Podul de la Gradistea

aquino

Active Member
Trenulist
27 Mar 2008
179
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
dupa cum stiti...se fac aproape 3 ani de cand podul (era in folosinta din 1891)a cazut si nu a mai fost reparat..nici o veste daca au inceput refacerea podului sau terminarea celuilalt..inceput pe vremea lui ceausescu
e strigator la cer cum pe o linie...istorica...ca bucuresti-giurgiu sa nu se mai circule decat partial
 

cristiCFR

Well-Known Member
Trenulist
19 Iun 2007
944
0
30
Timisoara
tren.transira.ro
WEBSITE
http://tren.transira.ro/
YAHOO
pitcristian
LOCATION
Timisoara
De asemenea e strigator la cer ca pentru o alunecare de teren pe vreo 200 m in urma unor ploi abundente nu se circula pe Oradea-Baile Felix-Holod din 1994 si pe 14 Noiembrie 2007 linia a implinit 120 de ani , de asemenea nu s-a sarbatorit nimic...
Sau Cacica-Paltinoasa tot o alunecare de teren...
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.901
12
Din cite stiu eu in zona podului respectiv, este construit un pod nou la gabarit de navigatie, pentru amenajarea hidrotehnica a riului Arges.

Cum zilele trecute citeam pe o banda la tv ca lucrarile de amenajare ar putea fi reluate, vreau sa intreb daca stie cineva, daca la CFR se mai pune problema redeschiderii circulatiei pe linia Bucuresti -Giurgiu, sau acest incident de la pod a cazut la fix pentru inchiderea ei?
daca se pune problema redeschiderii circulatiei in ce mod: prin continuarea lucrarilor la podul nou care nu avea rambleele de acces sau, prin repararea/reconstructia pe amplasamentul celui vechi?
 

Dr2005

Well-Known Member
Trenulist
4 Mai 2008
1.369
0
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Problema cu BucureÂşti-Giurgiu este că, în afară de scurtarea timpilor de mers pentru internaĂžionale (Âşi scăderea tarifului biletului, că doar e distanĂžă mai mică aÂşa), linia respectivă nu prea ar aduce niciun beneficiu CFR-ului. Trenurile personale (când era podul) musteau de baltiÂşti, de se ajunsese la 2 perechi pe zi. Acum, speculanĂžii cu dubele au anihilat total ruta, preĂžul unui bilet sărind de 10 RON (ce-i drept, ajungi în maxim o oră), ceea ce mă face să cred că posibilele trenuri tot de blatiÂşti ar fi folosite, eventual Âşi de vreo câĂživa angajaĂži ai CFR-ului.
Că tot vorbeam de internaĂžionale, pentru a ajunge din Buc. Nord pe linia de Giurgiu, acestea trebuiau să ocolească pe Centura de Vest a BucureÂştiului... linie unde acum, angajaĂžii CFR lasă barierele cu 10 minute înainte să treacă trenul (de fapt, vreo 9 minute se chinuie să oprească maÂşinile care vor să intre pe Centură)... mai mult ca sigur că miniÂştrii noÂştri se vor gândi la traficul auto, în care circulă Âşi jipanele lor Âşi ale apropiaĂžilor Âşi vor tergiversa cât mai mult timp posibil deschiderea podului de la GrădiÂştea. Personal, nu cred că va mai trece un tren pe acolo cel puĂžin 10 ani de-acum înainte.
 

shoppy

Well-Known Member
Trenulist
2 Mai 2007
655
0
Bucuresti, s. 1
YAHOO
shoppy_0
LOCATION
Bucuresti, s. 1
Era bine sa circule jipanele lor in traficul nostru, numai ca la ei circula coloanele lor cu escorta politiei pe contrasens.
Mare ghinion ca nu s-a stricat un pod si pe Oltenita, mai scapam de niste blatisti.
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.901
12
Bun, din punct de vedere al blatistilor e clar, sint si pe IC Timisoara - Bucuresti, nu cred ca trebuie inchisa o linie din acest motiv.

Se pune problema daca economic este rentabil sa se redeschida linia.
 

shoppy

Well-Known Member
Trenulist
2 Mai 2007
655
0
Bucuresti, s. 1
YAHOO
shoppy_0
LOCATION
Bucuresti, s. 1
Pe Oltenita sunt numai blatisti, vanzatoarea te intreaba la ce-ti trebuie bilet si nasu te intreaba ce-i asta. Pe Ic la distanta lunga mai putin.
Daca ar fi o linie fara varianta ocolitoare pe care sa circule niste marfare, atunci s-ar redeschide, altfel nu.
 

aquino

Active Member
Trenulist
27 Mar 2008
179
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
sunt foarte multi blatisti pe progresu-giurgiu..mai bine zis erau...de cand cu podul jos..;)) dar si-au facut-o cu mana lor acuma....cfr-ul nu e interesat de aceasta ruta...cei care mergeau cu nasul sunt nevoiti sa dea o gramada de bani pe microbuz in conditiile in care plateai mult mai putin pe tren chiar daca cu trenul faceai mai mult...eu cunosc foarte bine ruta...era chiar placut.....bunicii mei fiind din giurgiu....bunicu cfr-ist ...copilaria langa gara..de aici si pasiunea ptr trenuri....;))...
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
Super Moderator
Moderator
Trenulist
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
scuzati intrebarea mea naiva, cum se ajunge din Bucuresti in Giurgiu cu trenul acum? sectia Comana-Giurgiu oras mai e deschisa?
 

aquino

Active Member
Trenulist
27 Mar 2008
179
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
se circula de la giurgiu pana la comana sau gradistea...nu stiu sigur ca nu am mers niciodata...apoi te ia cu masina pana la gara progresu sau ma rog la capatul tramvaielor de acolo
 

aquino

Active Member
Trenulist
27 Mar 2008
179
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
http://www.mediafax.ro/economic/se-reiau-lucrarile-la-podul-de-la-gradistea.html?1686;3121763
cam asa relata una din importantele agentii de presa
insa realitatea e alta
am fost sa fac si eu cateva poze si am observat ca nici macar nu au inceput lucrarile
am cateva poze de acolo:










imaginile spun totul
va las pe voi sa comentati