Salut Rudi,
Ma bucur ca in sfarsit mai vad si de la tine ceva americane , remarc detalii cu gramada, constat de fiecare data cand ma uit la modelele astea ca oamenii astia sunt cu ani lumina inaintea modelismului feroviar EU ...
Veau doar sa iti adresez cateva intrebari:
Ce sine folosesti acolo si ce cod de inaltime au ? arata femecator
Locomotiva C19 Consolidation pe langa faptul ca e abundenta in detalii , nu inteleg de ce este usa camerei de ardere in afara postului de conducere (marchiza) ? Cum alimentau cu carbune pe timp de iarna ?
DE ce la locomotiva Mikado K27 pe farul central e scris invers numarul masinii ?
Ma bucur ca in sfarsit mai vad si de la tine ceva americane , remarc detalii cu gramada, constat de fiecare data cand ma uit la modelele astea ca oamenii astia sunt cu ani lumina inaintea modelismului feroviar EU ...
Veau doar sa iti adresez cateva intrebari:
Ce sine folosesti acolo si ce cod de inaltime au ? arata femecator
Locomotiva C19 Consolidation pe langa faptul ca e abundenta in detalii , nu inteleg de ce este usa camerei de ardere in afara postului de conducere (marchiza) ? Cum alimentau cu carbune pe timp de iarna ?
DE ce la locomotiva Mikado K27 pe farul central e scris invers numarul masinii ?