Trenuletele MEHANO

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Am vazut niste dizelache de la Mehano (parca chiar Blue Tiger, nu mai imi aduc aminte exact), care facea sa stea in mustati orice firma vreti voi :p. Nu stiu cat de mult semana cu realitatea (ca era locomotiva americana), dar avea si cele mai mici detalii de genul scara mecanicului era facuta din grilaj (plastic sau metal, nu mai tin minte), ceea ce sa recunoastem, nu stiu pe unde mai se intalneste asa ceva. Ce-i drept, si pretul era pe masura, dar oricum cred ca mult mai ieftin decat la o firma mai de renume unde mai platesti si (uneori degeaba) brandul.
 
Sa nu exageram ...... :D Blue Tiger Mehano este un model super construit la cerintele de azi !!!Locomotivele americane Mehano sunt jucarie ....cine se uita atent ,vede de ce .Iata cum trebuie sa arate un "model" ....


Deci Mehano doar cu clasa Prestige se poate numi model ....
 
E preconizat la TT Mehano sa scoata, pe langa Blue Tiger care este deja in productie, si Class 66 Diesel si G2000 VOSSLOH. Mai sunt in plan si niste vagoane cu containere.

Doar sa nu dea faliment :))
 
Eu raman la parerea ca merita, calitate/pret foarte avantajoasa si in plus iti poti forma mana pentru diverse modificari/inbunatatiri.
@SantaFeFan ce productie este si cam la ce pret se ridica loco respectiva?
 
mmkelemen a spus:
@SantaFeFan ce productie este si cam la ce pret se ridica loco respectiva?
Salut ,
Locomotiva de sus este un SD 90 Kato .Am platit 130 euro .Cea de jos este un SD 60 Proto2000 ,aceasta am gasit-o in oferta la dealerul meu (25 euro ).Este tot noua ,dar avea o balustrada rupta (transport )de aceea am luat-o la un pret de vagon (balustrada este deja iarasi reparata :D ) .Ambele merg impecabil ,motoare cu volante uriase ,roti RP25,sunt foarte grele .Nu au cauciucuri de aderenta (asa este obiceiul in SUA ...) nici nu au nevoie de asa ceva .
 
Salut ,
din pacate nu pot sa-ti spun.....dar daca ai card ,de ce nu cumperi direct din SUA ? Sunt preturi fantastice acolo.....
 
Iata si un produs realizat atent cu foarte multe detalii fine:

Este vorba despre un BLUE TIGER DE-AC33C T 166.
Toate cele 12 roti sunt motoare si de transfer tensiune, 4 roti cu gume de aderenta, motor cu 5 poli si dublu cardan.
Faruri fata spate alb/rosu, ce se aprind in functie de directia de mers.
Mecanic in postul nr. 1.
Merge bine si este foarte puternica.
Multumit de calitate/pret.
Bafta!
 
Salut ,
da asa ceva merita banii !!! dar este un punct de critica :4 roti cu gume !!cea mai mare prostie.....asa o locomotiva mare si grea nu are nevoie de gume (nici originalul nu are anvelope montate pe 4 roti ) .
Dar in rest este super ,sa o rulezi sanatos !!!
 
Salut,
Nu le poti da jos fara probleme ,deoarece acele roti au fost pregatite pentru aceste gume (canelura ).
O loco fara gume are mai multe puncte unde culege tensiunea !!! Iar aceste gume daca incep sa se intinda ,uzeze .....locomotiva nu mai merge asa lin .Unele gume se si pierd pe drum .Am patit asa mai de mult la material european :locomotiva a inceput sa mearga neregulat si se clatina .....era o guma care era intinsa si incepuse sa sara de pe roata .
Daca diorama nu are pante exagerate ,atunci nu ai nevoie de gume ,mai ales la asa o locomotiva mare (si americanii se descurca fara gume .... :D )
 
Si daca vreau sa renunt la gume cum fac?
Trebuie sa schimb osiile care sunt cu gume (caneluri) cu unele simple fara acele caneluri?
Bafta!
 
mmkelemen a spus:
Si daca vreau sa renunt la gume cum fac?
Trebuie sa schimb osiile care sunt cu gume (caneluri) cu unele simple fara acele caneluri?
Bafta!
asa trebuie facut.....este decizia ta daca vrei sa faci asa .eu personal asa as face !!!
 
Normal ca sunt pt a le schimba, mai ales ca dupa o perioada guma respectiva se duce de pe roti. Toata problema e ca nu stiu unde gasesc asemenea osii.
Ce am vazut piese de schimb erau de la Roco, Piko, etc. Mehano ioc.
Bafta!
 
Avea rally pe site dar erau cu guma, astfel incat tot aia e. Fiind roti motoare cel mai probabil ca nu o sa se potriveasca cu cele de la alta firma (pentru restul de roti cu siguranta ca se gasea un surogat destul de usor).
Sper ca nu ma insel cand afirm ca rotile motoare de la Mehano ar trebui sa fie la fel si la troacele de start-set-uri, cat si la prestige (pana la urma cred ca costa mai mult sa proiectezi 2 modele diferite una low cost una de shmekeri, decat sa faci una singura si sa o dai peste tot). Astfel incat (daca am dreptate in ceea ce am afirmat mai sus), cauti si tu o loco de start set, desfaci boghiurile si iei ce trebuie. Daca vrei te pot ajuta eu cu poze de angrenaje (ca tocmai m-am apucat sa scot tona de scame de prin partea motoare - fac o paranteza, ma iau cu mainile de cap cata mizerie se poate strange la niste roti), si daca vrei poze si reusesc sa mai si pun la loc functional trocareala, poate apuc sa fac si o sedinta foto, sa vezi macar daca se pupa cu ce ai tu pe acolo, si eventual sa ai mai multe sanse sa gasesti ce-ti trebuie.
Alta chestie, am vazut un motor de piko (ce-i drept in poza doar) si seamana cam prea mult cu unul de mehano. Si cum stiu ca au avut multe de impartit la un moment dat (vezi mehano care facea sinele celor de la piko, se livrau in acelasi pachet), poate se potrivesc anumite roti de la piko pentru locomotivele mehano, nu se stie niciodata de unde sare iepurele.
 
Maine (azi) incerc sa desfac loco sa vad ce model sunt osiille.
Vorba ta poate se brodesc de la altele.
Bafta!
 
macleod a spus:
Alta chestie, am vazut un motor de piko (ce-i drept in poza doar) si seamana cam prea mult cu unul de mehano. Si cum stiu ca au avut multe de impartit la un moment dat (vezi mehano care facea sinele celor de la piko, se livrau in acelasi pachet), poate se potrivesc anumite roti de la piko pentru locomotivele mehano, nu se stie niciodata de unde sare iepurele.

Motoarele pot fi aceleasi deoarece au un producator unic - China dar angrenajele ma indoiesc ca se potrivesc.
In cel mai bun caz poti scoate oarece roti dintate din mecanismul de tractiune al unei masini produse de firma X si sa incerci sa le pui in carcasa de boghiu produsa de firma Y.
Desi aproape toate componentele sunt Made in China fiecare producator de trenulete are propriul desen pentru angrenaje, mai mult chiar, la acelasi concept (ex.motor central longitudinal, transmisie prin cardan la boghiuri) difera modul de cuplare al cardanului, cardanul si angrenajele - pozitionarea si dimensiunile rotilor dintate - la boghiu.

Cu gumele este ceva mai simplu.
Se pot monta gume PIKO sau alt producator cu conditia ca la roata sa existe acelasi tip de fixare si, evident, sa aiba acelasi diametru.

:cafea:
 
Oricum este o lucrare pentru viitor.
Momentan e bine asa.
Pe viitor cand se vot tocii gumele poate gasesc boghiuri care sa fie identice cu cele originale, daca nu, atunci voi cauta alte gume pt roti.
Bafta!