Colectia mea Marklin

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Felicitari si pentru aceste Alco !!!Dar din pacate lipseste la Märklin/Trix un B Unit (pentru cei care vor sa-l aibe)
Alco PA/PB-1 cu 2000hp 1946-1950 A Units=173 ,B Units=40
Alco PA/PB-2 cu 2250hp 1950-1953 A Units=80 ,B Units=11
Alco PA/PB-3 trebuia sa fie un upgrade la 2400hp,dar din cate stiu nu s-a mai facut.
Dar A Unit este frumos !!!
 
Asa cum am spus in alt topic, locomotiva Mikado a primit un nou creer, un decodoe ESU mfx. Acest lucru nu ar fi fost posibil fara ajutorul lui Lok.
Functioneaza perfect iar sunetul este ireprosabil. Mai am ceva de lucru la inetrior, dar se poate rezolva si mai tirziu.
Mai jos citeva fotografii.


Iata si citeva imagini si cu BR 50



Si niste fotografii de familie cu cele trei aburoase pe care le am (BR 50, Mikado si P8, Big Boy nu a mai avut loc)

http://i280.photobucket.com/albums/kk199/adriand_2008/DSC003931.jpg
 
Frumos acel Mikado ,
si eu am pus ochii pe unul la ebay ,dar de la Trix( dar din pacate este NYC) la pretul de 129 fara sound.As fi preferat cel de la UP :mrgreen:
 
Si eu l-am luat pe al meu la super pret, si de aceea am hotarit ca merita un decodor adevarat. Modelu chiar este super. Este din metal iar detaliile sunt bune
Adrian
 
Felicitari pentru aburoase, Dadrian! :aplauze: :aplauze: :aplauze:
Locomotiva Mikado are doua greseli, pe care le-am reprezentat cu puncte colorate; punctele mici si rare arata piesele asa cum sunt, iar punctele mari si dese arata cum ar trebui sa fie.
Rosu - contramanivela (greseala prezenta cam la au 99% din mini-aburoase - detalii aici si aici)
Verde - biela de conducere
Albastru - biela de avans

Probabil articulatia dintre biela de conducere si cea de avans a fost fortata si impinsa spre inapoi; bielele respective pot fi readuse in pozitia corecta cu putina atentie si multa grija.
 
Multumesc pentru observatie.
Intr-adevar, atunci cind am facut conversia am desfacut locomotiva complet pentru a identifica legaturile electrice. Cind am montat-o, nu am mai dat atentie bielelor. Oricum va trebui sa o desfac din nou pentru a face legaturile si lipiturile asa cum trebuie, iar la montaj am sa tin cont de ceea ce ai spus.
Ar trebui sa iasa bine.
Adrian
 
@Mircea,
Locomotiva Mikado Trix (care este aceeasi constructie cu Märklin ,in afara de roti)a fost prezentata de catre revista Model Railroader.Aici nu spune nimic de biele gresite.Si eu cred ca greselile au fost facute de Adrian.
Aceeasi revista se uita atent la asa ceva.Cand au facut testele de BigBoy au mentionat bielele corecte la BigBoyul de la Genesis(de altfel ca si la locomotiva Challenger).
PS ,Mircea ,ai putea arunca si o privire la locomotiva care am prezentat-o in colectia mea "Santa Fe"? Este vorba de acea verde clasa "C" pe care vreau sa o transform in BR 18.1.Am demontat-o ,si de aceea vreau sa stiu daca bielele stau corect la varianta verde.Dupa ce am sa o vopsesc neagra trebuie iarasi montata.
 
Revin cu citeva fotografii (mai bune sper) cu BR 143/243 si garnitura de vagoane precum si cu RE 460 si garnitura aferenta.
Din cauza lipsei de spatiu am ales ca garniturile sa fie formate din 4 vagoane (cl1, 2xcl2 si vagon restaurant)

BR 143/243






RE 460
Acesta este originalul



Iar acesta este modelul meu





 
Cargosprinter, 91 m lungime, doua motoare diesel cu 6 cilindri fiecare, doua cabine de comanda si 3 vagoane pentru containere.
Modelul este din metal, lumini dependente de directia de mers dar va trebui sa primeasca un nou decodor.







Adrian
 
Nici o problema, numai ca acum o saptamina cineva mi-a reprosat ca pun pozele sub forma de link-uri miniatura si ca ar fi mai bine sa pun poze direct.
Cred ca cel mai bine este sa stau in banca mea, pe unul il deranjeaza ceva, pe altul altceva.
Adrian
 
Singurul motiv pentru care am refacut imaginile sub forma de linkuri-miniatura este ca... nu le vedeam deloc atunci cand vizualizam subiectul ca simplu vizitator ne-autentificat :fluierat:.
Spre surpriza mea, pozele au aparut atunci cand m-am autentificat si au disparut din nou dupa ce am iesit, in timp ce linkurile-miniatura au ramas.
 
dadrian a spus:
Nici o problema, numai ca acum o saptamina cineva mi-a reprosat ca pun pozele sub forma de link-uri miniatura si ca ar fi mai bine sa pun poze direct.
Cred ca cel mai bine este sa stau in banca mea, pe unul il deranjeaza ceva, pe altul altceva.
Adrian

Salut

e problema lui, daca ii este greu sa dea click pe poza pentru a o mari inseamna ca nu e suficient de interesat de respectivele poze, pana la urma asta nu conteaza.

Se recomanda folosirea pozelor in miniatura pentru ca navigarea sa fie cat mai usoara pentru toata lumea.

E foarte simplu, pui asa



Codul pentru poze in miniatura se genereaza automat!

Revenind la subiect,

as vrea sa stiu si eu cum este utilizata in realitate aceasta garnitura de containere. Merge in operatiuni push/pull?

mersi.
numai bine!
 
Este ciudat, mai devreme eram pe forum neautentificat, si am putut vedea poze (nu link-uri in miniatura) postate de alti useri. Vazind mesajul lui MPU am verificat pozele postate de mine si am vazut ca intr-adevar, neautentificat fiind, nu se pot vedea pozele. Pina acum am postat doar link-uri in miniatura si asa am sa fac si de acun incolo.
Am sa repar.
Adrian
 
Adrian....pozele mari duc direct in baza ta de poze si asa iti poate vedea oricine toate pozele...asta nu ar fi nimic dar se pot sterge de acolo sau fura sau cine stie cine ce ar putea sa faca. Iti recomand ca si Florin, sa folosesti link-urile in miniatura, ca e mai sanatos si regulamentar....
... superba colectia ta....FELICITARI ! ... si la cat mai multe...ca sa ne arati si noua.
 
@ Florin
Din cite scrie in carte aceasta garnitura a fost construita pentru a optimiza transportul de containere. Avind doua unitati motorizate, in mod sigur poate functiona push-pull. In mod sigur este folosita pe distante scurte (are doar 3 platforme, plus 2/3 din platformele unitatilor motorizate). Viteza maxima 120km/h
Adrian