Marasesti-Panciu 8 martie 2008

ICRA

Well-Known Member
Trenulist
24 Aug 2011
661
13
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Superb :aplauze: .

Intrarea in subsol este de la nivelul solului sau cobora putin in pamant?
 

catalin

Well-Known Member
Trenulist
24 Apr 2007
2.847
47
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Tot respectul !

rog scuzati intarzierea, lipsa de timp si de acces la o sursa decenta de internet, alta decat mobilul. Am citit cu atentie tot ce ati scris si cu drag va trimit ce mai am cu cantonul respectiv. Acum, ca vad interes, poate ma mobilizez sa dau si o fuga pana la el, desi asta inseamna vreo 400km. Doar sa mai existe. Interesant e ca are numar stradal :)

Ca locuinta nu poate sa fie folosit datorita spatiului mic, dar de furat, se poate ... din pacate...



incerc sa inserez si la o rezolutie mai mare..



Corpul superior (sa-i zicem asa) este un trunchi de piramida. Unghiul pe care fetele in fac cu baza este egal pe toate cele 4 fatete. Mie constructia asta imi aduci mai mult cu un "borcan" de politie :). Si cred ca vorbim de un prefabricat, motiv pentru care sunt si mai uimit ca nu a mai vazut cineva o asemenea aratare pe undeva. Nu cred ca au facut doar 2 pentru linia asta. Candva pazea o bariera manuala (din pacate o am doar intr-un colt de memorie, cand m-am apucat eu de pozat nu mai exista) si pozitia inaltata ofera o vizibilitate excelenta fiind asezar intr-un S unde rampa e de 17 la mie. Nu mi-e clar ce e catargul ala pe colt. Un suport de bec care sa lumineze incinta barierei...un fel de gabarit....nu stiu.

 

LDH

Well-Known Member
Trenulist
Buna seara,

Multumesc, Catalin, pentru fotografii.
Ei, imaginile astea lamuresc multe.
Pana la urma usa a fost montata in nisa.
Voi reface desenele, pun cote pe ele - incerc cele ce ar trebui sa fie la scara 1:1.
Banuiam ca are toate laturile egale si asa am facut desenul mai putin peretele fatadei secundare.
Scara este altfel pozitionata asa ca trebuie umblat si acolo.

Pana refac desenele Spoor tuturor!
 

catalin

Well-Known Member
Trenulist
24 Apr 2007
2.847
47
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Andrei, putintica rabdare moncher.

Sunt convins ca nu ne lasa. Ai si tu ingaduinta. Poate, stiu ca poate...trebuie sa poata, cum zicea nenea Iancu ! Dar fara Victorian, LDH si alti cativa putini, cat sa-i numeri pe degetele de la o mana ciunga, visam frumos. Doar visam.
 

LDH

Well-Known Member
Trenulist
Buna ziua tuturor,

Catalin, minunea de catarg chiar pare a ramasita de gabarit iar ce se vede la baza lui seamana cu suportul tamburului de manevrarea barierei manuale.
Tot din fotografie se vede un fel de burlan ce pare prins de placa prin care, probabil, treceau cablurile de actionare.
Am terminat desenele.
Nu am figurat burlanul ce se vede in fotografia cu scara.
In rest, daca iti mai aduci aminte de ceva care sa duca la modificarea desenului astept.
Cotele sunt in centimetri iar pentru reducerea la scara simpla impartire duce la dimensiunile de executie.

Spoor!
 

Atașamente

tudor_corbul

Well-Known Member
Trenulist
9 Mai 2007
498
0
Iasi
LOCATION
Iasi
Salutare,

Nu stiu daca se stie de site-ul asta, daca da foarte bine, daca nu atunci e de pastrat: http://geoportal.ancpi.ro/geoportal/viewer/index.html

Din pacate doar din 2005 si din 2010 apare ceva pe harta. Cred ca cel mai bine se poate observa degradarea magaziei:

2005:


2010:


Spor la lucru si imi place tare mult mobilizarea de aici :D
 

Atașamente

catalin

Well-Known Member
Trenulist
24 Apr 2007
2.847
47
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Multumesc Tudor,

chiar pierdusem link-ul si este extrem de util. Eu am urmarit "ëvolutia" liniei din 2004. Deja in 2005, la nici un an de cand fusese declarata cu probleme de eficienta, dezastrul incepuse cu dezafectarea si taierea traseului PTT care functiona de 99 de ani (Posta Romana a incheiat conventia de posta, bagaj si telegraf cu SAV in 1905, imediat dupa deschiderea liniei), dezafectarea si demontarea semnalizarii, taierea masiva a copacilor din incinta statiilor.... Hai ca semnalizarea...inteleg, dar cu copacii ce aveau ?
Toate cantoanele, halta de la Cruzea de Jos (care apare in 2005), totul a fost daramat si furat caramida cu caramida.

Diferenta se vede facand paralela 2005-2012...iar eu o stiu din teren...Ce nu au reusit doua razboaie am reusit noi, cu sarg pe timp de pace, intre 2004-2013. Ca de prin 2013 acolo e ..intunerea.

Si din pacate asta e situatia pe toate liniile, mai mici, mai mari, importante sau secundare.

Noi sa fim sanatosi cu ce am mai gasit si ce am reusit sa mai documentam.

Later edit: probleme de eficienta au existat pe aceste linii inca din anii '30. Exista o serie de articole foarte interesante in Revista CFR in care se vorbeste despre aceasta problema pe care liniile secundare le aveau deja de atunci. Difeneta fata de acum este ca in 1935 a demarat campania de motorizare a liniilor noastre, fie cu automotoare Camel, fie cu cele foste MAV, fie Malaxele, Astrele noi sau vagoane SH motorizate, despre care am tot scris. Numai Malaxa a livrat undeva la 200 de vagoane motorizate pana la a face seria 900, care a supravietuit pana azi. Vorbim de sute de automotoare cu o singura menire, sa tina aceste linii in viata. Paralel exista si Directiunea Autovehiculelor (avem capitol dedicat pe forum). Dar deh, atunci s-a vrut si solutia, dupa mine, e valabila si azi.
 

ICRA

Well-Known Member
Trenulist
24 Aug 2011
661
13
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Dar linia există, este folosită? Repet întrebarea, o putem închiria?
 

catalin

Well-Known Member
Trenulist
24 Apr 2007
2.847
47
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Da. Nu. Hai sa fim seriosi ! Eu, cel putin, tratez tot ce ma pasioneaza cu seriozitate.... Atata cata pot eu.
Crezi ca o mana de iubitori de istorie ar putea inchiria o linie ? Si chiar daca, ce sa faci cu ea ? Ce rulezi pe ea ? Numai paza si intretinerea minimala depaseste orice ne putem permite in asta viata.