radub a spus:
Povestea de la Iasi, mai pe larg (video dupa text):
http://telem.telem.ro/telem/index.php?option=com_content&task=view&id=15552&Itemid=130
Genul ăsta de accident, din păcate, nu mai surprinde pe nimeni.... faptul ca in România Âşoferii conduc ca-n codru (la propriu) si că vagoanele sunt cum sunt (uitaĂži-vă la 20-47-le din poză apoi comparaĂži cu automotorul din Slovacia) deja nu mai e o Âştire. Accidente dim astea vor mai fi, mai ales că nimeni ,,de sus" nu investeÂşte 1 RON în calea ferată (mă rog, cu excepĂžia celor 2 mari proiecte de modernizare care merg cum merg...), ci doar în drumuri peticite la preĂž de autostrăzi Âşi autostrăzi care vor fi gata în următorii 60-70 de ani cu puĂžin noroc. Probabil în câĂživa ani, o minte ,,luminată" de prin vreun guvern o să decidă că e mai bine să renunĂžăm la trenuri, că oricum nu poĂži să furi motorina din locomotiva electrică, ba a naibii locomotivă mai are Âşi obiceiul să facă zob TIRurile plătitoare de roviniete, TIRuri care, la fel ca Âşi fierul vechi rezultat din dezmemebrarea locomotivelor, vagoanei Âşi Âşinelor, aduc bănuĂži frumoÂşi la fondul de slarii al ministerului, pardon, la bugetul de investiĂžii în infrastructură Âşi la bugetele unor companii cărora li se atribuie lucrări importante la preĂžuri umflate cu pompa pe diverse criterii de prietenie, pardon, prin licitaĂžie publică.
cristi CFR a spus:
Ca in filmele cu prosti :
http://www.crisana.ro/stiri/actualitate-13/de-peste-o-suta-de-ani-halta-cfr-stana-de-vale-de-la-bulz-deruteaza-calatorii-din-intreaga-tara-75079.html
Ce te mai miră? Nu au fost în stare 100 de ani să redenumească staĂžia aia... probabil că de atunci a început România să îÂşi ia în serios titulatura de Republică Bananieră... deÂşi, sincer, zona de V Âşi NV (Transilvania, Banat, CriÂşana, Maramu') e cu mult peste BucureÂşti din multe puncte de vedere (de fapt, cam din toate, mai puĂžin bugetul... la BucureÂşti se aruncă bani pe tot felul de porcării inutile, de la afiÂşaje sincronizate prin GPS pe tramvaie - care afiÂşaje oricum în general nu se pot conecta la satelit Âşi tramvaiele merg tot cu foaie în geam, contrar legii 92/2007 but nobody gives a shth_t - Âşi până la autostrăzi suspendate de primarii care sunt, pardon, care este).