Gara Busteni

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Asa-i ? Insa aceasta culoare, Cristi, NU se foloseste la macaze, ci mai degraba la liniile ca nu au o intretinere pemanenta,regulata, in zonele montane,unde umiditatea "permite" inlesnirea ruginirii sinelor de cale ferata, a suruburilor, iar mai apoi, rugina sa fie imprastiata peste tersament, dupa cum spuneam in sectiunea mea.

Apoi,
Nu m-am referit o clipa ca vreo economie ... nu acesta e motivul pentru care se fac "de mana" elemente de machetare. Le fac "custom" pentru ca arata mult mai real decat cele facute in masa, le fac pentru ca e mai real sa folosesti materiale naturale decat imitatiile de plastic. Evident ca nu se poate realiza "de mana", absolut orice, ca astfel se ajunge la riscul de a strica intreaga diorama.
 
Ex a spus:
...Insa aceasta culoare, Cristi, NU se foloseste la macaze, ci mai degraba la liniile ca nu au o intretinere pemanenta,regulata, in zonele montane,unde umiditatea "permite" inlesnirea ruginirii sinelor de cale ferata, a suruburilor, iar mai apoi, prin spalare, rugina sa fie imprastiata peste tersament, dupa cum spuneam in sectiunea mea....

....sau poate fi folosit la liniile din gara,triaj sau linii secundare.insa si asa necesita de ceva pete "extra",de culoare inchisa
pentru a imita uleiul,vaselina scursa de la materialul rulant.in zona macazelor,terasamentul tinde sa fie mai inchis la
culoare,aproape negru,datorita lubrificarii acelor.
 
Ai dreptate, dar partea cu petele de unsoare, motorina, etc mi-am propus sa o fac mai tarziu, din pensula si NU prin adaugare de balast innegrit deoarece mi se pare mai aproape de felul in care se petrec lucrurile in realitate, dar evident ca si aici este loc pentru fiecare sa experimenteze.