Nebunia lui Gam3

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
@Gam3

daca eram in tara,trageam o fuga pana la fosta halta Jiul (intrarea in Electroputere)si faceam cate poze la
vagoanele de transportat transformatoare...cum nu sunt,sper ca vagoanele sa fie inca acolo :p
 
Buna,

folosesc 2 aparate, Fuji FinePix S5600 si SONY P200.

Daca tot scriu aici sa pun si ultima achizitie, o magazie de la Faller. Prima cladire de la acest producator la mine. Prea micuĂža pentru gustul meu. O voi folosi la un modul ep II.

 
Vagoane CFR ep II BREDA.
Modelul de baza de la roco:



Documentatia de la Catalin. :aplauze:





Iluminat:



Am planuri pentru a face o garnitura de 21-50 si 19-50 albastre cu dunga oblica alba. Aveam un Bcm de la Sachsenmodelle simplu numai bun de a capata dungile corecte:




Alaturi de un Bcm cu dungile oblice din fabrica gresite, in stanga vagonul cu dungile gresite iar in dreapta cel cu dungile corecte:



De la expozitie am cumparat 2 vagoane LILIPUT.

Cisterna OMV:



Vagonul pentru curatat sina:

 
Salut,

va prezint un fost vagon restaurant CSD, ajuns in urma vopsiri restaurant CFR. Modelul este un SCHICHT 1:100.





Si cateva poze cu Badish IVh64 si BR 18.3





 
va prezint un fost vagon restaurant CSD, ajuns in urma vopsiri restaurant CFR.

cel in care puteai servi o masa gustoasa si bauturi alese :)


imaginea vagonului real din mersul trenurilor editia mai 1977.
 
Cataline,
Iti multumesc ca ai postat aceasta poza. Am o intrebare: acest vagon restaurant este facut de Bautzen. Am avut cumva (in ep IV) vagoane restaurant fabricate si la noi sau toate erau din import de tipul celui prezentat aici de tine ?
 
Am facut si un filmulet cu SCHICHT-ul intre vagoanele SACHSENMODELLE.

 
vagoanele de clasa sunt epoca V,iar vagonul restaurant este epoca IV...nu?ca sa ai o garnitura corecta
cred ca ai avea nevoie de vagoane cu vechiul logo,adica literele CFR...intreb pentru ca amintirile mele
in legatura cu logo-urile folosite de CFR sunt destul de confuze :p
 
Nu este o garnitura corecta. Dar eram curios cum se comporta SCHICHT-ul care are sistemul vechi de cuple intre alte vagoane cu cuple KKK. Garnitura de ep IV pe la anul o sa fie gata.

Eu cum nu am vagoane Sachsenmodelle cu logo-ul CFR fara sobolan am profitat de faptul ca luni a fost in oras Michael si a ajuns in vizita la mine un vagon CFR din setul Balkan Expres:

 
la acest logo ma refeream....mi-l aduc aminte pe vagoane prin ´98 -´99...
cred ca ar fi utila o istorie(un topic separat) a logo-urilor folosite de CFR :roll:
 
Buna kltrainlover,

incerc sa-ti raspund la intrebarea de pe pagina precedenta, desi sunt "vagonari" pe forum cu informatii mai bune si complete decat am eu despre parcul CFR din epoca IV-V. Pe la sfarsitul anilor '80 nu stiu sa fi vazut in compunerea trenurilor noastre decat WR-uri din acest tip facute de Bautzen. Nu stiu sa fi vazut vreunul care sa poarte placa de Astra. Dar pe atunci nu faceam poze si insemnarile mi le faceam laconic pe agende. Indraznesc sa cred ca toata seria e germana.
Apropos, cine isi mai aduce aminte de mirosul inconfundabil al fumului de la plitele de gatit ale acestor vagoane ?

Ultima data cand am fost intr-un astfeld de vagon-in varianta de baza- a fost prin 2003, intr-un rapid de la Timisoara spre Bucuresti. Era vopsit rosu cu inscriptia BAR (si restul inscriptiilor) pe galben. Inauntru o mizerie cumplita, un personal absolut scarbit de ce face, dar o cafea buna. Scuze Gam3 de off-topic.
 
Salut,

asa cum zice si kltrainlover seria corecta e 20-50.

Catalin, nu esti off-topic. Uite asa am aflat si pe ce tren era WR-ul si in ce an. Personal stiu de 3 scheme de vopsire , verde, rosu si albastru.