MBxd2 Faur

ICRA

Well-Known Member
Trenulist
24 Aug 2011
638
7
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Următoarea poză

este luată de aici și prezintă o mașină de linie îngustă construită construită 1984-1986 de Faur București.
Din câte am văzut mașinile au fost cumpărate și folosite in Polonia.
Sunt curios dacă cea de la Criscior o să se întoarcă sau nu în Polonia :?:
 

ICRA

Well-Known Member
Trenulist
24 Aug 2011
638
7
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Văd că nu interesează pe nimeni dar de dragul documentației postez următorul desen cu mașinăria:
 

tfa2003

Well-Known Member
Trenulist
15 Apr 2007
378
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
https://www.youtube.com/watch?v=-0UqJlZ8MEo

Si 226 intr-o schema neoriginala, Poate fi o renumerotare mai degraba:
https://www.youtube.com/watch?v=jrAoFokGz7A
 

catalin

Well-Known Member
Trenulist
24 Apr 2007
2.816
20
Bucuresti
YAHOO
Catalinpavel@yahoo.com
LOCATION
Bucuresti
cei mai in masura sa-ti raspunda la prima intrebare sunt cei de la office@cfi.ro. Fa-le un mail, sunt convins ca iti vor raspunde.
O mica nuanta: automotorul a fost cumparat pentru ca a fost o comanda a polonezilor, dupa caietul lor de sarcini, dupa sistemul pre 1989 din fostul bloc comunist...

daca ai intrebari despre aceste vehicule, te invit sa le pui "pe hartie" . Acum nu te astepta sa se imbulzeasca lumea sa puna intrebari despre acest automotor care nu a circulat niciodata la noi, sunt chestiuni importante pe ordinea zilei.
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.819
3
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Chiar asta voiam sa ii spun si eu lui ICRA....daca intreba de un DA sau un EA era alta treaba.
In alta ordine de idei, intrebare naiva...daca pentru polonezi au produs automotoare din astea , pentru noi nu erau bune astfel de vehicule? Fie de linie ingusta sau normala...
 

catalin

Well-Known Member
Trenulist
24 Apr 2007
2.816
20
Bucuresti
YAHOO
Catalinpavel@yahoo.com
LOCATION
Bucuresti
Constructia de automotoare la noi...fie ele de normala sau ingusta.... Am mai vorbit noi de amestecul de lipsa de viziune si risipa de resurse. Elanul acestui mod de gandire il vedem si azi.
 

ICRA

Well-Known Member
Trenulist
24 Aug 2011
638
7
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Dear la Wikipedia traducere:

Numbering: MBxd2 210-229
( 750mm )
MBxd2 301-312
( 1000mm )
Number: 12 (1000 mm)
20 (750 mm)
Manufacturer: FAUR ( Bucharest )
Year of construction (e): 1984-1986
Axis formula : B '2'
Gauge : 750/1000 mm
Length over coupling: 15 920 mm
Height: 3300 mm
Width: 2400 mm
Service weight: 24.4 t
maximum speed: 60 km / h (1000 mm)
40 km / h (750 mm)
Installed capacity: 141 kW
Driving wheel: 750 mm
Engine Type: 1 × D2516HMU
Rated speed: 2100 min -1
Power transmission: hydrodynamic
seats: 39
Standing: 60
Classes : Second
 

catalin

Well-Known Member
Trenulist
24 Apr 2007
2.816
20
Bucuresti
YAHOO
Catalinpavel@yahoo.com
LOCATION
Bucuresti
Uite, nu am apucat sa profundez si cat de fiabile au fost.
Constructiile din epoca si din uzina respective nu au o reputatie prea buna. Multe motive, nu merita discutate acum.

Daca aprofundezi subiectul poate tragi o conluzie si asupra acestui aspect.
Da, sunt foarte interesante si reusite ca desen, eram curios daca si astea au purtat (ca si alte realizari ale perioadei) denumiri de tipul "blestemul lui Ceasca". etc....se stie la ce ma refer....
 

Gam3

Moderator
Membru personal
Super Moderator
Moderator
Trenulist
18 Iun 2016
5.111
49
Iași
LOCATION
Iași
https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?030,8540292