Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pai sa nu uitam ca Electroputere e luat la o cafea cu 100000000 euro de un arab, pentru el e mai valoros terenul, cum are oferte, cum rade tot si preda terenul :-?
 
Rusia a prezentat proiectul de linie Moscova-St. Petersburg. Se urmă’reşte armonizarea standardelor UE

Prin armonizarea standardelor UE privind construcţia liniei de mare vitez㒠Moscova-St. Petersburg şi prin utilizarea instrumentelor financiare moderne, vom putea reduce consturile de construcţie cu 20-40%”, a declarat Denis Muratov, director general al Skorostnye Magistrali, subsidiara RZD.
în prezent compania pregă’teşte studiul socio-economic al proiectului. Propunerile au fost prezentate guvernului rus, care va lua decizia final㒠privind implementarea proiectului, luând în considerare consturile şi benefiile proiectului. „Documentul proiectului a fost realizat cu implicarea consultanţilor internaţionali privind problemele tehnice, financiare şi de trafic”, a mai declarat Muratov.
Din cauza obstacolelor terenului, vor fi construite 256 de structuri de inginerie, pe o lungime de 72 de km. Linia va fi proiectat㒠pentru a permite transportul a 42 de perechi de trenuri, care vor circula cu viteze de 400 de km/h. Numă’rul estimat al pasagerilor transportaţi este de 14 milioane pe an.
Conform studiului de fezabilitate privind investiţiile, proiectul are un cost de peste 28 de miliarde de euro. îns㒠dup㒠ce planul proiectului va fi finalizat şi se vor face licitaţiile pentru construcţii, suma ar putea fi redus㒠cu 20-40%

400 km/h :confused:
 
Asaaa la nivel de discutie nu vad ce e de ris cu privire la viteza asta??

In Franta TGV circula curent cu 300 km/h si cu anumite modificari fata de serie (roti mai mari, prinderi, pantograf etc etc o rama experimentala a depasit 500 km/h) asa ca este posibil ca pina la executia si darea in exploatare a liniei 400 km/h sa devina realitate in exploatarea curenta.

In Rusia calea ferata nu a cazut in dizgratie precum in Romania.
Au deja linii de 220-250 km/h.

On 17 June 2008, Prime Minister Vladimir Putin signed the Strategy for Developing Rail Transport to 2030. One of the key tasks within this strategy was the development of fast (up to 160 km/hr) and high-speed (up 350 km/hr) passenger rail travel

Asa dupa cit ma pricep eu, iarna nu-i ca vara si nici Putin nu e ca Basescu

Eu mai dau uneori cite o raita pe site-ul lor.
 
dantm a spus:
Asaaa la nivel de discutie nu vad ce e de ris cu privire la viteza asta??

In Franta TGV circula curent cu 300 km/h si cu anumite modificari fata de serie (roti mai mari, prinderi, pantograf etc etc o rama experimentala a depasit 500 km/h) asa ca este posibil ca pina la executia si darea in exploatare a liniei 400 km/h sa devina realitate in exploatarea curenta.

In Rusia calea ferata nu a cazut in dizgratie precum in Romania.
Au deja linii de 220-250 km/h.

On 17 June 2008, Prime Minister Vladimir Putin signed the Strategy for Developing Rail Transport to 2030. One of the key tasks within this strategy was the development of fast (up to 160 km/hr) and high-speed (up 350 km/hr) passenger rail travel

Asa dupa cit ma pricep eu, iarna nu-i ca vara si nici Putin nu e ca Basescu

Eu mai dau uneori cite o raita pe site-ul lor.

Mi se par de domeniul SF referitor la noi unde viteza comerciala e de 46 km/h si cresterea de viteza de la 220-250 la 400km/h cand noi ne .... pe noi sa crestem de la 120-140 la 160..

Tgv are record 574km/h Deja Velaro D folosit in China are record de 403km/h
 
La noi se fura nu se cresc viteze, la noi doar se inmultesc restrictii, cica si la numarul taxelor puse firmelor suntem locul 2 in lume, mai o taxa doua si vom fi primii :roll:
Vad ca a inceput GFR sa preia rutele de la CFR Marfa, probabil au zis de la FMI sa privatizeze CFR Marfa si vor sa dea tot ce se poate la GFR :-x ca la noi asa e, privatizezi ceva, te asiguri ca oricine vine n-o sa-l aibe cu profit, dar nu uiti sa-i ceri comision 15% din valoare. Nu mai vad lumina de la capatul tunelului si n-am orbit, e din cauza ca noi mergem inapoi spre partea intunecoasa :lautar:
O sa ajungem sa traversam Rusia cu trenul in timp mai scurt decat traversam Romania :|
 
srazvi a spus:
La noi se fura nu se cresc viteze, la noi doar se inmultesc restrictii, cica si la numarul taxelor puse firmelor suntem locul 2 in lume, mai o taxa doua si vom fi primii :roll:
Vad ca a inceput GFR sa preia rutele de la CFR Marfa, probabil au zis de la FMI sa privatizeze CFR Marfa si vor sa dea tot ce se poate la GFR :-x ca la noi asa e, privatizezi ceva, te asiguri ca oricine vine n-o sa-l aibe cu profit, dar nu uiti sa-i ceri comision 15% din valoare. Nu mai vad lumina de la capatul tunelului si n-am orbit, e din cauza ca noi mergem inapoi spre partea intunecoasa :lautar:
O sa ajungem sa traversam Rusia cu trenul in timp mai scurt decat traversam Romania :|

mai mult ca sigur o sa isi ia GFR 40% din Marfa adica locomotivele mai bune ceva vagoane si niste terenuri mai ia si OBB daca le trebe si restul de oameni care raman o sa le deie statul ordonanta ca statul de ordonante are bani dar de investitii nu..
Mie teama ca o sa ajungi sa faci mai repede Moscova Paris decat Arad Constanta
 
Intre Arad si Timisoara, mai precis, intre Calcaea si Sanandrei se lucreaza la linie, astfel trenurile au limitare de 30 la ora pe toata portiunea si vor avea intarzieri
 
REÅžIÅ¢A - Municipalitatea reşiţean㒠a reuşit s㒠fie inclus㒠în Asociaţia Localită’ţilor şi Zonelor Istorice şi de Art㒠din România.

Municipiul de pe Bârzava este, de luna aceasta, membru al Asociaţiei Localită’ţilor şi Zonelor Istorice şi de Art㒠din România. Totul a început cu o delegaţie a municipalită’ţii reşiţene, alcă’tuit㒠din reprezentanţi ai Serviciului de Urbanism şi Amenajarea Teritoriului şi ai Serviciului de Proiecte Europene şi Relaţii Internaţionale.

Aceştia s-au aflat, în perioada 3-5 noiembrie, la Alba Iulia, pentru a participa la Adunarea General㒠a Asociaţiei Localită’ţilor şi Zonelor Istorice şi de Art㒠din România. „Unul dintre obiectivele cuprinse în agenda de lucru a fost aderarea Primă’riei Reşiţa la Asociaţia Localită’ţilor şi Zonelor Istorice şi de Art㒠din România.

Pentru aceast㒠întrunire a fost prezentat şi susţinut un material privind «Zone protejate, monumente» din studiul de fundamentare al PUG-ului municipiului Reşiţa. începând din data de 4 noiembrie 2010, Primă’ria municipiului Reşiţa este membru al Asociaţiei Localită’ţilor şi Zonelor Istorice şi de Art㒠din România“ se arat㒠într-un comunicat al municipalită’ţii


Sa inteleg ca parcul locomotivelor cu aburi va ramane acolo nu va mai fi mutat cum se zvonea :D
 
Din ciclu tara arde si baba se piaptana:

http://www.antena3.ro/romania/cluj-un-producator-roman-a-obtinut-licenta-pentru-a-produce-trenuri-bombardier-113341.html

Dar oricum, punctele pozitive sunt destul de importante... o stire care totusi mai smulge o bucata de speranta, iar, nevoia de dezvoltare industriala si in acelasi timp de servicii este foarte bine venita atunci cand se si concretizeaza...
Oricum is curios cat la suta va fi import cat productie interna din materia prima folosita, si in acelasi timp care va fi rata de utilizare interna a produsului si rata de export...
 
Am mai zis ca e licitatie sau nici macar ci direct le-a dat contract pentru automotoare Bombardier, o gramada pana in 2018, totusi cum se repartizeaza banii, CFR are 64 de milioane de euro pentru trenuri noi asta in timp ce la Infra nu da nici un ban! Nu e suficient s㒠iei trenuri noi. Trebuie s㒠repari şi liniile. Aproape jumă’tate dintre acestea necesit㒠reparaţii urgente
Ieri la Arad vreo 30 de angajati CFR Infra se chinuiau sa repare un macaz, scule folosite: doua ciocane :mrgreen:
 
srazvi a spus:
...Ieri la Arad vreo 30 de angajati CFR Infra se chinuiau sa repare un macaz, scule folosite: doua ciocane :mrgreen:

daca erau 2 angajati si 30 de scule folosite sunt sigur ca erau mult mai eficienti :wink:

din cei 30,cred ca decat 2 munceau...doar erau 2 ciocane,nu?restul se uitau si asteptau sa le vina leafa.nu ma mira deloc stiri cu disponibilizari de personal de la CFR...sunt multi,inutili,puturosi (si nu numai la CFR),cu alte cuvinte,ineficienta si de aici se trage...

eu fac parte dintr-o echipa de 60 de oameni unde cea mai numeroasa subechipa e de 2 oameni.si la sf. zilei,o echipa de 2 are randamentul mai mare decat toata adunatura aia de 30 ceferisti intr-o luna :?
 
Dupa 5 ani de chin, in sfarsit Ister e din nou liber[/size] :D . S-a anulat R Maramures, astfel ca nu mai trece prin Teius, dar opreste si in Simeria:

R ISTER 473
Km Statia Sosire Timp stationare Plecare Servicii
0 Curtici 23:45 0:01 23:45
17 Arad 0:07 0:02 0:09
166 Deva 2:04 0:02 2:06
175 Simeria 2:18 0:06 2:24
229 Alba Iulia 3:16 0:02 3:18
344 Sighisoara 5:30 0:03 5:33
472 Brasov 7:36 0:06 7:42
498 Predeal 8:10 0:05 8:15
517 Sinaia 8:55 0:09 9:04
546 Cimpina 10:14 0:02 10:16
579 Ploiesti Vest 10:41 0:02 10:43
638 Bucuresti Nord 11:23 0:01 11:23

R ISTER 472
Km Statia Sosire Timp stationare Plecare Servicii
0 Bucuresti Nord 19:10 0:01 19:10
59 Ploiesti Vest 19:50 0:02 19:52
92 Cimpina 20:14 0:02 20:16
121 Sinaia 21:19 0:06 21:25
129 Busteni 21:39 0:01 21:40
140 Predeal 22:03 0:02 22:05
166 Brasov 22:35 0:06 22:41
294 Sighisoara 0:47 0:02 0:49
409 Alba Iulia 2:31 0:01 2:32
463 Simeria 3:28 0:06 3:34
472 Deva 3:44 0:02 3:46
621 Arad 5:47 0:02 5:49
638 Curtici 6:08 0:01 6:08
 
Ce liber? ca au introdus opriri si la Simeria si la Deva?
pe vremuri abia ce oprea tehnic la Coslariu.
 
srazvi a spus:
Dupa 5 ani de chin, in sfarsit Ister e din nou liber[/size] :D . S-a anulat R Maramures, astfel ca nu mai trece prin Teius, dar opreste si in Simeria:

R ISTER 473
Km Statia Sosire Timp stationare Plecare Servicii
0 Curtici 23:45 0:01 23:45
17 Arad 0:07 0:02 0:09
166 Deva 2:04 0:02 2:06
175 Simeria 2:18 0:06 2:24
229 Alba Iulia 3:16 0:02 3:18
344 Sighisoara 5:30 0:03 5:33
472 Brasov 7:36 0:06 7:42
498 Predeal 8:10 0:05 8:15
517 Sinaia 8:55 0:09 9:04
546 Cimpina 10:14 0:02 10:16
579 Ploiesti Vest 10:41 0:02 10:43
638 Bucuresti Nord 11:23 0:01 11:23

R ISTER 472
Km Statia Sosire Timp stationare Plecare Servicii
0 Bucuresti Nord 19:10 0:01 19:10
59 Ploiesti Vest 19:50 0:02 19:52
92 Cimpina 20:14 0:02 20:16
121 Sinaia 21:19 0:06 21:25
129 Busteni 21:39 0:01 21:40
140 Predeal 22:03 0:02 22:05
166 Brasov 22:35 0:06 22:41
294 Sighisoara 0:47 0:02 0:49
409 Alba Iulia 2:31 0:01 2:32
463 Simeria 3:28 0:06 3:34
472 Deva 3:44 0:02 3:46
621 Arad 5:47 0:02 5:49
638 Curtici 6:08 0:01 6:08

Si acuma opeste in Simeria si Deva .Cel mai tragic e ca face 11 ore de la Buc la Arad..