TRIX - FINE ART

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

LDH

Well-Known Member
Trenulist
3 Septembrie 2016
6.938
5
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
drg a spus:
...Cunoscuta firma TRIX are o sectiune numita FINE ART unde produce numai 2 sau 3 modele pe an de o calitate exceptionala in serii scurte(fiecare model are certificat cu nr.ei de fabricatie din seria respectiva)Modelele sint din metal in intregime si sint livrate in cutii de lemn de mahon.Preturile vi-le puteti imagina si singuri ; de la 1500EU in sus.
...

Adica ceva de genul

3937353334663765.jpg


6334326630653033.jpg


6434383732376135.jpg


Ca s-a intamplat sa fie tot un S2/6 (BR15) poate nu este o intamplare
 
Aceasta bijuterie :aplauze: :aplauze: :aplauze: are totusi o miiiicutza imperfectiune :fluierat:. Bineinteles ca ea se afla tot la bielele de pe stanga, insa de data aceasta la... culisa! Priviti cu atentie poza a doua si poza a treia; veti observa ca pe partea stanga s-a folosit aceeasi piesa ca pe dreapta (sau o fi fost montata invers :D). Mai precis, pe partea dreapta "semiluna" are partea convexa indreptata spre inapoi (corect), dar pe partea stanga partea convexa este indreptata spre inainte (gresit). Penultima poza, cu locomotiva reala vazuta de pe stanga, arata cum trebuia sa fie montata corect piesa buclucasa, cu partea convexa spre inapoi.
Daaaa, stiu ca uneori devin agasant de-a binelea gasind noduri in papura in ceea ce priveste corectitudinea bielelor, insa asta e, m-am "specializat" in acest domeniu exact la fel cum altii s-au specializat in recunoasterea proportiilor corecte, a inscrisurilor adecvate, a culorilor reale etc. Cu toate acestea va asigur ca sunt cel mai incantat din lume atunci cand admir/examinez o mini-aburoasa realizata corect din acest punct de vedere - da, chiar exista! :aplauze: (BR03, 39, 41, 55, 70, 78 Fleischmann; BR01, 03 si 44 Roco in versiunile noi; BR94 Piko cea noua etc)
Ce bine ar fi daca dragii nostri producatori ar fi doar putin mai atenti la proiectarea/realizarea acestor incantatoare produse 8)8)8)
 
...si asta nu-i nimic! Se vede inrudirea cu Maerklin (Trix a devenit un vasnic mostenitor a lui Maerklin Hamo), rotile nici macar NEM nu sunt, ce sa mai vorbim de un RP25 cum ar sta bine la un Fine Art!


Hai c'am facut-o praf!


PDI
 
Adevarul e ca rotile sunt din cu totul alt film decat locomotiva, sa fim seriosi... Asa ceva aveam la Piko junior in 1978...
Si daca nici bielele nu sunt corecte, atunci ce platesti cu 1500 de euro?
Caci asa, ca aspect general poate sa puna si Rudi niste poze cu aburoase americane care arata la fel de bine. Doar ca nu sunt de metal.
Ia uite aici domnu' Trix cum se fac niste roti, da?
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1539
Si inafara de roti frumoase Bachmann-ul de mai sus mai are si semilunele alea, cum le zice MPU, montate corect.
Si mai costa si 150 de dolari americani, fir-ar ea sa fie.
Trix, firma tare de tot, ai nevoie de o piesa de schimb si stai cu anii, nu raspund la email si nici la telefon nici macar dealerilor!
Las' ca stie Rudi de ce sunt asa suparat da' ziceti si voi ca nu am dreptate...
1500 de Euro...
 
Ei, e vorba de profilul rotii. E foarte groasa si cu buza bandajului foarte mare. Profil specific Maerklin. Vezi NEM (unde buza bandajului e de 1,2mm). RP25 are 0,6mm buza bandajului. (vezi "americanca")

PDI
 
Nici restul nu este grozav :( :( :(
Un S3/6 de la Roco :fluierat: nici nu se compara cu aceasta gramada de metal :evil: .daca tot dau 1500 ,atunci dau la Micro Metakit ,Weinert etc.Dar NU !!!!!!!!la Trix.
Iar cu rotile nu mai vorbim.....de ce nu se poate si la europeni RP25 ????Nu ar strica deloc.Are dealerul meu un Mountain la 140 Teuro de la Spectrum :aplauze: RP25 ,biele corecte,cazan din metal etc......
http://www.us-trains.com/images/160-82503.gif
 
Ei, ba da, cum sa nu se poata! Sa ne amintim ca pe vremuri ROWA avea seturi de roti RP25 pentru vagoanele sale. Si daca tot vorbim de producatori, pai unii fac numai roti, roti de roti!

http://www.witteyer.de/Was_Sie_hier_erwartet/Rader/rader.html
http://www.luck-feinmechanik.de/

...unii modele, modele de modele!

http://www.beckert-modellbau.de/index.html
http://www.drg-modell-berlin.de/produkte.html

PDI
 
Desigur ca cunosc aceste firme care ofera asa bijuterii (de aceea am si spus Weinert etc....)dar eu ma refeream la producatorii de serie mare.
De ce sa cumpar extra asa roti ????La modelele mele americane sunt serie....La modele noi chiar cu roti subtiri( 0,88 ).Am sa revin cu o poza eventual.
 
Cred ca e vorba de istoria firmei si de ceva comert.

Sa nu uitam ca TRIX a plecat de la asa ceva;





Ingrozitor, nu? Si nici macar nu a trecut mult timp de atunci.

Linii, macazuri, au fost gandite pentru asa ceva. E greu, din punct de vedere comercial, sa se treaca brusc la RP25. Cei care au deja o, hai sa nu zic colectie, o mare cantitate de modele dar mai ales de infrastructura nu ar cumpara noile produse. Material rulant cu RP25 nu ar putea circula in buna conditii pe sina tubulara PIKO din anii '60 de exemplu. Aceeasi explicatie o are continuarea productiei de vagoane cu lungime de 1:100 si de serii Hobby.
Se pune insa diferit problema in cazul productiei de masa fata de cea "de lux". De aceea acel S2/6...cam scartie! Cei ce doresc calitate nu cantitate pun altfel problema.
Nu stiu cei care produc material rulant american cam ce vechime in bransa au. La putinele modele americane pe care le am am constatat si eu ca la roti totusi un Rivarossi (ce respecta norme NEM) difera de un Athearn.
Iar cei ce vor ca sa-si perfectioneze modelele, au la dispozitie oferta facatorilor de roti!

PDI
 
Salut,
Da arata ingrozitor asa ceva.. :( :( :( .Dar asa este ,Trix Express era mai brutal ca Märklin la aspect.Asa aratau trenuletele acum 50 de ani.Iti dau dreptate cu ceea ce spui ,sunt multe diorame cu sine vechi ,raze mici etc.aici ar fi probleme cu RP25.Cand Roco a incercat sa reduca flancurile la roti (cred ca era vorba de BR35) atunci au fost "mari" probleme.Si de la cine ???? de la acesti "modelisti"care nu sunt in stare sa monteze 2 sine fara probleme :evil: .deci acestia nu au nevoie de RP25 :D
Rivarossi sau Mehano vechi ,aveau NEM ,nu RP25.Dar cele noi sunt acum RP25.
Märklin sau Trix se lauda ca ar cam fi singurii cu vechime :D :D :D :( :( :( ,dar si dincolo peste ocean sunt firme vechi :Walthers (1899),Lionel (1900),American Flyer (1906)etc.Cand inca modelismul in Germania se rezuma la un cerc in jurul pomului de iarna ,in SUA se facea modelism serios.