Ceferizari de material rulant real. la atelierul fam. Savin

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Hmmm, ceea ce nu pot sa nu remarc, este executia exemplara a niturilor. Ne poti da cateva detalii legate de executia lor? Fotodecupaj, decal cu nituri sau alta "inventie - rotita"?

Deasemenea, ne poti da cateva detalii despre executia plugului?

Multumesc anticipat.

Felicitari!!
 
Super !

Doar o remarca: masinile CFR cand au primit contracabina si-au pierdut frumosul geam cu arc de cerc al masinilor austriece. S-au ales cu ceva mult mai practic si patratos...

Nu am acum la indemana o poza personala sa-ti arat, vezi ultima de pe pagina, aici:

http://autoloco.forum777.com/t1384-locomotiva-142072-resita
 
andreiul a spus:
Hmmm, ceea ce nu pot sa nu remarc, este executia exemplara a niturilor. Ne poti da cateva detalii legate de executia lor? Fotodecupaj, decal cu nituri sau alta "inventie - rotita"?

Deasemenea, ne poti da cateva detalii despre executia plugului?

Multumesc anticipat.

Felicitari!!

Am vrut sa fac fotodecupaj dar mi-a venit o idee peste noapte. Si anume nituri facute pe router.Si anume placa de PVC de 0.5mm, facute adancituri ca nu pot sa zic gauri cu adancime de 0.2mm, apoi turnat rasina si uite asa s-au facut toate partile tenderului, adica desfasurate si asamblate. Cel mai complicat a fost pt cazanul de pacura, dar s-a rezolvat si acela. Roata dintata pt nituri orice as vrea sa-i fac nu poate reproduce astfel niturile, asa ca asta e cea mai buna metoda. Imbinarea peretilor laterali s-a facut cu tesitura la 45 de grade.
 
catalin a spus:
Super !

Doar o remarca: masinile CFR cand au primit contracabina si-au pierdut frumosul geam cu arc de cerc al masinilor austriece. S-au ales cu ceva mult mai practic si patratos...

Nu am acum la indemana o poza personala sa-ti arat, vezi ultima de pe pagina, aici:

http://autoloco.forum777.com/t1384-locomotiva-142072-resita

Corect, numai ca eu il facusem patrat si l-am dat jos apoi, deoarece chiar e o poza in vol II al d-lui Lacriteanu unde se vede mecanicul de locomotiva stand pe geam, iar geamul inca nu fusese modificat. Acum la Resita locomotiva are geamul modificat asa cum spui tu. In carte se vad si multe alte detalii ce astazi nu mai exista pe locomotiva.