Ceferizari de material rulant real. la atelierul fam. Savin

darkshadowro

Well-Known Member
Trenulist
28 Sep 2011
441
14
timisoara
YAHOO
darkshadowvl
LOCATION
timisoara
@gid conversia s-a facut dintr-o locomotiva AF 10010

@Big_boy: duminica va fi prezenta si locomotiva la intalnirea noastra :)
 

darkshadowro

Well-Known Member
Trenulist
28 Sep 2011
441
14
timisoara
YAHOO
darkshadowvl
LOCATION
timisoara
@gid: Fiind mai "nationalist" nu m-am putut abtine si am convertit locomotiva cu capete rosii in asa ceva




Intr-adevar si schema cu inmatricularea 40-0085-7 e o schema de vopsire al naibii de complexa si complicat de realizat dar superba in acelasi timp. In trecut CFR-ul chiar se ocupa serios de vopsirea locomotivelor. O sa o udam bine duminica.

Toate cele bune :)
 

kltrainlover

Well-Known Member
Trenulist
21 Oct 2007
325
0
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
Vazusem si eu demult ce scrisese Gam 3 dar acoperisul acestui vagon Tillig cod 74794 mi se pare mult prea "gotic" ( cel putin din unghiul in care este pozat in aceasta poza ).
Vagonul ceferizat ( si cel real - de asemenea ) are profilul acoperisului mult mai rotunjit ( gen Halberstader ) :
 

kltrainlover

Well-Known Member
Trenulist
21 Oct 2007
325
0
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
Deoarece o "avalanşă’" de anunturi de vanzari postate consecutiv de un coleg de forum a eclipsat "post-reply -ul" anterior imediat ce l-am postat mai fac o incercare de a afla " Ce vagon a servit drept suport pt ceferizarea acestui model la H0 al vagonului real seria 84-83 ?"
P.S. Este utila citirea ultimelor 3 "post-reply"-uri pt a se intelege mai exact despre ce este vorba.
Multumesc.
 

kltrainlover

Well-Known Member
Trenulist
21 Oct 2007
325
0
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
scristi a spus:
Una bucata seria 83

Urmatoarea intrebare urmatoare se adreseaza si celor doi mari realizatori de conversii CFR ( din familia Savin ) dar si tuturor celorlalti colegi de forum :
Care sunt optiunile pentru alegerea modelului de baza din care sa poata fi ceferizat un LDH de seria 82 sau de seria 83 ( atat la scara H0 cat si la TT) ?
Una este BR 290 din cate stiu.
Alta este Liliput G 1700 :
http://www.forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9222
Mai sunt si altele la H0 ?
Dar la TT ?
 

kltrainlover

Well-Known Member
Trenulist
21 Oct 2007
325
0
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
Am uitat sa spun ca m-ar interesa recomandari de modele de baza pentru aceasta ceferizare de la cat mai multi producatori dar ma intereseaza sa aleg modelul cel mai calitativ. De exemplu, daca un anume model pretabil la ceferizare este produs de si de Piko si de Brawa ( spre exemplu ) m-ar ajuta sa stiu ( evident l-as lua pe cel de Brawa ).
Multumesc anticipat celor care imi vor raspunde.
 

scristi

Well-Known Member
Trenulist
12 Sep 2016
373
0
Braila
YAHOO
savinc2000@yahoo.com
LOCATION
Braila
Salut, un model pretabil mai este modelul G1206 , l-am avut pe mana si e ok ,a fost de la Piko, cinematica lasa de dorit deoarece e extrem de minimala adica 3 roti dintate pe boghiu daca nu ma insel. Br 290 are dezavantajul osiei care e mare la Ho este 12,5 mm in loc de 11,5mm cat ar trebui sa aiba Ldh-ul. Un model foarte bun mai este sau era NS 2400 de la Roco. Atentie eu vb despre scara Ho , alte scari nu am cautat si nici nu am avut modele pe mana. Dar macar e o baza de plecare zic eu. Spor.
 

scristi

Well-Known Member
Trenulist
12 Sep 2016
373
0
Braila
YAHOO
savinc2000@yahoo.com
LOCATION
Braila
Modele realizate din baza Roco, si anume BR 57, cu 2 tendere diferite.
 

scristi

Well-Known Member
Trenulist
12 Sep 2016
373
0
Braila
YAHOO
savinc2000@yahoo.com
LOCATION
Braila
Avand in vedere ca nu am mai postat nimic nou de mult timp, va prezint ultima lucrare noua realizata de mine si anume un model EC 040, care se preteaza ideal pt modelul nou produs de Roco 1043 OBB cod produs 72360
Si acum lucrarea...
, s-a o partea din carcasa initiala, la care s-au montat pereti noi decupati pe CNC, botul a fost refacut complet, faruri noi, cat si acoperisul modificat complet.
De la modelul donator s-au pastrat pantografele, iar de pe sasiu mastile de boghiuri si plugurile, care la randul lor au primit prizele aferente.
- bordul a fost facut de la zero.