Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Daca eram ministru imi era rusine sa chem presa si sa le arat ca aici in cimp vom face scari rulante si alte bazaconii in loc sa fac citeva sute de metri de cale ferata ca sa evit rampa de descarcare a kerosenului si sa duc linia pina la un loc de imbarcare.
 
Ideea are un pic de logica:
- solutia de la DN1 este temporara, avand in vedere ca tot se va construii gara aeroportului pe spatiul verde din fata parcarii terminalelor
- solutie de pe DN1 se poate da in folosinta aproape imediat si cu investitii minime, fata de solutia construirii a cateva sute de metrii de sina si a unei gari temporare in zona terminalului de kerosen
- halta de pe DN1 se va putea folosi si pe viitor de personalul de Urziceni deoarece este plasata infinit mai bine decat cea mai apropiata gara din zona (Balotesti), in timp ce constructiile din terminalul de kerosen ar ramane abandonate si probabil ar trebuii demolate la o viitoare extindere a terminalului
- racordul din gara Balotesti este in directia Urziceni, deci ori se mai construieste un racord (la datoriile Calatori...), ori se rebruseaza
 
Salut
Shoppy, pe spatul verde de care vorbesti tocmai creste o mare parcare auto, nu altceva. Oricum nu se stie unde va fi aceasta gara sau daca nu cumva vor fi mai multe deoarece am vazut planurile de extinedere ale aeroportului, iar noua aerogara de pasageri este cu fata com. Tunari si are prevazuta doar statie de metrou (inca nu se stie daca va fi pe afara sau prin tunel). Ideea unei stati de tren la aeroport este vehiculata de mai multi ani, dar in tot acest timp mare problema a fost locatia pentru ca aeroportul in actuala configuratie nu permite amplasarea unei stati de tren suficient de aproape astfel incat sa nu fie nevoie de transbordare prin intermediul unui autobus (desi parca vad ca tot la solutia asta este cea mai buna). Oricum in zona terminalului de carburanti nu se poate construi nimic deoarece este zona de securitate, deci exclus sa creasca ceva pe langa ea. Avand in vedere ca Berceanu are aceasta idee inca din mandatul trecut, sa vedem acum ce face, ca de "ideologi" nu ducem lipsa. Bafta
 
In mai putin de 24 de ore alt accident asemanator cu 2 victime linga Lugoj. In scurtul filmulet am recunoscut 46-0106. E vorba de o camioneta care la fel a fortat o trecere la nivel. rtsp://212.54.100.33/video/DATA-2009-02-22-13-55.rm de la minutul 8
 
Povestea de la Iasi, mai pe larg (video dupa text):

http://telem.telem.ro/telem/index.php?option=com_content&task=view&id=15552&Itemid=130
 
radub a spus:
Povestea de la Iasi, mai pe larg (video dupa text):

http://telem.telem.ro/telem/index.php?option=com_content&task=view&id=15552&Itemid=130

Genul ăsta de accident, din păcate, nu mai surprinde pe nimeni.... faptul ca in România Âşoferii conduc ca-n codru (la propriu) si că vagoanele sunt cum sunt (uitaĂži-vă la 20-47-le din poză apoi comparaĂži cu automotorul din Slovacia) deja nu mai e o Âştire. Accidente dim astea vor mai fi, mai ales că nimeni ,,de sus" nu investeÂşte 1 RON în calea ferată (mă rog, cu excepĂžia celor 2 mari proiecte de modernizare care merg cum merg...), ci doar în drumuri peticite la preĂž de autostrăzi Âşi autostrăzi care vor fi gata în următorii 60-70 de ani cu puĂžin noroc. Probabil în câĂživa ani, o minte ,,luminată" de prin vreun guvern o să decidă că e mai bine să renunĂžăm la trenuri, că oricum nu poĂži să furi motorina din locomotiva electrică, ba a naibii locomotivă mai are Âşi obiceiul să facă zob TIRurile plătitoare de roviniete, TIRuri care, la fel ca Âşi fierul vechi rezultat din dezmemebrarea locomotivelor, vagoanei Âşi Âşinelor, aduc bănuĂži frumoÂşi la fondul de slarii al ministerului, pardon, la bugetul de investiĂžii în infrastructură Âşi la bugetele unor companii cărora li se atribuie lucrări importante la preĂžuri umflate cu pompa pe diverse criterii de prietenie, pardon, prin licitaĂžie publică.
cristi CFR a spus:
Ca in filmele cu prosti :
http://www.crisana.ro/stiri/actualitate-13/de-peste-o-suta-de-ani-halta-cfr-stana-de-vale-de-la-bulz-deruteaza-calatorii-din-intreaga-tara-75079.html
Ce te mai miră? Nu au fost în stare 100 de ani să redenumească staĂžia aia... probabil că de atunci a început România să îÂşi ia în serios titulatura de Republică Bananieră... deÂşi, sincer, zona de V Âşi NV (Transilvania, Banat, CriÂşana, Maramu') e cu mult peste BucureÂşti din multe puncte de vedere (de fapt, cam din toate, mai puĂžin bugetul... la BucureÂşti se aruncă bani pe tot felul de porcării inutile, de la afiÂşaje sincronizate prin GPS pe tramvaie - care afiÂşaje oricum în general nu se pot conecta la satelit Âşi tramvaiele merg tot cu foaie în geam, contrar legii 92/2007 but nobody gives a shth_t - Âşi până la autostrăzi suspendate de primarii care sunt, pardon, care este).
 
Nu pot sa cred, ca dupa 100 de ani numele statiei deruteaza calatorii.
Pai cind te hotarasti sa mergi undeva nu te interesezi cum ajungi acolo?
Exista drum pina in statiune dar autobuzul circula pina la barasul Lesu.
Cindva era si o linia ingusta pina la Remeti daca nu ma insel.
Ca sa nu mai vorbim de asta
Până mai ieri, dacă o publicam cât eram activ, riscam să-mi pierd locul de muncă
Adica o dam la intors, pai daca facea un raport corect cine il dadea afara?
Daca nu ma insel au mai fost scimbate nume de statii si nu cred ca a fost cineva dat afara.Nu cumva in zona Gura Humorului s-au redenumit statiile?nu cumva Ciceu este Siculeni?
Nu cumva Insuratei este Motru Est?

Auzi frate il dadea afara ca in urma cu 50 de ani au coborit calatori care nu stiau unde merg.
Un pensionar care daca m-ar vedea ca pozez mi-ar explica toria formei pamintului si a secretelor si a aprobarilor de obtinut.
Ca sa nu mai vorbim ca halta nu apartine de comuna Bulz fiind situata in satul Lorau care apartine de comuna Bratca.
 
http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/doi-morti-dintre-care-o-persoana-decapitata-in-urma-unui-accident-feroviar-la-lugoj/cn/news-20090222-10411362
 
Dr2005 a spus:
Genul ăsta de accident, din păcate, nu mai surprinde pe nimeni...
De ce crezi asta? Sa intelegem ca intamplarile nefericite sunt lucruri cu care ne putem obisnui pana la a nu putea trai fara ele. Interesante supozitii.
Dr2005 a spus:
Ce te mai miră? Nu au fost în stare 100 de ani să redenumească staĂžia aia... probabil că de atunci a început România să îÂşi ia în serios titulatura de Republică Bananieră... deÂşi, sincer, zona de V Âşi NV (Transilvania, Banat, CriÂşana, Maramu') e cu mult peste BucureÂşti din multe puncte de vedere.
Asa, cu un pic de aritmetica, se poate deslusi ca acum 100 de ani, nu zic mai mult, ruta respectiva se afla sub administratie austro-ungara iar numele statiei respective s'a alocat dupa posibilitati. Treburi imperiale, nu ne bagam. Dupa razboi au venit regatenii si moldovenii cu regele lor netrebnic si numele a ramas tot asa, apoi comunistii care au pastrat special nomenclatura numai ca sa faca in ciuda fostului imperiu. Numa' oameni rai. Toti. Cu ce se leaga toata povestea asta cu bananele si superioritatea locuitorilor din zonele geografice mai sus mentionate? Cu un pic de xeno-rasismo-nationalism-patetico-juvenil pentru cresterea increderii in sine in cel mai pur stil de Bucuresti "Lauda'ma gura ca d'aia iti dau sa mananci!"
Ca sa inchei totusi intr'o nota mai cu talc pentru eventualii comentatori de simtiri romanesti autentice, i'as ruga ca inainte de a face consideratii de secolul XIX asupra filosofiei, traditiilor si modului de viata a diverselor comunitati sa se gandeasca si la faptul ca dincolo de aparente toti oamenii sunt la fel. Suntem mai putin ceea ce vrem sa fim decat ceea ce ne e scris, direct si indirect, dar suntem manati de aceleasi sentimente, indiferent de rasa, limba, religie sau culoare (ordinea e aleatorie). Dramele sunt drame si la noi, si in Germania, si in Pakistan. Superficialitatea nu e o virtute.
 
Incepand cu data de 26.02.2009 Sectia de cale ferata Aradu Nou - Sinnicolau Mare - Valcani a fost inchiriata de S.C. RC-CF Trans S.R.L. & SC Regio Trans Brasov SRL

Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf: Zadareni H ; Bodrogu Nou hc ; Felnac Hm ; Sinpetru German H ; Munor hc ; Secusigiu ; Aranca hc ; Periam Port H ; Periam ; Sinpetru H ; Saravale H ; Dudestii Vechi ; Valcani. Aflate pe sectia : Aradu Nou - Sinnicolau Mare - Valcani.

Incepand cu data de 26.02.2009 Sectia de cale ferata Sinandrei - Periam - Satu Nou a fost inchiriata de S.C. RC-CF Trans S.R.L. & SC Regio Trans Brasov SRL

Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf: Pesac hc ; Periam ; Varias h ; Gelu H ; Barateaz hc ; Chinezu h ; Hodoni H Aflate pe sectia : Sinandrei - Periam - Satu Nou.

Incepand cu data de 26.02.2009 Sectia de cale ferata Nadab - Graniceri a fost inchiriata de S.C. RC-CF Trans S.R.L. & SC Regio Trans Brasov SRL

Incepand cu aceasta data statiile si agentiile de voiaj CFR nu vor mai emite bilete ce au ca destinatie statiile cf: Padureni Arad ; Socodor h ; Siclau hc ; Graniceri Hm. Aflate pe sectia : Nadab - Graniceri.

Pana la ora asta nici o informatie despre mersul trenurilor... :lautar:
 
mersultrenurilor.ro a scris :

"Cel mai grav accident feroviar din ultimii ani, din judetul Iasi, s-a produs sambata dupa-amiaza, la trecerea la nivel cu calea ferata din localitatea Budai. In timp ce conducea un autotren, Teofan C., de 34 de ani, nu a respectat semnalele luminoase si acustice aflate in functiune la trecerea la nivel cu calea ferata si a fost lovit in plin de acceleratul 1765 Iasi-Timisoara..."

http://stiri.mersultrenurilor.ro/catastrofa-feroviara-la-budai-judetul-iasi/
 
Tren care a ajuns la Timisoara Nord cu grupa de Botosani si cu ceva vagoanenu stiu de pe unde.

La plecare i s-au atasat si doua vagoane din compunerea A 1837.Sa vezi atunci parlamentari, alea aveau 6 locuri in compartiment in timp ce bilete se vindusera pentru 8 locuri in compartiment dupa cum e compunerea uzuala a trenului.
De fapt trenul a fost incropit din grupa de Botosani si vagoane cu statiile de domiciliu Arad, Satu Mare, Timisoara si Iasi.

Nota.
Eram de fata cind s-au manevrat vagoanele 1-2.
Am circulat cu trenul pina la Radna.
 
dantm a spus:
nu cumva Ciceu este Siculeni?
Nu cumva Insuratei este Motru Est?

Denumirea de Siculeni nu este pusa in deruta! Statia si-a recapatat denumirea originala pusa in timpul construirii liniei in 1897. (MadĂŠfalva = Siculeni). Ea a avut si denumirea de "Petru RareÂş" intre cele 2 razboaie mondiale, dupa care in perioada comunista pana in 2005 daca nu ma insel s-a folosit Ciceu - numele comunei vecine, aflata la sud de Siculeni si lipita de asta. Dat fiind faptul ca in timpul in care CFR-ul avea cea mai de amploare activitate, statia a purtat denumirea Ciceu, a intrat probabil in constiinta publica ca fiind denumirea originala a statiei. Deci ceea ce s-a facut la demersul autoritatilor publice, nu s-a facut nici de mandrie locala , nici de deruta ci s-a restabilit denumirea originala.
Asta ca sa clarificam inca o mica feliuta din istoria CFR-ului.

Am aflat si cum sta treaba cu Stana de Vale, cine stie, poate cineva ne lamureste si cu Gura Humorului sau Insuratei, sa stim care este povestea lor.

Cu bine,
 
&8226; începând cu data de 28 februarie 2009, trenul accelerat 1822/1822-1 se va reintroduce în circulaĂžie pe ruta Arad &8211; BucureÂşti Nord &8211; ConstanĂža. Trenul va pleca din Arad la ora 20.12, din BucureÂşti Nord va pleca la ora 06.59 Âşi va sosi la ConstanĂža la ora 11.16.

&8226; începând cu data de 1 martie 2009, trenul accelerat 1821-2/1821 se va reintroduce în circulaĂžie pe ruta ConstanĂža &8211; BucureÂşti Nord &8211; Arad. Trenul va pleca din ConstanĂža la ora 18.33, din BucureÂşti Nord va pleca la ora 23.46 Âşi va sosi în Arad la ora 09.57.

&8226; trenurile rapide 11831 Âşi 11832 care circulă pe ruta BucureÂşti Nord &8211; BraÂşov Âşi retur, programate să circule numai până în data de 28 februarie 2009, vor circula Âşi în data de 1 martie 2009.


&8226; începând cu data de 7 martie 2009, trenurile intercity 581 Âşi 582 care circulă pe ruta BucureÂşti Nord &8211; ConstanĂža Âşi retur, se anulează.

Asa da , asa trebuia sa faca de la inceput nu acum oricum mai bine mai tarziu decat niciodata , ic ala era prea tarziu ca prim tren pe ruta buc-constanta si la intoarcere era prea devreme ultimul tren asa e mult mai bine plus ca fac reducere la matrialul rulant , adica dc sa stea garnitura lui 1821 toata ziua in triaj la buc cand poate circula pana la ct ;-) ;-) ;-) iar garnitura de ic poate circula in alte trenuri si se adauga inca o legatura cu tara directa fara schimbare in buc ;-) ;-)
 
Dr2005 a spus:
Garnitura aia de IC parcurgea distaĂža BucureÂşti - ConstanĂža în tot atât timp ca Âşi Accleratul... practic, era un Acc supraevaluat. La cum se circulă pe BucureÂşti - ConstanĂža, toate trenurile ar trebui să fie cel mult Accelerate.

exact ;-) inca un motiv in plus pt care nu trebuia sa existe acel ic si sa ramana acest acc :D