Diorama pe segmente a clubului TRC (topic pentru discutii)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut,

contrasina a fost pusa pe tot podul, si niciodata terminata, intre timp, in urma montarilor/demontarilor repetate ale podului, o parte din contrasina s-a desprins, drept urmare acum este doar partial pe pod, trebuie refacuta :D.

Stiu ca se inclina sina in curbe, dar sunt curbe unde sina este inclinata si curbe unde sina nu este inclinata.

Faza cu stalpii nu o inteleg :)
 
Florinn a spus:
Eu am lucrat la catenara si am terminat de montat sectorul de sub pod,
se observa cum am pus firele inclinate spre interiorul curbelor:

shoppy a spus:
Deobicei in curba se inclina sina, nu am vazut inca vreo poza in care sa fie inclianti si stalpii.

Probabil shoppy a inteles ca ai inclinat si stalpii ceea ce nu rezulta din poze :wink:
 
Florinn a spus:
Eu am lucrat la catenara si am terminat de montat sectorul de sub pod,
se observa cum am pus firele inclinate spre interiorul curbelor:
Da, uite aici, stalpii de pe stanga par inclinati spre stanga, poate e doar o iluzie.
 
Geniala ideea cu drumul forestier pe langa linia ingusta si chiar si pe viaduct, te duce cu gandul la ideea ca linia ingusta a fost initial dubla pana inainte de tunel si apoi unul din fire a fost dezafectat din cauza scaderii traficului (altfel nu s-ar justifica latimea dubla a viaductului), locul ramas liber fiind transformat in drum forestier. Poate ati putea plasa un macaz dezafectat la iesirea de pe viaduct, unde drumul forestier se desparte, pentru a sublinia ideea asta.
 
Ideea cu pod care sa fie si rutier si feroviar nu e noua. E economica, deoarece nu mai trebuiau construite 2 poduri ci unul singur care servea celor doua scopuri. La noi in tara este unul comun dar suprapus, calea ferata sus si soseaua jos peste Siret intre Tisita si Tecuci. Altul si mai cunoscut este cel de la Fetesti-Cernavoda, unde calea ferata este flancata si pe stanga si pe dreapta de cate un sens al unei viitoare autostrazi. In Ungaria este unul intresant intre Baja si Mohacs, peste Dunare unde soseaua se suprapune cu calea ferata si la urcarea pe pod este bariera.
 
Să nu uităm de ,,Podul Prieteniei" peste DUnăre, între Giurgiu Âşi Ruse... da acel pod a cărei traversare costă 31 RON/16Leva sau 20 de RON/10Leva fără chitanĂžă :evil:

Am impresia că mai există un pod comun CF-Âşosea pe linia PiteÂşti-Curtea de ArgeÂş.
 
Mai e si podul peste Dunare - Marea Neagra de la Cernavoda iar unul mai scurt este in Bucuresti peste bd Poligrafiei, avand 4 fire cf si 2 benzi auto.

Dar una e o sosea si alta e un drum forestier. Pe drumul forestier traficul e mult mai redus, mai ales ca atunci cand se construiau linii inguste la munte nu prea exista ideea de drumuri forestiere. Mai exista si ideea de pod cf modificat a.i. sa poata trece si masini peste cf (se aduaga scanduri intre linii si pe langa ele), traficul fiind scazut, nu e nici o problema ca masinile sa astepte trecerea trenului si apoi sa traca ele.
Asa ca singura justificare pentru un pod dublu este o cf cu linie dubla, chiar daca al doilea fir se va demonta sau chiar nu se va mai monta niciodata.
 
Scuze, am vrut sa zic Code 75 care este Finescale la Peco pentru H0. Inaltimea vizibila a sinei este de 0.075" adica 1,905 mm.

Code 80 este tipul Universal pentru N.
 
Ma gandeam eu ca nu ai zis code 80 la misto :D

Stiam de code 75, motivul pentru care nu le-am ales pe acestea este inaltimea profilului de doar 1.9. Unele locomotive au probleme si pe elite la 2.07, deci...

Oricum alegerea a fost deja facuta,
intrebarea mea este, ca si aspect, care sunt mai sus, elite sau peco-code 75?
 
:( Spre rusinea mea, nu am vazut pana acum in realitate Tillig Elite... Prin urmare, nu imi pot exprima parerea.
 
Florinn a spus:
Pretul unui DKW peco este de aproximativ de 3 ori mai mare ca cel al unui DKW piko
Afirmatia ta m-a "spart" ! Ori la noi produsele piko au preturi astronomice , ori voi ati luat peco la suprapret :!:
Un DKW peco code 100 este pe undeva intre 26-29 lire sterline (care ar fi daca calculam lira la un curs de 4.2 lei ar fi max 122 ron ) , iar piko e 94 la rally :!:
Nu inteleg de ce ati cumparat versiunea INSULFROG :?: cand aproape la acelasi pret aveti ELCTROFROG si nici montatul lor nu ar fi fost o problema dupa ce ati rezolvat deja problemele de montaj cu cele tillig .
99% din sine si macazele mele sunt PECO Code75 . Am o singura bucata de sina flexibila TILLIG Elite . Ca aspect , parca Tillig arata mai bine un pic ( seamana mai mult traversele si elementele "metalice" de prindere a sinei de traversa cu cele de la noi ) .
Oricum eu zic ca singurul avantaj al sinelor elite este culoarea !
 
Daca modulul basculant nu este automatizat sa se ridice (apasand F1 spre exemplu) si cu 2 beculete rosii care palpaie cand se ridica nu are nici un farmec :D
(stiu deja ma injuri ) :D :D :twisted:
 
Florinn a spus:
Salut,

spune-mi si mie de unde pot cumpara maine un dkw peco, la 30 lire.

Eu l-am cumparat pe comanda, atunci cand euro a atins cota de 4 lei.

p.s. Din Romania.
Pai daca dai 3x 30 lire iti aduc eu cate vrei si atunci poti cumpara de la noi ;-)
Daca nu ai facut vreodata o comanda cu cardul , sigur unul sau altul dintre forumisti te pot ajuta "prieteneste" .
Daca nu te ajuta ... iata un link la un magazin mai "scump" unde pretul e un pic mai piparat 31 lire : http://www.hobb-e-mail.co.uk/shop/shop.php?c=viewproduct&pid=11737&cat=69&sid=sid3232445e82f33d83afed83aaed47be32
Si ca sa nu zici ca si transportul e prohibitiv si alte chestii din astea uite si link-ul la posta regala , bineinteles transport airmail pentru ca nu vrei sa astepti 3 saptamani dupa pachet : http://www.royalmail.com/portal/rm/content1?catId=400036&mediaId=53800712
p.s. sunt perfect constient ca daca mai bag multe posturi de genul asta , banerele cu reclame vor dispare curand de pe acest forum :fluierat: , dar doar asa poti fi constient ca nu romanika este cea mai frumoasa tara din lume :(|) :(|) :(|)
p.s. 2 vezi ca lira e in cadere libera .... cred ca felippe isi roade unghiile cand trebuie sa cumpere un model continental :x (imi pare rau dar ..... ) , dar noi avem un avantaj clar cand vrem sa cumparam produse Made in UK ( cu ocazia asta mai salvam si locuri de munca din europa , pentru ca PECO este 100% produs in UK ).