CFR - clasa 82 - seria noua

A

Anonymous

Guest
#48
Fac serviciu pe un 82..,.Cine poate sa-mi daie mai multe detali tehnice. Dupa parerea me sunt reusire cu unele mici semne de intrebare.Sa vedem daca rezista la vara pe lini cu declinivitati de 20mie.Sarbatori fericite.Sa auzim de bine.Ps.De ce nu sa continuat modernizarea cu ldh modernizat la Faur.
 
30 Mar 2009
32
0
51
Popesti-Leordeni
LOCATION
Popesti-Leordeni
#49
Salut,

Am pe cineva care lucreaza la Alsthom si mi-a confirmat ca s-au modificat 20 de locomotive. Incerc sa aflu daca se vor mai face si altele.

Am ceva poze cu 82-uri facute la Cluj, ati vrea sa le postez?

Ciao,
 
30 Mar 2009
32
0
51
Popesti-Leordeni
LOCATION
Popesti-Leordeni
#52
@mihaiCFR
De ce nu sa continuat modernizarea cu ldh modernizat la Faur.

Cele 20 de 82-uri au fost refabricate de Alstom si nu de Faur. Alstom are cumparata o hala de productie in incinta Faur, insa tot personalul si colectivul de specialisti sunt angajati Alstom, nu au nimic de a face cu Faur care din pacate doar dezmembreaza utilajele si demoleaza hala dupa hala...
82-urile realizate de Alstom au motor de 1500CP si un al doilea motor de 450CP pentru incalzire tren.

Din cate am aflat este o noua serie de 30 de locomotive care se vor moderniza la Remarul (o parte au fost deja livrate), acestea asa cum ati scris si voi mai sus au motoare mai mici si se realizeaza cu costuri de productie mai reduse, evident.

Revin cu poze din hala Alstom in curand.

cu bine,
 
A

Anonymous

Guest
#53
82-0136-0,in Poiana slanic
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

82-0136-0 in PL.sud
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


82-0200-4

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

82-0389-5
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

82-0370-5
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

82-0160-0
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

flo82

Active Member
13 Mai 2010
168
0
Husi
LOCATION
Husi
#54
Intradevar, este o locomotiva fiabila (motor diesel instalatie de incalzit electrica a trenului, aparatura de bord noi),; totusi, interesant ar fi de stiut daca au fost schimbate cele doua convertizoare hidraulice, care creeau unele probleme la vechea clasa 80/81.