Operatori privati de transport pe calea ferata romaneasca

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

pepyxxl

Member
5 Ianuarie 2008
37
0
ploiesti
LOCATION
ploiesti
Stiu ca a existat acest topic si in trec, dar nimeni nu a scris nimic aici. Asa ca as vrea eu sa incep cu operatorul privat S.C SERVTRANS INVEST S.A.
Diverse info le puteti avea de pe pagina lor de internet
http://www.servtrans-invest.com/

Eu am deschis acest topic pentru a va prezenta din materialul rulant al SERVTRANS, si anume sa incepem cu niste vagoane. Materialul publicat a fost obtinut prin amabilitatea S.C SERVTRANS INVEST S.A.

1. Zaens -- Vagon cisterna 45 mc
Vagonul cisterna pe 4 osii cu capacitatea de 45 mc este destinat transportului pe calea ferata a &171; Hidroxidului de sodiu, în solutie de 50% ;.
Cisterna este protejata la interior si este dotata cu instalatie de încalzire pe exterior inclusiv la ramificatia de golire §i colectorul central.
Cisterna este termoizolata. Grosimea stratului izolator este de 100 mm. Tabla de izolatie este zincata iar zona de încarcare a cisternei este protejata cu tabla de inox si prevazuta cu jgheaburi si furtunuri colectoare.
Actionarea ventilului central de golire se face de pe platformele superioare.
Golirea vagonului se face gravitational, prin ramificatia de golire aflata la partea inferioara a cisternei.
'Scarile di platformele superioare sunt protejate tinând seama de clasa de agresivitate a produsului transportat.







Caracteristici tehnice
Lungimea peste tampoane -- 12440 mm
Volumul cisternei -- 45 mc
Diametrul exterior al cisternei (fara izolatie) -- 2416 mm
Lungimea cisternei (fara izolatie) -- 10400 mm
Temperatura de lucru -- -20/+150C
Presiunea de exploatare -- 0,3MPa
Sarcina maxima pe osie -- 22,5 t
Raza minima de înscriere în curba -- 75 m
Tara vagonului -- 23,5 t
Unghi trecere peste ferry-boat -- 2 grade si 30 minute
Viteza maxima de circulatie -- 100 km/h
Cod cisterna -- L4BH

2. Uagps -- Vagon pe 4 osii pentru transport cereale


o imagine de calitate mai slaba



Caracteristici tehnice
Ecartament (mm) 1435
Lungimea vagonului peste tampoane (mm) 15840
Lungimea sasiului (mm) 14600
Ampatamentul vagonului (mm) 10800
Inaltimea vagonului de la sina (mm) 4053
Numarul gurilor de descarcare 3
Dimensiunile gurilor de descarcare 800 x 700
Dimensiunile gurilor de încarcare 505 x 10088
Volumul util (m3) 80
Tara vagonului (t) 22,5
Sarcina maxima (t) 57,5
Tipul boghiului Y25CsII
Ampatamentul boghiului (m) 1800
Tipul franei automate KE-GP
Viteza maxima de circulatie (km/h) 100

3. Uacs -- Vagon recipient pentru transport marfuri pulverulente



Caracteristici tehnice
Lungimea peste tampoane (mm) 14040
Ampatamentul vagonului (mm) 9000
Ampatamentul boghiului (mm) 1800
Înaltimea maxima de la sina (mm) 4120
Diametrul exterior al recipientului (mm) 2800
Numarul de recipiente pe vagon (mm) 4
Volumul de încarcare (m3) 44
Încarcatura utila(t) 53
Pres. max. admisibila de lucru (Mpa) 0,2
Debitul minim de aer comprimat necesar pentru descarcare (m3/min) 5
Tip frâna automata KE-GP
Frana de mâna (t) 20,1
Frana automata (t)
- Gol 29
- Incarcat 52
Tara (t) 26
Raza minima de înscriere în curba (m)
- vagon izolat 75
- linie curenta 150
Diam. cercului de rulare a rotii (mm) 920
Viteza maxima (km/h) 100

4. Ucs -- Vagon recipient pentru transport marfuri pulverulente



Caracteristici tehnice
Ucs (1) Ucs (2)
Lungimea peste tampoane (mm) 9000 10000
Ampatamentul vagonului (mm) 5000 6000
Înaltimea maxima de la sina (mm) 4248 4205
Diam. exterior al recipientului (mm) 2810 2810
Nr. de recipiente pe vagon (mm) 2 2
Volumul de încarcare (m3) 25 25
Încarcatura utila(t) 28 27
Pres. max. admisibila de lucru (Mpa) 0.2 0,2
Debitul minim de aer comprimat necesar pentru descarcare (m3/min) 5 5
Tip frâna automata KE-GP KE-GP
Tara (t) 12.4 13
Raza minima de înscriere în curba (m)
- vagon izolat 75 35
- Linie curenta 150 150
Diam. cercului de rulare a rotii (mm) 1000 1000
Viteza maxima (km/h) 100 100

5. Talns -- Vagon cu acoperis culisabil





Caracteristici tehnice:
Ecartament (mm) 1435
Ampatamentul vagonului (mm) 9000
Lungimea peste tampoane (mm) 14540
Lungimea §asiului (mm) 13300
Înaltimea maxima de la sina (mm) 4000
Latimea gurii de încarcare (mm) 1200
Lungimea gurii de încarcare (mm) 12800
Volumul de încarcare (m3) 71
Tip frâna automata KE-GP
Tipul boghiului Y25Ls(s)d1
Tara (t) 28,5
Sarcina maxima pe osie (t) 22,5
Raza minima de înscriere în curba (m)
- vagon izolat 75
- linie curentd 150
Viteza maxima de circulatie (km/h)
- vagon gol 120
- vagon încarcat 100

6. Rgns -- Vagon platforma pe 4 osii

Vagon platforma multifunctional destinat transportului pe calea ferata a containerelor ISO (clasa 1, cu inaltimea 8´) lungimea de la 10´ la 40´ ti urmatoarelor marfuri: laminate lungi (tevi,' profile, sine de cale ferata, etc), laminate plate (table si pachete de table), tagle, lingouri, prefabricate din beton, cherestea ,etc. Vagonul este prevazut cu podea de lemn ,dispozitive pentru containere, tepuse laterale rabatabile si pereti frontali





Caracteristici tehnice
Lungimea peste tampoane 19900 mm
Suprafata utila de încarcare 51 m2
Înaltimea podelei de la sina 1235 mm
Sarcina maxima pe osie 22,5 t
Raza minima de înscriere în curba 35 m
Tara vagonului 23,5 t
Incarcatura maxima 66,5 t
Unghi trecere peste ferry-boat 2 grade si 30 secunde
Viteza maxima de circulatie 100km/h

6. Iaeghis -- Vagon cu izolatie termica



Caracteristici tehnice
Ecartament (mm) 1435
Ampatament vagon (mm) 15800
Lungimea peste tampoane (mm) 21040
Latimea vagonului (mm) 3094
Înaltimea maxima a vagonului (mm) 4265
Tip boghiu Y25CsII
Ampatament boghiu (mm) 1800
Tip frâna automata KE-GP
Viteza maxima de circulate (km/h) 100
Sarcina maxima pe osie (t) 20
Diametrul rotiilor (mm) 920
Tara vagonului (t) 36
Capacitatea de încarcare (t) 44
Raza minima de înscriere în curba (m):
- Linie curenta 150
- Linie de garare 60
Volumul util (m3) 85,6
Suprafata utila (m2) 42,8
Dimensiunile usiilor (mm):
- Înaltime 1880
- Latime 2700

7. Fals -- vagon descoperit pentru transport carbune

Vagonul este destinat transportului de carbune. Descarcarea vagonului se face prin gravitatie simultan pe ambele parti ale caii ferate. Cutia vagonului este o constructie complet metalica cu pereti îmbinati prin' sudura electrica. Este echipat cu patru usi, câte doua pe fiecare parte a vagonului, realizate din tabla si profile asamblate prin sudura, actionate de un mecanism complex, pneumatic cu comanda unica





Caracteristici tehnice
Ecartament (mm) 1435
Ampatament vagon (mm) 9000
Lungimea peste tampoane (mm) 14540
Lungimea §asiului (mm) 13300
Înaltimea vagonului gol de la §ina (mm) 3627
Latimea gurii de încarcare (mm) 2500
Lungimea gurii de încarcare (mm) 12800
Volumul util (m3) 75
Tip frâna automata KE-GP
Tip boghiu Y25Ls1
Tara vagonului (t) 25,2&177;3%
Sarcina maxima pe osie (t) 20
Viteza maxima de circulatie | (km/h)
- Vagon gol 120
- Vagon încarcat 100
Raza minima de înscriere în |curba(m):
- Linie curenta 150
- Linie de garare 75

8. Falns -- vagon descoperit pentru transport carbune





Caracteristici tehnice
Ecartament (mm) 1435
Ampatament vagon (mm) 9000
Lungimea peste tampoane (mm) 14540
Lungimea sasiului (mm) 13300
Înaltimea vagonului gol de la sina (mm) 3776
Latimea gurii de încarcare (mm) 2400
Lungimea gurii de încarcare (mm) 12800
Volumul util (m3) 80
Tip frâna automata KE-GP
Tip boghiu Y25Ls(s)d1
Tara vagonului (t) 26&177;0,5
Sarcina maxima pe osie (t) 22,5
Viteza maxima de circulatie (km/h)
- Vagon gol 120
- Vagon 100
Raza minima de înscriere în curba (m):
- Linie curenta 150
- Linie de 75

9. Eanos -- Vagon descoperit pe 4 osii





Caracteristici tehnice
Ecartament (mm) 1435
Lungimea vagonului peste tampoane (mm) 15740
Lungimea sasiului (mm) 14500
Latimea sasiului (mm) 2730
Ampatamentul vagonului (mm) 10700
Lungimea vagonului (mm) 2988
Lungimea utila a planseului (mm) 14490
Latimea utila a planseului (mm) 2720
Inaltimea vagonului (mm) 3300
Inaltimea planseului de la sina (mm) 1206
Suprafata utila a planseului (m2) 39,4
Volumul util al cutiei (m3) 82,5
Tara vagonului (t) 25+2%
Capacitatea de incarcare 66
Sarcina pe osie (t) 22,5
Tipul boghiului Y25Ls
Diametrul cercului de rulare la roata (mm) 920
Tipul franei automate KE-GP
Tipul franei de mana de blocare
Raza minima de inscriere in curba in linie de garare a vagonului izolat (m) 35
Vagonul este apt sa circule pe ferry-boat cu unghiul maxim de rupere 2°30&8217;
Viteza maxima de circulatie (km/h)
- Vagon gol 120
- Vagon incarcat 100

10. Eacs -- Vagon descoperit pe 4 osii





Vagoanele descoperite tip Eacs sunt destinate in principal transportului de marfuri in vrac (minereuri, carbune, cocs, produse de balastiera) cu o granulatie de minim 3 mm. De asemenea mai pot fi transportate laminate, fier vechi, deseuri metalice, material lemnos, materiale pentru constructii.
Descarcarea se face prin trape de descarcare din planseu si usi laterale.

Caracteristici tehnice
Ecartament (mm) 1435
Ampatamentul vagonului (mm) 9000
Lungimea sasiului (mm) 13050
Înaltimea maxima de la sina (mm) 3175
Latimea gurii de încarcare (mm) 2762
Lungimea gurii de încarcare (mm) 12792
Volumul de încarcare (m3) 62
Tip frâna automata KE-GP
Tipul boghiului Y25Ls1, Y25CsIIMY, Y25Rs2a
Tara (t) 22,2
Sarcina maxima pe osie (t) 20,0
Raza minima de înscriere în curba (m)
- vagon izolat 75
- linie curenta 150
Viteza maxima de circulate (km/h)
- vagon gol 120
- vagon încdrcat 100

Si cam atat deocamdata....... Astept alte info de la ei si poate reusesc sa fac o vizita la depoul Ploiesti(cand o sa am timp)
 
Ar fi binevenite niste planuri :fluierat: de locomotive.


Mai ales daca ai "pile" acolo.

Multumiri si pentru scitele de vagoane