Vagoane CFR la scara TT

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

europeanul

Active Member
6 Decembrie 2016
66
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Stimati colegi TT-isti, am zis sa deschid un topic nou legat de modelele CFR pe care le-am putea comanda la TT-Model sau Peresvet!! :confused: :confused: :confused:
Cred ca prea 'poluasem' topicul lui Kestrel in care isi prezenta colectia personala :twisted:
Asa ca, aici putem discuta in voie despre posibila comanda de CFR-uri.

La mai mult TT!!!! :aplauze: :aplauze:
 
Pe aceasta cale, propun (urmare si ideei lui SN) sa incepem si un fel de sondaj, in care sa vedem cam cati TT-isti ar fi dispusi sa comande si cate vagoane s-ar strange. In paralel, il riugam pe Kestrel sa se intereseze de conditiile pe care le pun cei de la TT-Model sau Peresvet.

Eu unul as comanda cam cate 2-3 vagoane din fiecare tip de vagon CFR realizat. ;-) ;-)
 
Stati baieti, ca inca n-am vorbit. Poate cantitatea aceia care sa gramadit e destul. Nu se stie. Nu faceti concluzii prea devreme.
 
Gicu, nu trage concluzii pripite, mai sunt destui TT-isti care nu activeaza pe forum(uri), iar unii dintre acestia chiar m-au contactat pe e-mail si sunt dornici de a comanda cateva bucati bune!!!!!! :p :p
Asa ca, deja din ce observ aici, cred ca lejer putem face o comanda personalizata CFR ;-)
Mai ales, repet, nu as crede ca pot fi costuri suplimentare foarte foarte mari pentru producator ca sa realizeze o noua schema de vopsire la niste vagoane pe care deja le produce!! :-? :-?

Din ce constat aici, cu ce as lua eu plus cei care si-au anuntat deja intentia in privat, pai am cam ajunge deja pe la 30 vagoane!!!!
:aplauze:
 
Exact. Si cunosc in Timisoara un "colector ", care ar cumpara orice "in oglinda ", adica ce luam noi , ia si el sigur.Nu activeaza pe Forum, doar la sectiunile magazine on line, dar i-am aratat un vagon cfr pe HO si tare i-a placut, pe TT ar lua instant.Sa-l numaram si pe el .
 
buna intrebare Horia, avand in vedere ca pe TT nu exista niciun vagon de calatori CFR consider ca orice model e bine venit, asa ca in limita timpului disponibil daca ne poti sugera care dintre vagoanele produse de cei doi fabricanti se potrivesc a fi CFR-izate corect ( tip, clasa, epoca) ti-am ramane datori.
cu multumiri, cftt
 
buna,

problema este ca nici un vagon din catalogul celor doi nu exista la CFR... ar fi Y-urile de la Tillig, Gbs, Omm55, insa asta e alta mancare de peste... :(
 
Salutari Horia,

Subiectul principal a pornit de la afirmatia lui Kestrel ca ar fi posibil sa realizam o comanda de vagoane CFR, urmand sa se intereseze de conditiile concrete.
Nu stiu daca este realist / realizabil, dar in 'febra' dorintei de vagoane CFR, faceam si noi un studiu de piata cam cati doritori ar fi. :D :D :D

Oricum, pt TT-isti, CFR e un vis taaare indepartat.... :mad: :mad:
 
Oricum, vagonul "art. 7691 2. class express coach with MAV insignia" al TT- Model, cu mici modificari, cred ca s-ar preta la o conversie in vagon tip 21.70 al CFR (refacut la atelierele Grivita).
 
Iata si raspunsul de la Firma TT-Model. Ii pot face la comanda ori ce varianta de revopsire a vagoanelor din catalogul lor cu conditia: nu mai putin de 100 de exemplare. Si pretul a ramaine acela-si (nu a fi plata adaugatoare pentru vopsirea excluziva).
 
buna,

"art. 7691 2. class express coach with MAV insignia" este o struto-camila pe UIC Z1, un vagon de la Bautzen din anii 1988-90 climatizat, cu usi mult mai moderne (similare cu cele de la CAF Zaragosa sau SGP Graz), un model corect la 80% pentru o versiune MAV si cam 70% pentru una OBB; in afara de usi, seamana cu prototipul sau (un frate al fostului 21-80 CFR de productie DWA) deci cu anumite compromisuri (usi incorecte, ferestre altfel amplasate, sorturi incorecte (cele romanesti sunt unice) boghiuri gresite si grile de aerare incorecte) ar putea da, cum spunea europeanul, un mai recent 21-70 al CFR (21-80 refacut ca Z1 in loc de Z2)
 
Multumim de sfaturi Horia, daca s-ar fi demarat ceva, oricum apelam la tine si te rugam sa ne oferi consiliere de specialitate!!! :roll: :roll: :D

Acest subiect a fost continuat in primul rand pentru a vedea 'potentialul' pietii de TT la o eventuala comanda. La minim 100 bucati comanda, ar cam trebui sa luam cate 20 de vagoane asemanatoare fiecare pentru a ajunge la numar!!! :confused: :confused:

Sper ca va veni si vremea noastra candva!! :( :( :(
Pana atunci, nu ne ramane decat sprijinul familiei Savin!! :aplauze: