Planul liniilor statia Jiblea (Calimanesti)

LDH

Well-Known Member
3 Sep 2016
6.938
1
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
#2
Iata si o scurta ilustrare a schitei de mai sus

Cladirea statiei

Vedere dinspre piateta

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Vedere dinspre linii (pana vin pozele lui COObra doar asta)

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Grija pentru detalii a constructorului

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Interior

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Stalpii de telegraf, astazi scosi din functiune

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Fantana arteziana

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

LDH

Well-Known Member
3 Sep 2016
6.938
1
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
#3
Singura coloana hidraulica dupa spusele CFR-istilor pozitionata spre capatul Y al statiei
Canalele pentru curatarea zgurei nu mai exista

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Castelul de apa constructie din zidarie de caramida aparenta aflat la linia intai. Se observa aceiasi grija pentru detalii

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Castelu de pacura construit din zidarie de caramida tencuita. Asa cum a precizat Catalin acesta afost construit mai tarziu decat restul constructiilor si de aceea este tencuit.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Conducta de alimentare cu pacura a locomotivelor

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Boilerul care incalzea pe timp de iarna pacura pentru scaderea vascozitatii

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

LDH

Well-Known Member
3 Sep 2016
6.938
1
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
#4
Remiza cu cinci locuri situata la capatul Y, constructie din caramida aparenta avand contraforti tot din caramida atat pe fatada principala cat si cea secundara.

Linia care trece prin fata castelului de pacura si continua catre placa turnanta (podul rotitor)

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Capat de linie lateral remize. Nu cred sa fi avut legatura cu placa turnanta (podul rotitor)

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Fatada principala si detaliu strasina si . Detaliile sunt nelipsite indiferent de material. Remiza este acoperita cu tigla trasa.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Fatada laterala spre linia curenta si fatada posterioara

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Cateva detalii din interior

Structura de rezistenta a acoperisului de o simplitate debordanta avand in vedere deschiderea si invelitoarea de tip greu

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Un opritor de capat de linie sinele incadrand canalul de vizitare

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Canal de vizitare

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Atelierul mecanic, o constructie care nu avea perete comun cu cel al remizei trecerea dintr-o parte in alta facandu-se printr-un coridor acoperit

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

LDH

Well-Known Member
3 Sep 2016
6.938
1
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
#5
Depozitul de marfa este o constructie din caramida aparenta e fundatii din beton simplu.

Mai aproape de zilele noastre rampa auto si CF construita initial din lemn a fost inlocuita cu o rampa din beton armat iar spre capatul X al statiei a fost prelungita pe toata lungimea linie sase.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Inspatele actualei cladiri in care are sediul Politia TF, o cladire din caramida aparenta, a a ramas in picioare un wc tot din caramida acoperit cu tigla solzi, detaliile grilelor de ventilatie fiind identice cu cele ale remizei

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Ca tot suntem la capitolul wc-uri sa trecem la cel destinat calatorilor.
este o constructie destul de intinsa pe orizontala. Spre peron sunt wc-urile, in spate, in aceiasi cladire, sunt doua incaperi care, cred, au fost un fel de ateliere iar intreaga cladire beneficiaza de o curte ingradita cu un gard din caramida aprenta care nu stiu exact la ce servea. Probabil se tineau scule si unelte, materiale de constructii, piese pentru intretinerea liniilor.
Ca si in cazul celorlalte constructii, desi este un banal wc, detaliile nu au fost neglijate fiind in acelasi ton.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Alte anexe ale statiei datand probabil din aceiasi perioada altfel nu se explica arhitectura si detaliile specifice sunt in ordine

Cantonul de la captul X care probabil strajuia o trecere la nivel cu bariera, locuinta cantonierului, iar la peronul liniei intai o cladire care nu stiu ce a fost dar stim ce functiune are. O incapere sau doua este a Politiei TF. Langa toate acestea stalpii de telegraf.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

LDH

Well-Known Member
3 Sep 2016
6.938
1
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
#6
Podurile de "fer" de la capatul spre Ramnicu Valcea sunt sigur doua constructii executate in etape diferite.

Al doilea, de pe firul din dreapta spre Rm.Valcea, sigur este construit mai tarziu si, cred eu, a fost construit cand au fost lungite liniile de garare ale statiei.

La podul din stanga, constructie metalica nituita, au rams in picioare vechile pile ce se deosebesc net de cele pe care sprijina acuma.

Podurile se afla la 400 m de gara borna indicand km 308+400 fata de borna din fata wc-ului pentru calatori km 308+800

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Pila initiala a capatului de pod ce acuma se afla intre schimbatoarele de cale

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Alte detalii cu podul de "fer" nituit: aparate de reazem, pile, structura
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



In incheiere niste detalii cu aparatele de cale.
Una dintre combinatiile macaze, intersectie, traversare cu macaz ce poate constitui tema intrarii intr-o statie pe o macheta

Superba combinatie de la iesirea spre Sibiu

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Doua schimbatoare de cale din epoci diferite. Schimbator cu acele pe pivoti, schimbator cu ace elastice si o timonerie

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Sine si contrasine

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Comanda macaz

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Placi de indentificare macaze

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Sina de 40 kg/m, productie Rsita 1927

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum