Weathering material rulant

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
la Taiga,vopsit acoperisul separat,izoland restul caroseriei.am folosit vopseluri mate revell si prin amestecare am obtinut diferite nuante.am lasat sa se usuce si am dat putin si pe caroserie,boghiuri.am repetat operatie de cateva ori pana m-am declarat satisfacut
 
regula:grilajele de la aerisiri,la orice locomotiva,trebuie innegrite.
boghiurile le prafuiesc la locomotivele de traseu regulat,iar la cele de manevra le ´´patez´´,neuniform
 
cu un pic de vopsea neagra se da in mijlocul tampoanelor,ptr a imita locul impactului precum si vaselina depusa,innegrita de timp.nu am ajuns sa dau pe toate tampoanele ca rabdarea nu ajunge :D .....imajinati-va cateva sute de tampoane de pictat.... :(
 
LDH a spus:
ar mai trebui umblat pe la chedere si stergatoarele de parbriz :D

pana atunci poate ne spui aici mai multe despre aerograf si tehnica de utilizare

pentru unii poate pare banal dar te asigur ca marea majoritate doresc sa stie multe despre aerograf si modul de utilizare


toate cele bune

ai dreptate cu stergatoarele si kederele,insa patinarea o realizez pe parcurs,in etape,neavand poze cu prototipu,o fac din ´´burta´´

aerograful e o unealta super si care cere mare indemanare.eu sunt amator.insa practica e cea mai buna metoda de a forma mana si descoperi talente nebanuite( :confused: )
in mare trebuie urmarite 2 lucruri.....cantitatea de aer si cantitatea de vopsea.daca aerograful este alimenatt de un minicompresor,numai bin,daca e legat la un spray cu aer comprimat-atentie la nivelul de aer in spray.cu cat e mai mare presiunea de aer,cu vopseaua e mai fin pulverizata si nu apar picaturi.de asemenea cantitatea de vopsea e importanta.pentru ´´prafuire´´ nu e nevoie de cantitate mare de vopsea(flux).la cele mai multe aerografe exista un regulator care face practic un ekilibru intre cantitatea de vopsea si cantitatea de aer.pe minicompresor exista un regulator de presiune,iar dispozitivul care se aplica pe spary de asemenea are un regulator de presiune,in general.....caracteristicile tehnice pot diferi de la un aerograf la altul,insa sunt cam toate la fel
 
iata si poza ´´fantasma´´
am folosit aerograful cu diferite vopseçe diluate,maro pentru praf,negru pentru roti si sasiu,cenusiu cu alb pentru a ´´pata´´ in anumite locuri imitind calcarul depus in urma scurgerilor de apa etc...pe tender e bina sa se aplice picaturi de vopsea diluata din loc in loc cu pensula imbibata,pentru a reproduce scurgerile de apa sau pacura,astfel lasand dare care imita foarte bine
am sa revin cu poze despre cisterne,care se patineaza conform tehnicii de mai sus pentru tender....cand?nu sti....zilele aste o lenee......
 
@LDH

ia un compresor de la un frigider veki si fa-i cateva mici adaptari,eu am avut unul,insa am ramasa fara el.un compresor facut de revell costa cca 120-150€ :confused: ...
 
nu pot sa incarc pozele :-x
mai am inka 6 luni de cotract,ca altfel ii spuneam eu doua vbe providerului meu!

@LDH

aerograful tau nu are un dispozitiv de prindere pe butelie?gen un capac filetat....de fapt pe acest dispozitiv se gaseste un regulator de la care modifici presiunea....cel putin la al meau asa e(marca revell)
 
Salutare
Hop si eu carcoatsul din Brasov
@cosmin78 - e ok ca l patinezi cu aerograful dar vezi sa nu dai in extrema cealalta adica toate locomotivele si vagoanele sa arate de parca ar fi trecut printr-o furtuna de nisip in desert :twisted: Incearca cu culori mai catre fumuriu ,negru ,brun ,maro si pe alocuri cenusiu spre gri .Ai grija la detalii boghiurile spre exemplu de obicei in realitate sunt "unsuroase" nu prafuite.
Inca un sfat - confectioneaza-ti din plexic subtire (Brico , Praktiker etc) 2 ,3 sabloane cu diferite forme geometrice (cercuri,patrate ..)si cu un mic maner ... sa vezi ce usor iti va fi cand vrei sa conturezi anumite detalii fara sa le "mazgalesti"

Cu respect
Semnat un carcotas care s-a jucat mult timp cu aerograful :|
 
@BOGDAN I

mercici...
sa stii ca nu zici rau...trebuie sa fac rost de ceva vopseluri lucioase,am numai mate.treaba cu sabloanele am mai vazut-o la un tip care vopsea masini....artist baiatul cu aerograful.asa cum am mai zis eu sunt amator.si lipsa unui compresor ma impiedica sa ma antrenez ´k lumea´...o butelie de are costa 10€....in fine,mai multe.multumesc ptr sfat de altfel asta e si rostul forumului,nu-i asa?
 
am folosit pensula si aerograful si un amestec de 2 parti egale de vopsea si diluant(revell)


Shot with DSC-P43 at 2007-06-30
 
ca sa imit scurgerile accidentale,am inmuiat pensula in amestec pana la saturatie dupa care am lsat sa se scurga pe vagon,formand darele si petele.la boghiuri am aplicat un pic de "rugina" si "praf" cu pensula uscata dupa care am pulverizat cu aerograful
 
Acum eu is carcotas, dar parca la noi vagoanele par ceva mai murdare pe intreaga suprafata nu numai pe unde se 'alimenteaza' si trecerea de la culoarea murdarita la cea curata este prea brusca. Ma refer la cele crem. Cel negru zici ca e al lui CFR Marfa. (firma nu utilizatorul :p ) :D
 
Nu m-am exprimat eu cum trebuie. Mai murdare pe intreaga suprafata a cilindrului... de fapt singura care mi-a sarit in ochi a fost cel din ultima poza, plan secund. Putin prea intensa murdaria si prea brusca schimabrea de nuanta.

LDH am observat murdaria sasiului boghiurilor si a placi cu inscrisuri :) Nu se prea vede 'rugina' dar praful e bestial... zici ca te-ai jucat cu ele prin tarana :p :twisted: