locomotive"mari" pe fluxul de reparatie

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
A fost publicat anuntul de atribuire.
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 4 Denumirea: Reparatii programate tip RG la automotoerele pe 4 osii seriile 700 si 1000
V.1) Data atribuirii contractului 5/13/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC RELOC SA Craiova

V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 13974000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 13940000.00 Moneda: RON Fara TVA

Contract subsecvent

Numar contract: 103
Denumire: Reparatii programate tip RG la automotoerele pe 4 osii seriile 700 si 1000
Data contract: 13.05.2010
Data publicare contract: 20.05.2010
Valoare: 3,280,000 RON
Informatii despre castigator
SC RELOC SA Craiova

Am gasit pe site, e vorba de minim 4 bucati, maxim 17 bucati.
Valoarea fara TVA: intre 3,288,000(4 bucati) si 13,974,000 (17 bucati) RON
Deci ar veni 822,000 Ron / Bucata.
Eu sper sa fie facute toate.
Caietul de sarcini format word pentru cine este interesat :Download
Au mai sosit la Reloc alte automotoare ?
 
Buna seara Lucas. Am o rugaminte si mai exact daca doresti sa imi spui daca aveti cumva DA 60-0545-8 sau 43-0073-7.

Multumesc anticipat!
 
@lucas_littleboy parcul rece mai exista cumva la s.c. reloc s.a craiova? daca nu ne poti spune si noua cu cat s-a valorificat?
 
arata foarte bine! niste poze de interior aveti cumva? pentru ce sunt dozele acelea de se vad in ultima poza, prinse pe bot?

adevar si provocare: este loc sa pui un scaun (nu de compatiment, ci scaun-scaun, cum gasim vara la terase, sa zicem) pe suportul tamponului?
 
Foarte frumos,ma bucur pt. doua aspecte,1-societatea se mentine pe profil si 2-material rulant de exceptie repus in circulatie,sper sa se mentina aceasta aparenta normalitate
 
problema este ca dupa aceste automotoare nu mai urmeaza nimic deocamdata,iar profitul la acest tip de reparatie este aproape nul.nu are motoare electrice de tractiune,motorul diesel este nou de la volvo,cutia de viteze hidramata este tot noua,etc.asadar lucrarile mai mari se fac la boghiuri si cutia automotorului.fabrica noastra nu poate "trai "doar din aceste reparatii de automotoare.acestea sunt doar de trecere prin criza care se pare ca este mai lunga decat s-a crezut.vom vedea ce va mai fi pe parcurs...
referitor la tampon este adevarat ca poti pune un scaunel...asa ca de pescuit.in foto par mai late decat sunt in realitate :D
 
Super , arata bestial.
Ar fi super daca la 1000 s-ar folosi rosu ca la EA.
S-a facut ceva in legatura cu scaunele sa fie mai comode ?
Spor la munci :D
 
Foarte frumos a iesit. Bine ca se mai tin in circulatie. As vrea sa ma plimb cu asa ceva, ai idee cand intra in serviciu pe ruta spusa de tine ?
 
pentru seria 700 au ramas scaunele din plastic.am sa fac fotografii si cu interiorul automotorului.primul automotor cred ca va pleca la beneficiar saptamana viitoare si va fi dat in folosinta.in lucru mai avem doua electrice apartinand muntenegru,in schema de vopsire pe care am mai prezentat-o.sunt colaboratorii nostrii fideli care au si fost multumiti de reparatiile efectuate la locomotive. pe CFR nu ne mai bazam.nu mai este ce a fost odata cand reparam si chiar 35 locomotive pe luna.in ultimii doi ani am avut cam 3 locomotive pe luna ceea ce a dus la concedieri masive(din 2000 de angajati am ramas 270).activitatea s-a restrans,criza a obligat patronatul sa plateasca o parte din personalul TESA doar 4 ore /zi(si eu fac parte din aceasta categorie de 6 luni) iar personalul muncitor isi ia salariul doar 75% de o jumatate de an.asadar cu 600 lei/luna cum sa traiesti?timpuri grele pt societatea unde lucrez...nu stiu cat mai rezista.cred ca interesele marilor puteri din romania sunt ca ea sa dispara...dar avem noroc cu patronatul care se lupta cu ei din rasputeri pt a o tine pe linia de plutire :evil:
 
Fedlicitari pentru acest material extraordinar " chiar daca nu prea e legal " asa ca ai grija de tine ,iti doresc mult succes in activitate si in modelism chiar daca traversam zile grele de criza din punct de vedere financiar.
Si eu mi-as fi dorit sa lucrez in acest domeniu dar...din pacate nu asa s-au intimplat lucrurile in domeniul profesional. :(
 
nu stiu dar am sa ma interesez.imi pare rau ca nu l-am fotografiat inainte de a-l demonta.avea un mobilier super.cred ca era ceva de genul prezidential.
 
sunt 044 si 037.sunt co-co de 5100kw si apartin montecargo-muntenegru.reparatia este tip rg fara imbunatatiri(doar compresor elicoidal adus din slovenia),iar schema de vopsire am prezentat-o deja.