Dracula Express (Brasov-Intorsura Buzaului)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

BOGDAN I

Well-Known Member
Trenulist
9 Ianuarie 2016
955
2
Brasov
LOCATION
Brasov
Salutare
Dupa un sfarsit de saptamana plin de fum si aburi iata cateva poze facute Sambata 03.05.2008 .




































 
Frumoase fotografii, frumos tren, frumoasa locomotiva, frumoasa initiativa.

Sa inteleg ca aici s-a facut intoarcerea pe triunghi?

dsc7647nv4.th.jpg
 
Trenul a plecat la ora 10:15 din gara Brasov de la peronul 3 .
Ruta a fost una speciala din pacate cred ca nu o sa mai circule pe ea curand , este vorba de Brasov-Harman-Teliu-Budila-Intorsura Buzaului si retur
Dimineata ne-am inatalnit in gara (Dan Moisa cu sotia , Vali cu sotia , Andrei (romrail) ,Radu si subsemnatul la ora 9:30 pe o ploaie si un frig de te intrebai daca esti in luna mai sau Noiembrie, vreme ce avea sa ne "insoteasca" toata ziua.
Ne-am imbarcat in tren dupa prima sesiune de poze si filmari in primul vagon dupa locomotiva .
Dupa poze si diferite discutii pe tema (cum au fost renovate vagoanele :-x nu pot spune restaurate :-? ) am ajuns rapid in halta Harman unde am astpetat intersectarea cu un alt tren (linia fiind simpla nu dubla).
Plecam repejor cu multe suiere si fum catre Intorsura , trenul lupta cu vantul,ploaia pantele si curbele stranse pana ajunge la primul dintr-o serie de 3 tunele unde constatam ca exista lumina in tren si carcotim (locomotiva avea farurile din spate de un alb :confused: :confused: :confused: ) bine si asa rau :|
in al doilea tunel are 4,7 KM este in panta si drept din locomotiva (la intoarcere) am vazut "luminita de la capat" . In acest tunel surpize neplacute mai ales pentru cei care se aflau la fraiele monstrului - de pe tavan cadeau bucati imense de tencuiala in suflul fumului ce iesea pe cos, aburoasa iesind din tunel putin sifonata ,fluierul din fata marchizei statea orizontal in loc de vertical , pe geamurile de la vagoane multa mizerie de la tencuiala aruncata .
In sfarsit dupa ce trecem si pe viaductul curb de la Teliu ajungem in Intorsura .Aici mecanicii evalueaza aburoasa , repara glasul asurzitor al fluierului , alimenteaza locomotiva cu apa de la un hidrant aflat in gara si pleaca ......... sa intoarca locomotiva :!: spre surprinderea mea si a majoritatii pasionatilor am urmarit-o pe triunghiul de intoarcere plin de buruieni, iarba , rugina si tufe crescute amenintator spre sina .
Locomotiva isi reia locul fruntas legata de vagoane cu fata inainte :D si la ora 14.00 fluiera :D cobararea spre Brasov avandu-ma si pe mine in marchiza ei calduroasa si primitoare .
Nu pot spune decat un singur lucru - 5 MINUTE de cand a fluierat si pana a pornit i-am urmarit pe mecanic si pe fochist MUT si tremurand de emotie .Este un sentiment nemaintalnit sa te aflii la capatul cazanului urias , inconjurat de aburi, robinete , scrasnituri ...... ESTE VIE , intradevar aceasta masinarie de fier este vie .
Cei 2 Vizitii ai monstrului m-au lasat sa fac poze , sa filmez tot ce am vrut eu , chiar la intrare in tunel am "testat " si fluierul , ce sa mai zic respect lor pentru ceea ce fac .
Incet incet in ordine inversa Teliu,Harman si Brasov , obosit , transpirat tot , surd , plin de funingine dar cu un vis inplinit , un vis devenit realitate .
Am primit si invitatia ca Duminica 04.03 sa-i insotesc in "Stapanirea monstrului pe ruta Brasov-Zarnesti" ceea ce am si facut , o sa revin cu pozele de pe ziua de azi.