Tramvai Siemens la Oradea

Irish_Railways

Active Member
Trenulist
29 Feb 2008
189
0
Oradea
www.mariusbulzan.com
WEBSITE
http://www.mariusbulzan.com
LOCATION
Oradea
Azi noapte a sosit la Oradea primul tramvai Siemens, adus din Austria. Pana la finele anului 2009 vor circula 10 astfel de garnituri fiecare costand municipalitatea aproximativ 2,7 milioane euro.

Iata stirea de pe site-ul Bihon:

http://video.bihon.ro/members.mojo2jojo/flv-Tramvaie%20noi_flv.flv/viewer.html

Prima garnitura va circula pentru prima data de Pasti.

Iata cateva poze cu acest tramvai care, de asemenea, circula si in capitala Austriei, Viena:




 

Irish_Railways

Active Member
Trenulist
29 Feb 2008
189
0
Oradea
www.mariusbulzan.com
WEBSITE
http://www.mariusbulzan.com
LOCATION
Oradea
Pana cand le vom vedea la plimbare prin oras, ma gandeam sa urmarim niste filmulete cu acest tip de tramvai, pe care le-am gasit pe youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=3KzCSQfYZ7A

http://www.youtube.com/watch?v=0o86Px1slLM&feature=related

Silentios, nu?

... si cateva imagini din interior

http://www.youtube.com/watch?v=elDYTgfANh8&feature=related

Desigur ca in Oradea vor ajunge variantele scurte ale tramvaiului... :lol:
 

060-EA

Well-Known Member
Trenulist
10 Mai 2016
861
0
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
YAHOO
paul_c_92
LOCATION
Oradea
Astazi am reusit sa vad si eu pe viu noul tramvai ULF si sa fac o tura de oras cu el.Ieri a fost prezentat oficial si a facut primele curse cu calatori pe linia 3N insa pana la ora 16:00 cand a intrat in depou.Astazi a circulat pe linia 3R pana la ora 19:00.
Mi-a facut o impresia buna,e silentios,confortabil chiar daca a fost aglomerat.
Am urcat in el la statia de pe B-dul. Decebal.....




...si am ajuns in capatul linie in cartierul Nufarul pe bucla de intoarcere...

...apoi din nou in Decebal


In curand voi posta si doua filmulete

P.S. Maine vine si al doilea :D
 

scorpion

Member
Trenulist
15 Oct 2007
39
0
Arad
YAHOO
scorpion_15_ro
LOCATION
Arad
Felicitari oradenilor pentru bijuterie! 8)

Aradul mai are de asteptat cativa ani pana isi face infrastructura calumea si atunci de abia ne putem da cu astfel de bijuterii.
 

LE1500KW

Active Member
Trenulist
26 Iun 2007
203
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
O intrebare,sasiul nu este cam jos ?adica ma refer ca daca ar fii o piatra mai mare intre sine sar face praf
 

Irish_Railways

Active Member
Trenulist
29 Feb 2008
189
0
Oradea
www.mariusbulzan.com
WEBSITE
http://www.mariusbulzan.com
LOCATION
Oradea
LDH a spus:
LE1500KW a spus:
O intrebare,sasiul nu este cam jos ?adica ma refer ca daca ar fii o piatra mai mare intre sine sar face praf
Poate asa se gandesc si edilii nostri sa astupe gaurile din asfalt si sa indeparteze pietrele.
Deja s-a rezolvat aceasta problema in Oradea. Gropile si pietrele nu prea se mai gasesc in zona caii de rulare a tramvaielor.
Ma gandesc ca nu sunt atat de prosti edilii nostri ca sa pericliteze rulajul in siguranta a acestor "masini" care NE-AU costat atat de mult. (desi adesea, edilii si prostia sunt doua lucruri direct proportionale :D )

In plus, caile de rulare au fost modernizate in proportie de 85% in Oradea, iar inainte de aparitia primului tramvai, Oradea a fost "in santier" - majoritatea refugiilor din statiile de tramvai au fost refacute pentru a corespunde noilor tramvaie.
 

kablu

Well-Known Member
Trenulist
25 Feb 2016
323
0
Arad
LOCATION
Arad
Irish_Railways a spus:
LDH a spus:
LE1500KW a spus:
O intrebare,sasiul nu este cam jos ?adica ma refer ca daca ar fii o piatra mai mare intre sine sar face praf
Poate asa se gandesc si edilii nostri sa astupe gaurile din asfalt si sa indeparteze pietrele.
Nu sunt chiar asa joase cum par ! Motoarele noi sunt subtiri si plate ( ca si clatitele :D ) si au randament bun ... fata de energofagele de la timisoara .
Aaaa si de ce oare sa schimbam total designul motoarelor ? Sau de ce sa faacem tramvaiele ma plate ? Pentru ca un designer excentric vrea asta ?
NU
Tramvaiul este facut sa mearga ! Se pierde o gramada de timp cu tot felul de "bunicute" care incearca sa urce sau sa coboare pe scarile "energofagelor" ( daca nu au fost strivite de usile lor din cauza unor "birjari" cu gatul intepenit :D ) . Tramvaiele noi au platforma la nivelul refugiului , astfel urcarea si cobararea pasagerilor se realizeaza mult mai repede => timp de stationare mai mic , mai putine tramvaie pe traseu , mai putini "birjari" angajati (in Arad a fost o perioada in care "birjarii" faceau concurs de lovit masini :-x ) numai lucruri bune ..... 8) 8)