Flavio Transports (TT)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
ca sa iti incapa o rama sau o garnitura mai lunga,pune-o pe un tronson in curba
si ai sa vezi ca o sa mearga sa faci foto :| :p
 
djflavio a spus:
Revenim in zona de marfa, cu ocazia aparitiei catorva cisterne:

Aral si Shell, inmatriculare DR, BTTB:


Minol, inmatriculare OBB, BTTB:


Mobil, inmatriculare necunoscuta, BTTB:


O sa revin si cu alte poze, inca imi lipsesc cisterne.


Primele doua vagoane, Aral si Shell sunt inmatriculare OBB, vagonul Minol este DR iar ultimul vagon este SJ, cred ca Sloven.

Felicitari pentru noile achizitii, desi am acum HO scara TT imi trezeste amintiri placute de pe vremea cind aveam modele la TT.
 
Le-am incurcat, multumesc de observatie, am corectat! :D

Si din nou marfa!

Vagon frigorific ASG, categoria vagoane pentru fructe, BTTB:


Si o platforma cu tarusi, pe doua osii, inmatriculare DR, BTTB:

Tin sa precizez ca acest vagon e o pacoste: nu-ti doresti sa se rastoarne! Daca s-a rasturnat dureaza juma de ora pana ii pui tarusii la loc.

Am ramas in pana de baterii. Mai mult decat atat, habar n-am unde e incarcatorul. Voi reveni cu poze dupa ce-l gasesc... :roll:
 
Comunicat de presa

Flavio Transports are placerea sa va anunte intorducerea in circulatie a garniturii trenului special Karwendel Express.

Trenul are in compunere urmatoarele vagoane: 16 528, 16 539, si 16 526, toate de clasa a 3-a. Din motive care tin strict de producator, vagonul de bagaje este inca indisponibil.



Toate vagoanele au iluminare interioara din fabrica.

La acesta garnitura se va atasa ocazional un vagon restaurant DSG:


Vagoanele nu au accesoriile montate.

:lautar:
 
Locomotive proaspat sosite in depoul Flavio Transports:

O mica locomotiva de manevra, V23, DR, BTTB:


...si o batrana aburoasa BR56, DR, BTTB:



Nu parasim zona noilor veniti si anuntam cu mare fast intrarea in circulatie a primei garnituri de navetisti:

Epoca V, inmatriculare DB, Tillig:




:lautar:

Intentionam sa fac pozele pe plansa de prezentare, insa aceasta s-a incapatanat sa nu incapa in spatiul pregatit de mine intr-un raft (plansa e mai lunga decat raftul); dat fiind faptul ca nu ma indur sa tai din plansa de dragul raftului, am sa incerc sa-i gasesc plansei alt loc... :(
 
Veste mare veste mare! Astazi au sosit doua surate ale vagonului restaurant DSG, care, se pare, va parasi garnitura Karwendel Express. Conducerea Flavio Transports va lua o decizie in acest sens in urma sedintei de diseara.

Tillig, vagoane de clasa, cuplare apropiata tip nou:


Tot azi a sosit si vagonul restaurant al garniturii Mitropa, si va intra in exploatare alaturi de celelate vagoane in cel mai scurt timp posibil:
BTTB, inmatriculare DR


Cu aceasta deosebita ocazie a fost deschis circulatiei si primul tronson de linie Kato. 8)
 
Si in zona de marfa avem noi intrari...

Iata si a doua piesa Roco a colectiei (prima fiind un vagon Rils), un vagon platforma cu containere DHL:



Si acum sa trecem la preferatele mele, cisternele.

British Petroleum, inmatriculare OBB, 2 osii, BTTB:


?!, inmatriculare DR, 2 osii, BTTB:


?!, inmatriculare CSD, 4 osii, BTTB:


Agip, AG, 4 osii, Tillig:


:lautar:
 
A venit si ziua in care la Flavio Transports a ajuns si o garnitura de platforme cu containere.

Toate Tillig, inmatriculari diferite, una simpla si 3 cu tarusi, cuplare apropiata de tip vechi.




Pozele sunt facute pe plansa de prezentare.
Linia cheu si linia 2 sunt intr-un proces de modernizare, prin urmare doar linia 1 este operationala.


In continuare este prezentata garnitura de vagoane cu pereti glisanti, Roco:


RailAustria


Railship (x2)


:lautar:
 
La manevre mai scapa din cuple, insa la drum intins merg bine. Si aici ma refer la rulaj pe profil I (simplu si kato). Ca de cand cu cuplele apropiate de la Tillig, pe linii profil U sunt mereu probleme (deraieri, agatari, etc). La o garnitura lunga mixta Roco&Tillig este posibil ca vagoanele mai usoare sa se rastoarne la curbe.
Modelele Roco sunt de regula mai grele, le folosesc adesea pentru echilibrarea altor garnituri.

In alta ordine de idei tin sa ma declar dezamagit de sinele kato. Mi se par ingrozitoare din punct de vedere estetic si realistic. Dupa parerea mea par mai degraba bune pentru Hobby, pentru rulaj pe covor, parchet, etc. Rulajul pe asemenea sine este si foarte zgomotos, suna a plastic... Prefer de departe sina profil I simpla instalata pe terasamentul flexibil Noch.
 
N-am mixat sine, desi am avut un macaz adaptor U-I; am facut circuite diferite, in conditiile in care abia am inceput sa trec pe I si am cantitati industriale de U. Sinele I sunt un pic mai inalte decat cele U, exista riscul ca locomotivele sa se loveasca la trecere.
Locomotivele noi le pun numai pe I de cand cu incidentul in care a fost implicat un Taurus (plug avariat intr-un macaz). Insa ce voiam sa zic este ca vagoanele Tillig care au cupla cu arc au o predispozitie la deraiat pe U, fata de vagoanele vechi; de la vechea cupla Zeuke pana la noua cupla Tillig a evoluat apropierea realistica, dar a involuat fermitatea legaturii.
Si ca sa dau un exemplu si mai concret, locomotiva BR182 de la Piko (Taurus) pierde cam toate vagoanele dupa o manevra inapoi.
 
Profitand de ocazia rara de a poza pe plansa de prezentare, in ansamblul de gari Zelkovice-Giurgiu-Targoviste si-a facut aparitia, pentru prima data, Karwendel Express, in compania locomotivei BR01.



Pe nepusa masa, pe linia cheu s-a autoinvitat la sedinta foto o garnitura DSG din aceeasi epoca, trasa de BR23. Cat pe-aci sa nu-i ajunga linia...


Ce mi-a atras atentia este combinatia intre cupla veche Zeuke si cupla noua Tillig, in mod surprinzator sunt, oarecum, compatibile. Ba chiar, fata de legatura Zeuke-BTTB, legatura Zeuke-Tillig(new) poate fi desfacuta si cu ajutorului unui decuplator. Pacat insa ca noua cupla Tillig este foarte firava...

Nota: pe pagina unde sunt incarcate aceste poze se poate face zoom (Click dreapta pe poza -> zoom). In acest fel se pot vedea detalii foarte exacte.

Si dupa lungi asteptari, cu o considerabile intarziere, soseste in ansamblul de gari un tren personal. A avut intarziere atat de mare incat s-a construit o biserica langa gara pentru calatori sa se roage sa vina trenul mai repede!


Acest moment inchide sedinta foto de astazi.
:lautar:
 
Si din nou o adaptare in domeniul cuplelor!

De data asta tratam legatura dintre o cupla tip BTTB si una tip Tillig new. Asta chiar daca am folosit pentru acest experiment o locomotiva Piko si un vagon Tillig... Dupa cum se stie, atat Piko, cat si majoritatea companiilor producatoare de modele TT, folosesc cupla standard tip BTTB.


In mod surpinzator, legatura este foarte ferma si rezista la orice manevra. Dezavantajul principal este ca lagatura nu poate fi desfacuta cu un decuplator; chiar, as putea spune, necesita foarte multa atentie.
In cazul ales de mine cu locomotiva Piko, trebuie avut in vedere urmatorul fapt: cupla locomotivei este deosebit de firava. Nu recomand o garnitura de vagoane prea mare, n-ati vrea sa se intample asa ceva:


That`s all. Have fun!
:D
 
Salut,

Imi pare rau pentru locomotiva ta. Si eu am o loco Piko pe care o folosesc in combinatie cu vagone Tillig, dar am gasit o solutie mai putin ... placuta. La primul vagon de langa loco folosesc o cupla BTTB la loco si una NEM care face legatura cu vagonul 2. Asta pentru ca nu reusesc sa comand de nicaieri adaptoare de la cuplele Piko la cele NEM.

Daca te intereseaza, pot sa iti dau niste cuple BTTB care sa le pui la vagoanele Tillig astea noi, cum e cisterna Agip din poza (daca nu ma insel).
 
Multumesc mihaim, dar asta a fost doar un test. De obicei compun garnituri cu acelasi tip de cuple la vagoane si locomotiva. Cupla rupta de la BR182 se poate schimba.


Si acum, back to the real business!
Dupa o foarte lunga asteptare, la cateva luni de la comanda, a sosit. Este aici, gata sa se alature celorlalte trei vagoane ale celebrei garnituri. Asadar, intra in scena vagonul 105 534 al trenului special Karwendel Express, respectiv vagonul de bagaje. 8)



Cateva poze detaliu:


Vagonul dispune de iluminare interioara, dar nu este prea de efect:


Oricum la sediul Flavio Transports este mare sarbatoare, in sfarsit garnitura va rula completa!
:lautar:
 
pentru locomotivele PIKO -TT se gasesc la TRENNET adaptoare pentru cuple la care se pot monta cuple TILLIG model vechi sau nou in functie de cuplele vagoanelor
cftt
 
Si iar noutati! :D

Locomotiva electrica BR182 Taurus, in alta schema coloristica, Piko:


Vagon epoca 5 (modernizat), "National Sachsische Schweiz", Tillig:


Vagoane cisterna, epoca 5, Tillig:

1. Ermewa, inmatriculare DB; 2. [indescifrabil], inmatriculare DR; 3. BASF, inmatriculare DB.


FT incheie anul 2008 in plin avant. Speram ca 2009 va fi cel putin la fel de fructuos.
FT va ureaza Craciun fericit si un an nou cu cat mai multe realizari!
 
Iata si prima aparitie pe anul acesta, in direct de la Viena.
In ciuda "incurajarilor" primite de la cunoscatori cu privire la imposibilitatea gasirii de material TT in Viena, iata ca, intradevar dupa lungi peregrinari prin oras, pot contracara orice afirmatie.

Pozele urmatoare sunt facute in camera de hotel, ca n-am atata rabdare pana vin in tara... Oricum promit ca voi reveni cu poze in care modelele vor sta pe sine! :D
Tot cu aceasta ocazia am schimbat si gazda pozelor postate (trecand de la Picoodle la Photobucket), sper sa nu-mi para rau.

Asadar, sa trecem la prezentari!

BR 243, inmatriculata DR, Tillig:



Vagon etajat pentru tren de naveta, DB, Tillig:

Se deosebeste de cel prezentat mai in urma prin faptul ca are doar clasa a 2-a, nu si clasa 1.

Pana data viitoare vor avea si accesoriile montate.


Vagon de bagaje, DB:


Vagon de marfa, DR:


Camion IFA, cu remorca, inscriptie "Deutsche Post":


See you soon! :lautar:
 
djflavio a spus:
...
Tot cu aceasta ocazia am schimbat si gazda pozelor postate (trecand de la Picoodle la Photobucket), sper sa nu-mi para rau....

Cu siguranta nu o sa-ti para rau.....e mult mai simplu decat orice gazda si suntem toti in avantaj.....mai ales cei care privesc pozele....

Sa le rulezi multi km la TT, sanatos si la cat mai multe.....te asteptam cu detalii cand te intorci acasa

Zbor placut....