platit 660 de lei pe ea si mi se pare un pret rezonabil chiar daca nu este foarte realist, trebuie tinut totusi cont ca nu este un model de mare serie si de asemenea ca este singurul CFR pentru moment....

....si eu as mai completa cu:
"acesta este pretul pe care toti modelisti feroviari ar vrea sa-l ofere.....chiar daca este al II-lea model pentru Romania."

Kotect. :)
 
Salutare,
Incepusem sa cred ca modelul locomotivei in culorile CFR (nu modelul primei locomotive romanesti, simt nevoia de a corecta, sorry) nu a ajuns la nimeni de pe forum, si deci nu ma voi bucura de niste prezentari;
Concluziile mele, vazand pozele si filmuletele ar fi cam asa:
-ceva de genul asta asteptam la lansare in Gara de Nord;
-neajunsurile modelului dpdv constructiv le cunosteam oricum inainte ca el sa apara, in colectie avand deja un 060DA al PTK, deci nu aveam nicio emotie din punctul asta de vedere, cu toate ca se spune ca exista o reproiectare;

-Vestea proasta e ca nu apar si alti distribuitori (cel putin Rally era cam suparat pe DDR-isti), motiv pentru care sperantele mele intr-un pret decent sunt cam mici.

Felicitari pentru cei care au reusit o achizitie la 660RON, probabil ca ati luat-o cu avans, in pachetul promotional cu INDA, dar felicitari si pentru curaj, deoarece experientele trecute prea au aratat a Kinder cu surpriza.
 
Poate-mi explica si mie cineva care sunt totusi diferentele majore dintre cele doua modele.Exceptand barele rosii ,dungile negre si ceva inscriptii nu prea am sesizat diferente.Sau poate nu vad eu diferenta dintre un model dezastruos si acesta socotit reusit.
Daca insa nu sunt diferente majore,de ce totusi prima este nereusita iar cel de-al 2-lea ok? ?
 
Diferentele intre primul model si al doilea sunt pe scurt prezentate mai sus de Florinn, DAR, important ca aceste modele sa apara, sa se corecteze, si la final avem de unde alege. Cererea si oferta va regla si capitolul pret. :)
 
Poate o comparatie cu ambele modele fotografiate/filmate simultan in aceleasi conditii poate sa fie concludent.Altfel doar povestim.Cat despre mers la a mea chiar este ok.Poate o sa pun si un filmulet
 
Este posibil ca pe sine profil de 2,5mm fenomenul "parkinson" (a se vedea latura comica a situaţiei) al locomotivei sa fie mai puţin evident.
Pe sine ROCO sau Tillig Ellite de 2,1mm se bâţâie şi la cea mai mica scama afalata pe sine.
Cei care au în colecţie toate versiunile începând cu Geconvvm, Tillig şi terminând cu Bachmann ştiu foarte bine despre ce este vorba şi nu au nevoie de nici un film. :p
 
Salut Mity,

din pacate nu are legatura cu sinele,
indiferent pe ce sine am rulat-o are acelasi comportament,
si nici nu vreau sa mai vad discutii de genul cum ca sinele sunt problema, sau macazele sau stiu eu ce, orice alta locomotiva nu are un comportament apropiat macar.