Acme

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

sorin

Active Member
25 Aprilie 2008
79
0
italia
LOCATION
italia
http://www.acmetreni.com/

Salut.Acesta e site-ul unei firme din Italia necunoscuta pe la noi inca dar au produse bune care fac concurenta cu produsele Roco sau Fleichmann
 
daca iti place hai sa-ti arat ce poate face aceasta locomotiva

http://www.youtube.com/watch?v=-AMVqgPMc3U
sunt DOAR 104 vagoane.Vizionare placuta.
 
Nu cred ca este un record,a fost o demonstratie,care a avut loc anul trecut in septembrie,la tirgul de la Novegro,Milano.Am fost si eu :D .

Si am fost si la Nurnberg anul acesta. :D
 
Da, ACME, intradevar, calitate la preturi pe masura, modelul de mai sus se "zbate" pe la un 180 euro... :(
De fapt , au vreo 10 modele de loco, majoritatea cu pantograf , 2 Diesele, un automotor si necaz mare toate inscriptionate pt italieni. Vagoanele sunt extra detailate, 45-55 euro/bucata, modele italiene, ceva elvetiene si parca vreo 2 jugoslave. Mai au 2-3 modele de vagoane marfa , ca cele din filmulet.
Concluzia ; Oferta subtire si scumpe RAUUUUU :oops:
RALLY
 
Rally a zis:
Concluzia ; Oferta subtire si scumpe RAUUUUU
RALLY

Imi pare rau ca te contrazic: sunt "putin "mai scumpe decat Roco sau FLM din cauza nivelului superior de detaliere.
ACME joaca in aceeasi "liga selecta" din care mai fac parte si RailTop ,Heris ,Alphatrains,VTrains. :idea: :aplauze:

....dar ca tot veni vorba,cate vagoane sau locomotive de la Roco sau Fleischmann se ridica la calitatea celor facute de catre cei 4 mentionati mai sus????

Parerea mea !!!
 
http://www.trenietreni.it/view.asp?id=862767163371

http://www.trenietreni.it/view.asp?id=4677153412


Scuza-ma Rally ai aici doua produse identice,doi producatori diferiti,doua preturi diferite,si daca nu se supara nimeni pe mine doua calitati diferite.

NU cred ca mai sunt necesare alte comentarii :D
 
@ sorin & @ sesamcave
Fratilor, nu uitati, traim in Romania si majoritatea modelistilor de pe aici economisesc, conving nevasta, sau fac alte inginerii, ca sa-si cumpere o loco de 100 euro... :(
Cat despre faptul ca predomina modelele italiene la ACME, alt mare dezavantaj,
acestea fiind foarte putin vandabile pe piata noastra.
Deci, m-ati inteles sper, vorbesc intai ca oportunitate de afacere, apoi din pct de vedere modelistic.
ACME m-a contactat, mi-au trimis catalogul si lista de preturi, iar eu am refuzat politicos ;-) Dar usa a ramas deschisa, daca vreti ceva, anuntati-ma :roll:
rally
 
rally a spus:
Da, ACME, intradevar, calitate la preturi pe masura, modelul de mai sus se "zbate" pe la un 180 euro... :(
De fapt , au vreo 10 modele de loco, majoritatea cu pantograf , 2 Diesele, un automotor si necaz mare toate inscriptionate pt italieni. Vagoanele sunt extra detailate, 45-55 euro/bucata, modele italiene, ceva elvetiene si parca vreo 2 jugoslave. Mai au 2-3 modele de vagoane marfa , ca cele din filmulet.
Concluzia ; Oferta subtire si scumpe RAUUUUU :oops:
RALLY

Asa este nenea, dar sa nu omitem totusi faptul ca este un pret CORECT!

Eu cel putin, fac parte din categoria celor care prefera sa cumpere 1 loco deosebita, de calitate superioara, in loc de 3 mai simplute, cu aceeasi bani. Nu vreau sa zic ca asa ar trebui sa faca toti, nici vorba, ci doar sa avem in vedere ca fiecare e cu gusturile lui, unii prefera sa aiba cat mai multe si mai diversificate, altii mai putine dar mai deosebite :).
 
pretul unei locomtive electrice sau diesel la Roco este undeva intre 150-200euro,
fosta gama Platin avea un grad de detaliere superior si preturi pe masura,de Flm nu are rost sa vorbim la categoriile diesel si elecrice...preturie de la ACME sunt rezonabile,chiar aliniate cu firmele concurente.....pe cand si la romani o firma care sa produca material romanesc,chiar si intr-o gama mica la aceste preturi?
 
@ rally pai daca ai fost contactat de ei(ACME) si ai vazut catalogul fa-le si tu o oferta pentru CFR-zarea vagonului breda care il au un catalog.
Uite aici se discuta

http://forum.railwayfan.ro/viewtopic.php?t=3231&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
cosmin78 a spus:
...pe cand si la romani o firma care sa produca material romanesc,chiar si intr-o gama mica la aceste preturi?

Poate ca nu va trebui sa astepti chiar asa de mult.
Unii discuta deja problemele astea si din cate am inteles producatorii cu care au vorbit sunt dispusi sa livreze vagoane, in special, si locomotive neasamblate, nevopsite, neinmatriculate si accesorii.

Problema este alta.
Exact ca in cazul lui Rally se pune in discutie mereu obsedanta intrebare:

200 sau 500 bucati din acelasi model? (cantitatile le-am dat eu ca exemplu), la care se mai adauga ceva ce nu prea convine nimanui.
Te cam obliga sa iei si modele complete dar, si aici este marea problema, din cele greu vandabile.
 
rally a spus:
Da, ACME, intradevar, calitate la preturi pe masura, modelul de mai sus se "zbate" pe la un 180 euro... :(

Concluzia ; Oferta subtire si scumpe RAUUUUU :oops:
RALLY
Dar ceva ma face sa simt ca sunt produse in CHINA !!! Si problema este ca avantajul productiei mai ieftine,adica pretul mai mic nu este dat mai departe la client :(
Am spus intotdeauna ca europenii platesc un EXTRABONUS pentru modele. O locomotiva europeana nu este mai greu de produs ca una americana.Pentru 180 euro primesc doua loco americane (tot de calitate super =Proto2000).
 
Rally a zis:
Fratilor, nu uitati, traim in Romania si majoritatea modelistilor de pe aici economisesc, conving nevasta, sau fac alte inginerii, ca sa-si cumpere o loco de 100 euro...
Cat despre faptul ca predomina modelele italiene la ACME, alt mare dezavantaj,
acestea fiind foarte putin vandabile pe piata noastra.
Deci, m-ati inteles sper, vorbesc intai ca oportunitate de afacere, apoi din pct de vedere modelistic

Rally,fara suparare dar cred ca "hopul" acesta de "locomotive de 100 E" este depasit sau un curs de depasire.
Nu ai observat ca ,intr-o vreme , s-au vandut pe acest forum si nu numai, locomotive & vagoane PIKO(piko noi sau vechi),Lima,Mehano,Fleischmann vechi etc etc la preturi muuult subevaluate,le dadea lumea doar ca sa scape de ele.
Ce crezi ca au facut oamenii cu banii rezultati: si-au luat altceva ,dar acel "ceva" este net superior celui de dinainte.
Si apoi nu vad de ce "Fs Italia" e mai putin vandabil decat "DB Germania" sau "OBB Austria"

Iar treaba cu oportunitatea de afacere e normal sa o gandesti asa (cel putin la timpul asta) :D
Totusi,poti sa faci si o incercare, pentru ca se poate transforma intr-o incercare reusita . :fluierat: :aplauze: :aplauze:
 
De ceva vreme incoace, inainte de a achizitiona un model citesc pe alte forumuri parerile altora. Nu am locomotive ACME si probabil nu voi achizitiona.
Am citit recent despre 185 Eurocom o recenzie in Indohaz magazin, concluziile fiind urmatoarele :-model comun, mecanica cu mici probleme,cam scump,in final.

Despre E656 am citit nu de mult pe EFBO.Aceleasi concluzii, model cu multe greseli, pantograf butucanos, faruri dispuse incorect , probleme cu mecanica.
Un studiu mai amanuntit al modelului arata ca e asemanator cu DA-ul de la Tillig din punct de vedere al transmisiei.
Un italian chiar ne recomanda intre ACME si Rivarrosi sa alegem ROCO.
Despre vagoane in schimb, se situeaza in categoria celor care se apropie de Railtop.Ca pret si calitate.
Daca v-au facut cu ochiul vagoanele tip Breda nu va amagiti, boghiurile lor difera de ce avem noi.Cele de la Roco sunt la fel cu ale noastre.
 
@060-EA

In primul rind Hristos a Inviat cu scuzele de rigoare pentru intirziere.

185 Eurocom:cred ca te referi la locomotiva traxx Bombardier.CE inseamna model comun?Acest model are aproximativ 300 de piese.Probabil de asta Trix au pus in vitrina si in catalog modelul ACME. :|


E656 Probleme cu mecanica?Pai ai vazut filmatul de mai sus?104 vagoane nu sunt extraordinal de multe probabil nici nu se compara cu cele Roco dar asta nu inseamna ca este o problema.Cine isi pune pe plastic 100 de vagoane?
Despre faruri ce sa zic:mi se par cel putin identice cu cele Roco care gasesti pozele mai sus.Si cum bine stim cu totii pe forumuri se scriu de toate poate acel italian care recomanda produsele Roco e reprezentantul in Italia Gieffeci,si eu as face publicitate negativa la concurenta.Ma mir cum de nu ai gasit nimic despre automotorul FS Aln 442-448 Breda TEE "Mont Cenis"(ma refer la critici)caci este un alt model facut de concurenta in acelasi timp mai exact la aniversare 50 ani TEE

Vagoanele Breda:in primul rind ACME nu a facut bredele care au fost la noi adica tenul regal(cele cu 7 sau 8 ferestre)A facut cele cu 10 ferestre dar cu marimi diferite mai exact seria 32000 ,adica vestitul vagon dinamometric de la Faurei ier ala fiind CFR-izat i sa pus boghiuri MD in loc de 31FS cum erau in original.

Aceasta este parerea mea personala dupa ce am vazut produsele ACME(nici eu nu le am :D )in proportie de 70%