Autospeciale Roman Diesel pe baza Herpa

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
buna baieti,

si eu am intrat in posesia acestei basculante in weekend... si ma gandesc la o cale s-o fac si mai autentiam dat fiind ca bene Koegel in Romania nu prea au fost (prea=deloc) :)

exista un kit Kibri cu 2 bene, care ar putea da pe sasiul Herpa o basculanta Roman tip Irak... mai multe detalii dupa ce efectuez conversia! :D
 
Horia_Radulescu a spus:
buna baieti,

si eu am intrat in posesia acestei basculante in weekend... si ma gandesc la o cale s-o fac si mai autentiam dat fiind ca bene Koegel in Romania nu prea au fost (prea=deloc) :)

exista un kit Kibri cu 2 bene, care ar putea da pe sasiul Herpa o basculanta Roman tip Irak... mai multe detalii dupa ce efectuez conversia! :D


Acestea sunt:



KIBRI Nr. B14035
 
buna baieti,

dupa ceva munca, iata o bena Roman DDRista destul de apropriata de originalul care se vede aici:


iat-o pe a mea:





cabina si sasiul sunt Herpa, bena este de la Kibri modificata, totul a fost dat cu grund si vopsit orange pentru a nu exista diferente de nuante...

acum, dupa cererea lui Gam3, urmeaza cifaromul ;)
 
Acum stiu de unde imi este cunoscuta bena.... :D ,am si eu un kit nemontat ,dar cu cabina de MB.
Frumos lucru ,Horia (ca de obicei )
 
hmmm... Kibri... brrr!

ce e frumos la Herpa e ca au folosit sasiul universal 4 x 6 recent, cu osiile cu arcuri separate si se poate pune foaaaaarte frumos pe o diorama, intr-un sant... ca sa se vada suspensia!

Kibri avea MAN-ul echivalent cu Romanul insa numai cu motor Unterflur, cred... in schimb jentile Kibri sunt mai realiste pentru Roman de Brasov ca cele Herpa, prea noi si prea mari...
 
Horia_Radulescu te felicit pt romanul acela facut de tn , crezi ca poti face inca unul la cerere :p cu stima georgian sunt fan roman dar asta ceva este foarte frumos
 
Ca tot adusese Florin vorba, iata si o alta evolutie a sasiului Herpa de Roman Diesel comercializat recent&8230;

Gasisem mai dedemult o fotografie a doua Romanuri betoniere, abandonate intr-un parc rece tocmai in Spania :


Pornind de la accesorii Herpa, iata ce am realizat :





Vopsirea este inspirata dintr-o betoniera pe care am vazut-o in Bucuresti prin 1981-82, copil fiind ;)

Enjoy,
 
ei, asa iesea de pe poarta Trustului de Constructii-Montaj cand era noua...

o sa vina si cimentul pe ea, baietii au spalat-o pentru poza :)
 
hgdan a spus:
Pentru ca sa fie perfecte mai trebuiau mutate semnalizatoarele...

He, he daca ar fi numai atata ar fi bine. :p

Cei de la Herpa au reusit ce nu au reusit cei de la MAN cand au scos masina cu punte dubla pe spate. Au montat diferentiale de autobuz.
Poate vand patentul la MAN sau ROMAN. :cool:

Vopseste prelungitoarele jgheabului, aflate pe aripile din spate, in aceiasi culoare cu jgheabul.

Ca sa fie romaneasca adauga deasupra malaxorului o bara de care atarna o carpa ce freaca pe betoniera. Era muiata in motorina si avea rolul sa dea stralucire malaxorului.

Probabil ca masina ta a suferit un RK si au pus pe ia ce au gasit ca sa-i dea drumul la treaba.

Tipul asta de cabina a aparut pe betoniere ce aveau motor auxiliar pentru antrenarea malaxorului. La tine este o combinatie de sasiu nou cu agregat vechi. Antrenare de pompe puse in miscare direct de motor.

Daca nu vrei sa para iesita din fabrica aplica-i niste lovituri de ciocan pe malaxor, evident la scara, ca sa arate asa cum era atunci cand soferii mai uitau betonul inauntru si singura metoda de curatire era ciocanul.

Adauga un furtun de la rezervorul de apa din spatele cabinei si prelungeste-l pe aripa spate apoi ridica-l pana la cosul de umplere.

Scara din spate nu prea are legatura cu modelele romanesti

Si ar mai fi dar cred ca deja plictisesc :mrgreen:

:cafea:
 
LDH ne aduce observatii cat se poate de pertinente si nu pot decat sa ma inclin... de fapt cam din aceste motive spuneam ca a mea arata "cam" ca una romaneasca :D

studiul pozei cu originalele din Spania si al modelului ne arata clar diferenta... ba chiar as spune ca mai lipseste si roata de rezerva, undeva in spatele cabinei ;)

eu m-am multumit sa pun un malaxor Herpa pe un sasiu Herpa... si cam gata... insa sunt convins ca va veni cineva care va face o conversie care sa ne innebuneasca pe toti!
 
Horia_Radulescu a spus:
LDH ne aduce observatii cat se poate de pertinente si nu pot decat sa ma inclin... de fapt cam din aceste motive spuneam ca a mea arata "cam" ca una romaneasca :D

studiul pozei cu originalele din Spania si al modelului ne arata clar diferenta... ba chiar as spune ca mai lipseste si roata de rezerva, undeva in spatele cabinei ;)

eu m-am multumit sa pun un malaxor Herpa pe un sasiu Herpa... si cam gata... insa sunt convins ca va veni cineva care va face o conversie care sa ne innebuneasca pe toti!

Neee, acuma esti rau cu tine sau vrei sa fii modest

Iti dai seama ca am apreciat ce ai facut si sunt sigur ca daca ai fi avut posibilitatea ai fi adus-o acolo unde trebuie.

Eu am numarat niturile. Promit ca nu mai fac.

Oricum, toata stima pentru ce ai facut si as fi tare bucuros ca exemplul tau sa fie urmat, atat la masini cat, mai ales, la material rulan si sa fie atat de multe realizari ale modelistilor romani incat sa nu stim la care sa ne uitam prima data.

:cafea:
 
stai, mai omule, ca nu mi-am dat cu parul in cap ci doar am facut o constatare cat se poate de adevarata: si bena si malaxorul meu Roman sunt modele-compromis, in sensul in care seamana cu cele originale insa nu sunt perfecte... adica daca ma apucam sa schimb la malaxor detaliile, balustrazile, mainile curente, etc, ar fi iesit muuuuuuuuuuuult mai aproape de cea made in RSR insa m-am multumit cu compromisul! ;)

adica mai vino cu pietre, ca cea dinainte, ca nu ne suparam! :D

acum, back on topic: a remarcat cineva ca jentile de la MAN F7/F8 Kibri sunt mult mai apropiate de cele de la Roman? ar fi ceva de facut acolo...

o alta intrebare, unde LDH poate ajuta: a intalnit cineva pana in 1989 sasiuri de Roman vopsite in alta culoare (din fabrica) in afara de Bordeauxrot? eu am facut o basculanta cu sasiu negru (de lene, doar la betoniera am vopsit totul rosu) insa nu cred ca a existat asa ceva...
 
Horia_Radulescu a spus:
o alta intrebare, unde LDH poate ajuta: a intalnit cineva pana in 1989 sasiuri de Roman vopsite in alta culoare (din fabrica) in afara de Bordeauxrot? eu am facut o basculanta cu sasiu negru (de lene, doar la betoniera am vopsit totul rosu) insa nu cred ca a existat asa ceva...

Ai facut bine.
Erau si negre