Seria 40.000 C.F.R.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Hristos a inviat!





dupa cum vedeti din fotografii,exista alta problema,motorul(si lestul,acesta fiind demontat) este prea mare si "sare" din gabaritul lazii de carbuni dupa scurtare.
rezervorul de pacura va trebui prevazut cu o deschidere pentru a incapea motorul si lestul.
 
Adevarat a inviat!

motoare mai mici gasim la Mabuchi, Maxxon, Mashima, Faulhaber... Conrad vinde unele mici si medii relativ ieftin... arunci o privire pe conrad.de? ;)
 
daca te uiti cu atentie in fotografie,ai sa vezi ca motorul face corp comun cu sasiul,angrenajele aflandu-se pe aceasta
structura(a motorului) iar sasiul de plastic imbraca totul,deci este foarte greu de inlocuit motorul si angrenajele.

 
cunoastem, domnu', ce credeti dvs?

loco asta face parte din ultimele cu "motor rotund" de la Fleischmann... intr-o revista germana (parca MIBA) de acum cativa ani Lutz Kuhl arata cum sa se scape de motorul rotund din tenderul unei BR24 (asemanator, 3 osii cu ampatament inegal)...

se lucra cu Proxxon si ceva Stabilit Express... mult mai simplu decat parea la prima vedere!

nu trebuie sa-ti fie frica sa "tai in carne vie" in asemenea cazuri... :D
 
:D

frica nu imi este,frica este dusmanul modelistului....insa solutia cea mai la indemana si ieftina este de a face rezervorul de pacura
decupat pe partea motorului,astfel incat acesta sa fie mascat foarte lejer.
 
mda,insa cum deocamdata nu am acces la laser,ma multumesc sa il fac din ABS...ziceai pe undeva de nituri sub forma de decaluri...
poti sa imi spui firma care le produce?