Nebunia lui Gam3

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Cum scriu eu in ultima zi a anului :D .
Dimineata au sosit vagoanele AVA 200:



Instructiuni si pungulita cu accesorii:



Detalii:





Cam greu de pozat 5 vagoane si o locomotiva in 2.5m. :(

Un 19-50 ca sa fie o garnitura IC CFR.
Nu am vagoane de facut Dacia ,Pannonia,Traianus. Vagoanele mele OBB nu pot fi puse langa AVA. Acum astept sa vad la alti colegi cel putin Dacia.





Trase, impinse au rulat bine, am si 2 sine R2. Totusi in curbe la ultimul vagon osiile ating portcupla. Se si aude in filmuletul de jos:





La multi ani tuturor!
 
Salut,

ND2

Citeva date ale modelului,de pe liliputhobby.ro

Bachmann China reprezinta divizia "de lux" a producatorului Bachmann, producand modele de o calitate deosebita, la nivelul producatorilor de top.

Locomotiva diesel - electrica ND2 a fost produsa de catre Electroputere Craiova pentru Caile Ferate din China, in perioada anilor 1971-1990 in numar de 289 bucati. 20 dintre aceastea au fost cumparate de catre operatorul privat GFR (Grup Feroviar Roman) si repuse in circulatie pe liniile din Romania.

Diferentele intre ND2 si DA060-CFR consta in mare in cabina mai alungita, usi la cabina pe ambele parti, radiatoare marite, cuple automate.

Modelul la scara HO produs de Bachmann China este de o calitate deosebita, bogat in detalii si la un pret cat se poate de corect.

O poza de catalog:




Daca privim mai atent observam detaliile atent realizate, multe dintre acestea, precum scaritele, fiind realizate din alama. Arcurile bogiurilor sunt chiar arcuri, nu plastic turnat, rotile au spite exact ca si modelul real.


Biju' :D









Lumini in analog, inca nu am pus decodor:


Primele cuple sunt cele cumparate separat, ultima e de pe locomotiva. Dupa cum se vede cele cumparate au gaura prea mica, trebuie largita. Eu am incercat cu una, dar a plesnit, s-a subtiat prea mult, plus ca atunci cand era pe locomotiva era prea fixa, nu era mobila si in curbe scotea vagonul de pe sine. Asa ca am renuntat sa schimb cuplele. Am pus inapoi cupla originala pe locomotiva.




Pana la urma pentru teste de tractiune cu vagoane am lasat cupla de pe locomotiva, primele 2 poze , cupla standard; poza nr 3 cu cupla roco; poza nr 4 cu cupla Fleischmann.
Cu cupla Fleischmann inca nu am probat tractiunea, urmeaza. Dar cu cele obisnuite nu am avut probleme, am pus 13 vagoane dupa locomotive.




Spite :aplauze: :aplauze:


Un model care bate la fundulet DA-ul de la Tillig. Nici nu am mai scos DA-ul din cutie ca sa fac comparatie , nu se merita. Am si filmat oleaca, am sa postez mai tarziu.
 
Nu am inteles desi am privit cu mare atentie pozele,cum s-a facut legatura dintre cuplele obisnuite si cuplele locomotivei?chiar nu se pot schimba cuplele locomotivei cu unele obisnuite?
 
aulin a spus:
Nu am inteles desi am privit cu mare atentie pozele,cum s-a facut legatura dintre cuplele obisnuite si cuplele locomotivei?chiar nu se pot schimba cuplele locomotivei cu unele obisnuite?

@aulin, cand ajung acasa am sa fac o poza la cupla pe sasiul lcomotivei, aseara nu am mai facut.
Legatura e simpla, locomotiva pe sine, vagonul langa ea, am ridicat capatul vagonul opus locomotivei si asa cupla de la vagon a venit sub cupla locomotivei, apoi am lasat capatul vagonul inapoi pe sine. Locomotiva trage numai cu acel furtun garnitura, se pare ca e destul de rezistent.

Aici se vede mai bine:



@cosmin

:D 2 nu, dar una da. (si nu numai eu)

Filmuletul e incarcat, enjoy:



Primele cadre sunt de la rodaj, apoi masinile la treaba cu 13 vagoane. Am incercat sa le aduc sus, din pacate la miljocul pantei au murit. Nu e grozav traful de la PIKO. Am sa repet figura cand vor capata decodoare.


Am uitat sa scriu, nu are cauciucuri :aplauze:
 
deci ai luat doua locomotive asa pe neincercate :D
super curaj :!: :!:

la curbe cu raza mica cum se comporta boghiurile alea tip C
sunt pretentioase ..au scheme in program ??? :?: :?:

cum le cfrizezi ..zi sa stim si noi :evil:
ca locu pe lista am vazut ca e rezervat :-x
 
deci sa-ntzeleg ca nu se poate face ceva ce sa duca a DA din varianta asta de locomotiva?
 
Da atunci de ce scrie mai sus ca are doua usi la cabine ,cabina este mai alungita ...
... se poate cfriza si asa http://cfr.stfp.net/Pic/60/60-0049-1OMDB:1.jpg ?
 
sa shoptit pe PM ca nu deoarece e mai lunga ....

de aceea e forum sa ne documentam rapid si eficient
sper sa nu se supere GAM3 ca am avut aceasta discutie aici :oops:
 
Salut,

asa e Mitica, e o minunatie!

cupla pe sasiu:



@Mircea
daca aveau probleme la rulare scriam, dar nu are. Totul e perfect.

GFR asa va ajunge: http://cfr.stfp.net/Pic/60/60-1511-9DTOG:3.jpg

te cred ca e rezervat, daca am vorbit acum cateva luni...
 
@mixu

Diesel Alergatoare= DA....060=formula rotilor,adica 6 osii motoare...deci tot DA este.faptul ca are cabina mai lunga este alta mancare de
peste...asta-i o mica diferenta intre ND2 si DA.scuze de off topic.

@Gam3

singurul incovenient ar fi ca GFR-urile au 2 faruri centrale pe cand ND2-ul are decat unul singur...insa se poate remedia...