Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Si oricum producatorul nu vinde carbune cu tona, ci cu garnitura, SFT ar avea nevoie de vreo 2-3 vagoane pe an, pur si simplu ar fi trimisi la plimbare, iar sa plimbi 3 vagoane Petrosani-Bucuresti cred ca te costa transportul cat incarcatura, deci pretul se dubleaza.
 
Radu161 a spus:
Daca imi amintesc eu bine, la un moment dat profesorul de instalatii de la facultate ne-a spus ca huila romaneasca are o putere calorica mai mica decat ce se gaseste in general. Asta probabil ar justifica pretul mai mic si lipsa doritorilor.


Asa e....pe piata europeana a carbunelui, polonezii ne saluta din mers, la exportul de carbune (huila)
 
Radu161 a spus:
Daca imi amintesc eu bine, la un moment dat profesorul de instalatii de la facultate ne-a spus ca huila romaneasca are o putere calorica mai mica decat ce se gaseste in general. Asta probabil ar justifica pretul mai mic si lipsa doritorilor.

Ca fapt divers, cand s-a reparat ultima locomotiva cu abur la Remarul, austriecii au tinut aici locomotiva mai bine de 2 luni, si nu sau facut probele de mers decat cu carbunele lor, sa nu o spurce cu carbune de calitate proasta.
 
Din cate stiu eu locomotivele facute pt CFR aveau ardere mixta pentru a putea folosi carbuni cu putere calorica mai mica(parca lignit).
 
Locomotiva 231.065 care era "inhamata" la "Dracula Express" anul trecut evident ca era adaptata pentru ardere mixta carbune + pacura, la fel ca majoritatea locomotivelor CFR. Ele erau adaptate special pentru tipul de carbune pe care-l aveam in Romania si pentru pacura ce se gaseste in zonele noastre petrolifere. Inclusiv pacura este de diverse calitati si cu diverse puteri calorice specifice.

Nu stiu de ce va mirati ca tractiunea unui tren de epoca poate sa coste... Din pacate, inca nu s-a inventat locomotiva care sa mearga numai cu apa sfintita! Desi, poate face onor conducerea bisericii ortodoxe romane vreo minune asa.... intre doua catedrale ale neamului! ;-)
 
Nu ne miram!Sigur costa,dar nu cit spun ei.Si vorbind de calitatea carbunelui,am vazut intr-un documentar englezesc o chestie,nu mai retin despre ce tip de locomotiva vorbeau,spuneau ca inainte de razboi mergeau pe o ruta cu un tender de carbune,la viteze medii de 90 de mile/ora.Dupa razboi cind carbunele galez s-a cam terminat faceau aceeasi ruta cu 2 tendere,desi locomotiva fusese modernizata :!:
Locomotivele CFR stiu ca ardeau lignit dar asta era mai mult pentru a proteja cutia de foc,pacura era folosita din plin.Povestea bunicul meu ca in combinat la noi locomotivele care trageau in vale ardeau lignit,alea care urcau la halda de zgura ardeau carbune de Petrosani,altfel urcau singure,fara vagoane. :lol:
 
Ar fi minunat sa-l repuna in circulatie. Sper din tot sufletul sa putem sa ne plimbam la vara cu el. Daca mai stiti ceva in legatura cu asta spuneti-ne si noua, celor interesati.
 
Se reia traficul pe Balota!

sursa:
http://www.adevarul.ro/locale/turnu-severin/Turnu_Severin-_Se_reia_traficul_pe_Balota_0_259174200.html
 
In sfarsit dupa atatia ani citesc si eu o vorba buna despre CFR.... macar atata.
Sa speram ca nu mai asteptam mult pana la o veste de acest gen , si sa speram ca urmatoarea sa fie legata de podul de pe linia Brasov - Sibiu....
 
O statistica care se vrea a fi adevarata!

http://www.ziare.com/stiri/tren/cfr-a-avut-peste-70-de-milioane-de-calatori-in-2009-1014555

E.
 
Defapt niste cifre aruncate in gol care nu inseamna absolut nimic pentru ca nu sunt comparate cu nimic, macar sa le fi zis si pe alea de anu trecut, ca daca zic de vreo tara cu apa calda sigur apare cineva sa spna ca noi nu ne putem compara cu lumea civilizata.
 
O stire la marginea unui jurnal TV, a spus ca trenul regal din Ungaria merge spre Istanbul prin Romania. Trenul a avut o singura oprire in Romania, si anume la Sighisoara, unde turistii englezi ce au platit pana la 2500 pounds pe calatorie au degustat sarmalute cu tuica.
Parca, stirea, am vazut-o la iRealitatea TV.

E.
 
Este interesanta stirea, dar parca CFR a anuntat ca trenurile nu circula pina la Istabmbul din cauza unei alunecari de teren.
 
A fost Danubius Expres, Viena -Istanbul. Se intoarce cam peste doua saptamini, dupa cum mi-a spus un amic.
 
Ministerul Transporturilor, în problema podului de la Cârţa: CFR nu are bani!<i></i>

Dup㒠ce ieri a transmis publicită’ţii ră’spunsul primit de la ministrul Berceanu cu privire la reabilitarea drumului Sibiu-Mediaş, astă’zi deputatul Ioan Cindrea a fă’cut public şi ră’spunsul primit în legă’tur㒠cu podul de la Cârţa.

http://www.turnulsfatului.ro/3645/ministerul-transporturilor-in-problema-podului-de-la-carta:-cfr-nu-are-bani-.html

Holograf cânta... "Vreau o minune..."