• Forumul este in proces de upgrade!

Automotoare seria 78-1000

cristiCFR

Well-Known Member
#1
Si acum sa intram in...... MALAXA :grin:

78-1017+78-1019-Aradul Nou





78-1017+78-1019-Sannicolaul Mare



Pupitru 78-1017



Pupitru 78-1019



Burduf 78-1017+78-1019



Cutia de viteze 78-1019



Interior 78-1017



Interior 78-1019



Panou Electric 78-1019



WC 78-1017



77-0989-Sannicolaul Mare

 

TGV-DAT

Active Member
#2
Salutari.
Doresc sa incep constructia la scara 1:32 (marimea 1) a automotorului articulat seria 1000.
Rog daca aveti planuri, schite, detalii, daca se poate sa-mi trimiteti.
Va multumesc anticipat.

CFR 4 ever!
 

victorian

Well-Known Member
#3
TGV, inca lucram la asta!

Desi automotoare seria 1000 mai exista in functiune, desigur cu modificari substantiale, din pacate, in spiritul secretomaniei specifice CFR, nu exista planurile amanuntite ale masinilor. Exista doar schemele de principiu ale primelor automotoare "vechiul design" 1001-1006, precum si o schema similara pentru automotoarele seria 750.

De asemenea, exista chiar aici pe acest forum persoane care au informatii amanuntite si chiar au facut modele la scara H0 extrem de reusite si cautate pe "piata" modelistica!

Intrucat masinile au trecut prin mai multe faze de re-constructie, ar fi util ca inainte sa te apuci sa studiezi bine variantele constructive si sa stabilesti epoca in care vrei sa realizezi modelul.

Totusi, consider ca la o scara asa de mare cum este 1:32, proiectul tau este deosebit de ambitios! Indraznesc sa-ti sugerez ca poate ar fi bine sa incepi cu ceva mai modest.... :roll:
 

LDH

Well-Known Member
#4
TGV-DAT a spus:
Salutari.
Doresc sa incep constructia la scara 1:32 (marimea 1) a automotorului articulat seria 1000.
Rog daca aveti planuri, schite, detalii, daca se poate sa-mi trimiteti.
Va multumesc anticipat.

CFR 4 ever!
Surse de informatii poate sa iti ofere chiar colegul tai Cristi care-mi este greu sa cred ca tace cand automotoarele Malaxa sunt ceva ce serveste la fiecare masa.
Tot el poate sa iti dea linkurile de pe forumuri unde sa citesti despre aceste minunate masini.

Daca nu o face ma ofer eu sa iti dau trimiterile spre documentatii care sunt si aici pe forum :wink:
 

TGV-DAT

Active Member
#5
Multumesc mult pentru raspuns.
Doresc la scara mare pentru ca mi se pare mai usor de realizat, pe piese componente.
Doresc ca piesele sa fie prelucrate la strung, freza, apoi asamblate.
Stiu ca e mai mult de lucru, la scara mare is multe detalii, dar cum spuneam imi pare mai usor de realizat.
Carcasa cutiei doresc sa fie din tabla; sper sa gasesc un atelier cu prelucrare de precizie (decupari goluri, contur).
Mai am si alte "planuri" la scara 1:32: locomotiva electrica 060EA, ramele de metrou Astra si Bombardier Bucuresti.

Va astept parerile, sugestiile, criticile.
 

LDH

Well-Known Member
#7
TGV-DAT a spus:
Multumesc mult pentru raspuns.
Doresc la scara mare pentru ca mi se pare mai usor de realizat, pe piese componente.
Doresc ca piesele sa fie prelucrate la strung, freza, apoi asamblate.
Stiu ca e mai mult de lucru, la scara mare is multe detalii, dar cum spuneam imi pare mai usor de realizat.
Carcasa cutiei doresc sa fie din tabla; sper sa gasesc un atelier cu prelucrare de precizie (decupari goluri, contur).
Mai am si alte "planuri" la scara 1:32: locomotiva electrica 060EA, ramele de metrou Astra si Bombardier Bucuresti.

Va astept parerile, sugestiile, criticile.
Pana la sugestii si critici e drum lung.
Nu avem ce critica, lipseste obiectul muncii - macheta.
 

ALX

Well-Known Member
#13
@LDH

Om fi noi aradenii batuti in cap da cand treci carpatii in sud la voi acolo ii alta lume, nu intru in detalii :p
 

LDH

Well-Known Member
#15
ALX a spus:
@LDH

Om fi noi aradenii batuti in cap da cand treci carpatii in sud la voi acolo ii alta lume, nu intru in detalii :p
Prietene esti pe langa subiect cu atat mai mult cu cat nu ai inteles glumele mele cu Razvan.

Cat despre ce este dincolo de Carpati, privind de la Arad, poti sa comentezi fara probleme din partea mea.

Eu nu sunt de "peste Carpati" cum privesti de la Arad :grin:
 

cristiCFR

Well-Known Member
#17
Astazi am avut un drum la Arad

Trenul meu pleca peste cateva minute , dar nu am rezistat sa nu fac pe fuga cateva poze si 2 filmulete :grin:

78-1008-8+78-1009-6 Personal Automotor Gurahont-Arad



78-1009-6



78-1009-6



78-1008-8

 

LDH

Well-Known Member
#18
Ca tot ai pus filmulte cu 1000 ia lamureste-ma si pe mine legat de 1007-1008

Cate usi are 1007 pe o parte si pe cealalalta?

Cate usi are 1008 pe o parte si pe cealalalta?

Vorbesc de prima versiune nu de modificatele ulterioare.

Nu gasesc pozele de cand cu "shift delete" de pomina :grin:
 
Sus Jos