Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
21 de zile adica 21 de luni, sau ma rog, poate voi banatenii sunteti mai normali la cap, si se mai face treaba
dar daca tot e linie si sosea importanta nu au gasit banii sa faca un suspendat ceva ? sau trec doar 2-3 trenuri pe zi si nu se merita ?
 
Acolo sint 2 linii una publica si una industriala care aduna liniile de la multe foste stabilimente industriale si le racordeaza la reteaua CFR in Arad Vest.
Inteleg ca reparatia se face pentru ca soseaua e mai importanta in prezent decit linia.
Din directia Arad Vest


Din ce am vazut eu, in Arad mai sint 2 linii ale fabricii de vagoane care traverseaza strada. Nu am reusit sa le pozez dar am vazut ca au semnale dupa o poarta, pareau a fi de o inaltime intermediara intre pitic si standard.

Poate stimabilul srazvi da o raita pe acolo ca nu locuieste departe. Pe forumul celalalt al vecinilor de la Oradea este o poza cu un LDH in plina strada.
 
dantm a spus:
Inteleg ca reparatia se face pentru ca soseaua e mai importanta in prezent decit linia.
Aici nu am inteles ce vrei sa zici, linia a fost reabilitata in anul 2001, in timp ce traversarea e aceeasi din 1950
Traversarea e la bariera la care ai zis la linia de Nadlac(probabil cea industriala se va scoate), nu la cea de la Astra, de altfel linia pe unde ies vagoanele cu LDH de la Astra a fost refacuta odata cu carosabilul acum 2 ani, aceea e in perfecta stare, doar tramvaiele au limita de 20 la ora(nu obligatorie, doar cine tine la tramvaiul pe care-l conduce)
 
fooooooooooaaarte interesant!!!!!
http://www.jucarii.anunturi.aaz.ro/detalii/88181/10011-Locomotiva-Electrica-CFR-060-EA :x
 
Regionala Timişoara va deveni istorie, deciziile legate de activitatea acesteia fiind mutate la Craiova. Prima care se reorganizeaz㒠este CFR Marfă’, unde s-a decis ca din opt regionale s㒠ră’mân㒠doar patru la nivel naţional. Restructurarea va afecta peste 1.000 de angajaţi ai societă’ţii, spun liderii sindicali de la Bucureşti, o parte dintre aceştia fiind de la CFR Marf㒠Timişoara.

Iniţial, reprezentanţii CFR nu au vrut s㒠admit㒠desfiinţarea sucursalei timişorene, spunând că’, de fapt, va avea loc doar comasarea activită’ţii celor dou㒠regionale, cu mutarea sediului la Craiova. Mă’sura a devenit efectiv㒠de marţi, iar miercuri, în jurul orelor 13.00, directorul CFR Marf㒠Timişoara, Dan Ioan Dă’nuţ, le-a înmânat angajaţilor care aveau activitate administrativ㒠deciziile de revocare din funcţie, ne-au spus surse din cadrul sucursalei locale. Ultimele informaţii arat㒠c㒠reorganizarea va presupune înfiinţarea la Timişoara a dou㒠noi structuri: Centrul Zonal Deservire Clienţi şi Centrul Zonal Marfă’. Din cele 118 de persoane angajate la nivel administrativ vor fi pă’strate cel mai probabil 62, care vor lucra la cele dou㒠noi centre zonale. Restul persoanelor, care nu au fost cuprinse în noua schem㒠de angajare, au la dispoziţie 30 de zile pentru a-şi preda inventarul că’tre companie.

în ceea ce priveşte personalul direct angajat în activitatea feroviară’, restructură’rile începute în aceast㒠var㒠continuă’, independent de modifică’rile prin care sediul CFR Marf㒠Timişoara va fi mutat la Craiova. Deşi direct nu va fi afectat programul de restructurare, mutarea deciziei va avea sigur efecte şi asupra personalului direct implicat în activitate. Probabil vor pă’ră’si compania mai multe persoane din judeţele care erau arondate Banatului decât din cele din zona Oltenia

cata a spus:
http://www.jucarii.anunturi.aaz.ro/detalii/88181/10011-Locomotiva-Electrica-CFR-060-EA :x
ATENTIE: Jucarie nerecomandata copiilor intre 0-3 ani :D :-?
 
Iata si imaginea cu bariera ce va fi refacuta:
labariera.jpg

Ciudat de multe santiere incep acum in noiembrie, nu s-au invatat minte de iarna trecuta ca doar o saptamana e mai cald apoi vine iar frigul :lol:
 
Unde mai pui ca daca doamna Boghiu nu mai face nimic, de la noul mers se maresc timpii si asa imensi, si dispar multe legaturi :skul:
De ce la CFR Calatori sunt bani de 1000 de vagoane noi sau refacute iar la Infra nu e nici un leu sa asigure o viteza cat de cat normala, ca in anii '90. Inteleg ca e usor sa iei comision din cumpararea de ceva(bine aici urla prostimea ca de ce baga vagoane bune la personale) decat sa iei comision din munca, mai un pic si ii dau afara pe toti de la infra de parca am avea toate liniile noi si nu ne trebuie asa ceva :aplauze:
 
203 km/h sustinut http://www.youtube.com/watch?v=ApUf3tL50G8&NR=1

ca sa fiu rau, suieratul, ce e cu el? bate vantul pe la geamuri? :evil:
in alta ordine de idei, termina-s-ar linia de Constanta odata! vreu si eu sa fac un drum cu trenul la 200 km/h in Romania!

totusi, am impresia ca e cam energofaga pentru viteza aia (ma gandesc la aerodinamica plus greutatea totala a trenului). in general trenurile rapide sunt mai usurele....

oricum, la cum se darama CFR-ul, in curand o sa umblam sub sigla altui operator. nu stiu ce vor face cu infra, ca pana la urma acolo e durerea si pe aia cum naiba sa o vanda, ca e strategica totusi
:!:
 
Pai linia de Constanta doar in campanie electorala e de 200 :lol: ea va fi de 160 primul an, apoi de 140, 120 si greu de crezut ca vom avea timpi ca in 1997 de 2 ore si 10 minute :D
 
Pericol la Jebel! Mai multe multe echipaje de poliţie, pompieri şi jandarmi au intervenit, duminic㒠dimineaţa, în Gara Jebel din judeţul Timiş, dup㒠ce la un vagon cistern㒠au fost observate scurgeri de acid clorhidric, o substanţ㒠extrem de periculoasă’. Când au aflat despre ce este vorba, autorită’ţile au luat în calcul şi posibilitatea de a evacua întreaga zonă’.

Din primele informaţii, scurgerile au fost cauzate de o supap㒠defect㒠a vagonului, acidul clorhidric ajungând pe pă’mânt.

Acidul clorhidric a fost încă’rcat în tren la Râmnicu Vâlcea şi trebuia s㒠fie transportat în Serbia.

Poliţiştii şi pompierii ajunşi la faţa locului au constatat c㒠nu se impune evacuarea gă’rii, deoarece concentraţia de acid clorhidric este mică’. Cu toate acestea, vagonul a fost tras pe o linie moartă’, pentru a limita consecinţele defecţiunii, iar poliţiştii i-au avertizat pe locuitorii de zon㒠s㒠ră’mân㒠în case. Oamenii legii au mers din cas㒠în cas㒠şi le-au cerut localnicilor s㒠nu ias㒠afar㒠şi nici s㒠nu deschid㒠geamurile, pentru a nu se supune vreunui pericol.

Pân㒠la urm㒠autorită’ţile au stabilit c㒠acidul clorhidric nu era în concentraţie mare, doar de 35 %. Să’nă’tatea populaţiei din zon㒠nu a fost pus㒠în pericol de scurgerile de acid provenite de la vagonul cisternă’, care aparţine societă’ţii Oltchim, potrivit autorită’ţilor. Reprezentanţi Gă’rzii de Mediu, care s-au deplasat şi ei la Jebel, au afirmat c㒠aceste scurgeri afecteaz㒠aerul şi solul, însă’, dat㒠fiind concentraţia destul de redus㒠a acidului, să’nă’tatea populaţiei din jur nu va fi afectată’.

„Parţial este afectat solul, prin scurgerea acidului clorhidric pe sol, şi aerul, prin gazele care rezult㒠din reacţia acidului clorhidric cu apa. Pe moment nu este niciun pericol pentru populaţia din jur, sunt nişte afectă’ri locale. De aceea este considerat, din punctul nostru de vedere, un incident”, a afirmat comisarul Gă’rzii de Mediu Timiş Gelu Că’dariu.

Cel mai probabil, scurgerile de acid au început în timpul transportului.

Potrivit reprezentanţilor Gă’rzii de Mediu, scă’pă’rile au fost observate în zona localită’ţii Pă’dureni, iar vagonul respectiv şi înc㒠unul au fost decuplate de restul trenului la Jebel şi trase pe o linie moartă’, la aproximativ 500 de metri de gară’. în câteva clipe zona a fost împânzit㒠de poliţişti, în frunte cu comisarul şef Gheorghe Popescu, şeful IPJ Timiş, precum şi jandarmi şi echipaje de pompieri, care au stropit vagonul respectiv cu jeturi de apă’. Niciun civil nu s-a mai putut apropia de gara din Jebel.

Pompierii şi restul forţelor de intervenţie au ră’mas în zon㒠câteva ore, aşteptând s㒠soseasc㒠o echip㒠de la combinatul Oltchim, pentru a remedia avaria la vagon
 
manlif2_0 a spus:
203 km/h sustinut http://www.youtube.com/watch?v=ApUf3tL50G8&NR=1

ca sa fiu rau, suieratul, ce e cu el? bate vantul pe la geamuri? :evil:
in alta ordine de idei, termina-s-ar linia de Constanta odata! vreu si eu sa fac un drum cu trenul la 200 km/h in Romania!

totusi, am impresia ca e cam energofaga pentru viteza aia (ma gandesc la aerodinamica plus greutatea totala a trenului). in general trenurile rapide sunt mai usurele....

oricum, la cum se darama CFR-ul, in curand o sa umblam sub sigla altui operator. nu stiu ce vor face cu infra, ca pana la urma acolo e durerea si pe aia cum naiba sa o vanda, ca e strategica totusi
:!:


mai...daca atinsera ei 200 km in teste asta nu inseamna ca viteza comerciala poate fi de 200...ca se duce draq locomotiva aia,nici macar nu se cunoaste tipul de uzura si comportamentul in timp la aceasta viteza.asa ca fiti optimisti si ganditi-va la un 140-160 km/h (la Pastele Cailor) si tot e ceva peste poate la CFR-ul de azi.
 
care 200 pe Buc-Constanta?podurile peste dunare sunt praf,se circula cu 30,am inteles ca niste piloni sunt slabiti.Cine stie cand se vor repara.....eu visez sa atingem 140 macar intre Pantelimon si Fetesti,cum era inainte.Am inteles ca in noul Mers de tren timpii pt anul 2011 vor fi de 3ore si jumatate.Deci rabdare si tutun
 
cosmin78 a spus:
mai...daca atinsera ei 200 km in teste asta nu inseamna ca viteza comerciala poate fi de 200...ca se duce draq locomotiva aia,nici macar nu se cunoaste tipul de uzura si comportamentul in timp la aceasta viteza.asa ca fiti optimisti si ganditi-va la un 140-160 km/h (la Pastele Cailor) si tot e ceva peste poate la CFR-ul de azi.
boghiuri de >200 km (generalul) exista, au si remorcat un pendolino pentru teste acu' vreo zece ani daca nu ma insel (nu stiu daca chiar i-au dat 200), softronicul anunta loco cu viteza de exploatare de 200. de-asta si in film, se vede, viteza e constanta mai mult timp la 203 km, demarajul pana la 200 km ia 1 minut si 12 secunde. zic ca totusi se poate (sunt mai visator, e drept :D). dar vorba voastra, macar 160 sa bage!!
 
Pai cu 140 se circula in Romania pe ici pe colo si in 1979, de ce trebuie asa o lucrare complexa pe Constanta pentru 140 km/h?
Era firesc sa construiasca de fapt undeva o linie de 200-250 km/h. Tocmai am vazut niste poze de prin Turcia. Si ei sint inaintea noastra.
 
Majoritatea vagoanelor care circula pe trenurile de rang superior personalului sunt dotate la ora actuala cu boghiuri care permit viteze de 120 sau 140 km/h. Limitarile dezastruoase apar datorita infrastructurii. Dupa ce am vazut linia data curand in functiune la fratii chinezi, oricum ramanem cu un gust amar. Ar fi bine daca s-ar putea face ceva in mod treptat, adica e clar, nu vom putea sari direct la trenuri de viteza. Primul pas ar insemna dupa opinia mea la revenirea unei stari a infrastructurii de la nivelul de acum cca 20 ani, cu eventuale imbunatatiri care sa permita viteze civilizate pe calea ferata, traduse in timpi mici. Ulterior s-ar putea evolua, pe diferite magistrale. Insa, daca privim cu realism, este o sarcina titanica, pentru ca banii necesari pentru o infrastructura atat de laborioasa ca cea romaneasca, in conditiile asa zisei "economiei de piata" sunt imposibil de gasit.