Roco Rh1044

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Horia_Radulescu a spus:
acum ar trebui sa ma mai ocup de pantografe, insa cele de la Besenhardt costa 70 de Euro... :(
Nu te-ai gandit la ceva facut singur ,prin fotodecupare ??? La acest pret de 70 eure ,se moaie genunchii :( :( :(

Iar cu cuplele mai asteptam.... :mrgreen:
 
ehei, asta este putin altceva...

o foarte frumoasa Rh1044.1 cu grile inalte (piese fotodecupate de la Roco) in Blutorange cu sorturi Umbragrau, un model H0 la care nu mai trebuie facut mare lucru...

pacat numai ca e H0 (cum zic englezii, Horrible 0versized) si nu N :D

s-o stapanesti sanatos!
 
aaaa, si inca ceva pentru a evita polemicile...

1044.094 are si azi tampoane rotunde, insa circula de cativa ani cu sasiul gri, nu mai e negru... ca 089 a lui Alex!

1044.201 este acum 1144.201 si a primit din 2006 schema "Valousek", nu mai este in "tabla de sah" :(

1044.208 este si acum la fel ca in poza modelului meu (ca 1144.208), insa de cativa ani dupa un usor accident a primit tampoane rotunde!!! :D
 
Reluam putin discutia.
Cand spuneam prin pagina 1 ca sunt multumit de locomotiva nu o rulasem decat pe sine drepte. Cand am pus-o pe curbe (R2 si R3, Nu R1)loco se comporta lamantabil. Trenura si vibra din toate incheieturile.
Am verificat din nou interiorul, totul era montat bine de catre mine in interventiile precedente.

Locomotiva a fost cumparata pentru mine, de catre Rudi, de la un dealer on-line din Germania

Aveam 2 variante:
1. Sa trimit locomotiva lui Rudi. Rudi sa trimita loco la dealer in Germania. Dealerul german sa trimita locomotiva in Austria la Roco. Roco sa repare locomotiva si sa o trimita din nou la dealer. Dealerul lui Rudi. Rudi mie.
Am crezut ca putem fi mai destepti decat atat si am dorit sa evit cheltuiala si drumul locomotivei pe traseul Romania - Germania, Germania-Germania, Germania-Austria, Austria-Germania, Germania- Germania, Germania-Romania. 6 trimiteri postale!

2. Sa trimit locomotiva direct la Roco insotita de factura, si sa rezolvam problema.
Am facut locomotiva pachet in cutia originala, am scris o scrisoare documtata, am atasat factura si poze cu modul in care arata locomotiva cand a venit si am trimis-o direct la Roco.

Am ales aceasta varianta considerandu-ma om normal la cap. Se pare insa ca ori sunt eu nebun ori prostie este nemuritoare.

Dupa 3 saptamani am primit locomotiva. Bucurie mare. Desfac pachetul. Inauntru aceeasi locomotiva insotita de un mesaj in germana de la Roco.
Am lasat mesajul la o parte si mi-am indreptat atentia catre locomotiva. Era aceeasi. Clar, nu au schimbat-o. Hai ca poate au reparet-o, mi-am zis. Neavand transformator in acel moment nu am putut sa o probez. Am desfacut-o insa si am ramas uimit sa vad ca si interiorul parea neschimbat.
Vazand asa l-am rugat pe Rudi sa imi traduca mesajul:


Si acum tineti-va bine.
Roco mi-a trimis inapoi locomotiva fara sa ii faca nimic!
Scrie acolo ca ei nu primesc locomotiva de la client, ci numai direct de la dealer!
Cat de bou sa fi?
Roco da dovada de PROSTIE in situatia asta. Mai multa prostie decat prostia insumata a tuturor muncitorilor de la Arad (acuzati pe nedrept de calitatea slaba a produselor) la un loc. Erau cu locomotiva mea in mana. De ce nu au trimis-o ei la service, dand astfel dovada ca sunt o organizatie FLEXIBILA, ORIENTATA SPRE REZULTAT si PROACTIVA?
De ce se incapataneaza Roco sa fie o societate TIPIC COMUNISTA, cu proceduri stupide? Nu spun ca procedurile nu sunt utile in management, insa respectarea lor FARA A GANDI da nastere la falimente!
Roco se putea pune insa in situatii si mai stupide. Putea sa trimita locomotiva la dealer pentru ca mai apoi dealerul sa i-o trimita inapoi. Astfel loco ar fi venit de la dealer!
:D

Personal nu pot intelege aceasta prostie, aceasta actiune care dovedeste un management IMPIETRIT si incompetent care urmeaza ORBESTE niste proceduri.
Trebuie sa le povesteasca si lor cineva despre flexibilitatea in management, despre orientarea managerului SPRE REZULTAT. Ce rost are sa trimit eu acum loco la dealer? Dealerul nu face nimic (a spus-o chiar el) pur si simplu trimite loco la Roco, cum am facut-o si eu.
Cand am trimis loco am atasat si facutra (deci se stia cine este dealerul) cutia originala cu biletul care continea seria locomotivei. Deci si trasabilitatea produsului era asigurata, Roco stia tot despre acea locomotiva. Nici acesta nu este un motiv pentru ca locomotiva sa fie respinsa.
Personal, ma intreb din zi in zi mai mult daca managerii de la Roco stiu ceva despre cum se conduce o societate sau sunt niste simple marionete ale caror sfori gliseaza pe sinele unor proceduri copiate dintr-un manual al managerului amator.

O schimbare este necesara la Roco. Propun sa dam afara toti muncitorii de la Arad, ca tot lucreaza prost, si sa ii angajam in management. Si sa luam managerii si sa ii bagam im fabrica de la Arad ca poate lucreaza mai bine.
 
Nu te supara Alex.

Este "normal" sa se intample asa.
Ei lucreaza dupa niste prodeduri rigide si daca intr-un paragraf scrie ca trebuie sa vina locomotiva pe alta cale vor respecta cu sfintenie acel paragraf chiar daca ar vrea sa faca altfel.

Apoi era o intrebare cu raspuns:

"Stiti de ce nu-si iau manegerii unei firme concediu in aceiasi perioada?"

"Ca sa nu se vada ca firma merge mai bine fara ei"

Probabil ca nu erau toti managerii in concediu
 
Oricat de strict ar trebui respectate procedurile, gasesc situatia cel putin ridicola!

Da, procedurile trebuiesc respectate, dar asa cum spunea si Alex, obiectivul permanent trebuie sa fie rezultatul. In business-ul lor rezultatul final, pe langa profit, este satisfactia clientului.

Este inadmisibil sa tii in mana un produs defect, fabricat de tine si sa nu te gandesti la satisfactia clientului tau de a primi un altul nou, eventual testat, pentru a fi sigur ca nu faci si a doua oara aceasi greseala.

Nu imi vine sa cred! Alex, esti sigur ca la Roco ai trimis locomotiva?

Extrem de ciudat comportament!!!
 
buna baieti,

nu este nimic ciudat in acest comportament si daca Alex l-ar fi intrebat pe Rudi sau pe mine inainte ar fi evitat multi nervi degeaba.

Modelleisenbahn GmbH a informat publicul inca din septembrie 2007 ca nu mai primeste locomotive in service direct, acelasi lucru s-a intamplat si cu Fleischmann incepand din septembrie 2008; ambele firme au management comun acum.

este vorba de o politica de piata care are de-a face cu schimbarile care au si vor avea loc in respectiva firma (din 2009, N la Roco dispare si va aparea ca Fleischmann) si din momentul in care a fost facuta publica in presa si in reteaua de Haendleri nu avem ce spune. Rusine Haendlerului local ca nu a informat clientul de imposibilitatea trimiterii pachetului, Roco si-a facut datoria in presa la momentul respectiv... imi pare rau, insa asta e...

cu atat mai mult cu cat informatia exista... si ajungea sa fie ceruta :(
 
Salut,
Ei bine Horia ,eu nu am stiut asta (probabil ca nu am citit treaba asta in presa,cu toate ca cumpar Miba regulat).In fine ,daca stiam in orice caz il avertizam pe Alex .Dar nici Händlerul nu mi-a spus nimc ,doar am vorbit cu el telefonic .Si am povestit unde a ajuns locomotiva etc etc.Alex a spus ca trimite direct locomotiva ,iar eu nu m-am gandit ca nu merge.A fost greseala noastra ,dar sa fim cinstiti :puteau sa faca o mica exceptie ,si sa-i trimita la Alex un mail ceva cu textul: Data viitoare trimiteti locomotiva prin dealer .....bla...bla...bla..Si daca tot au avut-o acolo ,puteau sa vada de ce loco nu merge bine.
Iarasi au dovedit ca mai au MUUUUUULT de invatat de la americani .Acolo service-ul se scrie mare ,si clientul este imparat sau rege ? (KĂśnig ).Am citit multe pe un forum german pentru trenulete americane:In SUA treburile sunt mult mai simple ,iar atata prostie ca in cazul de fatza nu prea am auzit.Firmele Atlas sau Proto au trimis piese la clienti ,si dupa multi ani dupa ce au cumparat locomotiva,si de multe ori aceste piese erau GRATIS.
Deci firmele europene oare de ce au dat faliment ???? din cauza managerilor care au produs ceea ce au vrut ei ,nu ce au cerut clientii.Asa si aici ,clientul este dat de o parte ....atata stupiditate !!!
 
Imi pare rau Alex pentru patania ta . Din pacate si politica preturilor incepe sa "miroasa" , sau cel putin asa mi se pare mie .
Recent am fost pana la Szeged si am intrat in magazinul local de trenulete , pentru a mai cumpara cate ceva si sa vad pe viu un BR52 ( nu eram hotarat ce sa cumpar , un BR64 roco sau un BR52 :?: ) . Pana acum mai negociam un pic preturile , dar acum a scos un catalog ROCO cu preturi si mi-a spus ca din pacate poate sa-mi ofere orice produs roco la pretul din catalog -10% , pentru ca altfel isi pierde calitatea de dealer roco :!: :!: :!: :!: :!: ( in primavara am cumparat vagoane de la el la 50% fata de pretul "de catalog" ) .
Asa ca m-am dus cu nevasta la o sedinta de "shoping" si am comandat un BR52 de pe net :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
p.s. cred ca daca vor continua asa :fluierat: :fluierat: :fluierat: :fluierat: poate ii mai paste inca un faliment :pig:
 
Horia a scris:
Modelleisenbahn GmbH a informat publicul inca din septembrie 2007 ca nu mai primeste locomotive in service direct, acelasi lucru s-a intamplat si cu Fleischmann incepand din septembrie 2008; ambele firme au management comun acum

Horia, atata timp cat un patron are bani de pierdut, pe banii lui poate sa hotarasca ce vrea, inclusiv ca nu vinde modelele sale negrilor, tiganilor, celor de etnie tutsi si femeilor cu barba. In mod inevitabil niste asociatii pentru drepturile omului l-ar da in judecata, ar castiga, iar respectivul ar urma sa plateasca daune.

Daca eu la firma mea as avea un manager care s-ar purta cu un client in felul in care s-au purtat ei cu Alex, s-ar alege cu o admonestare severa si cu riscul sa fie dat afara la prima abatere. Asa cum spunea si Alex, esti manager fie pentru a incasa niste salarii grase in timp ce joci solitaire pe computer, fie pentru a rezolva efectiv problemele.

Dupa cum s-a vazut din patania de mai sus, la Roco managerii sunt acolo pentru prima varianta. Deci sunt de acord cu ce a concluzionat Kablu mai sus, acuma ramane sa vedem cati bani de pierdut are domnul "mortare uscate" si cati ani isi va permite sa piarda clienti in felul acesta! :D
 
pe mine m-a pierdut ca client ....
Daca au vazut ca Alex este din Romania (si nu a stiut de aceasta "regula")puteau sa faca o exceptie ,mai ales ca au avut deja locomotiva.
 
din 2009, N la Roco dispare si va aparea ca Fleischmann)
Vrei sa spui Horia, ca pe marfa N pe care o produce Roco acum (la o calitate care variaza de la acceptabil la foarte prost) o sa scrie Fleischmann? Pai si baietii de la Fleischmann ce zic la faza asta? Nu isi pun capat zilelor?
Sau N-ul acesta dubios de la Roco dispare si ramane numai Fleischmann pe piata cu produsele sale?
Cum va fi?
Vor exista mai multe trepte de calitate?
Cum vom face diferenta dintre o locomotiva clasa 70 care arata asa:
http://www.fleischmann.de/images/products/big/707001.jpg
si Rh1040 care se livreaza asa:
http://i271.photobucket.com/albums/jj123/alexstoicia/ACFT/Scara%20N%20Europa/Lovomotive/DSC08232.jpg