Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ce mai vad in galeria foto de pe forum, o garnitura de TE in alta schema de vopsire:

 
buna,

cum spuneam si in alta parte, acum venerabilele DB13 (=TEuri) au ajuns sa aiba usi automate si clima... sunt curios cum arata inauntru :)
 
O chestie care imi scapa: Ce folos are reclama la "Remarul" pe spatele biletelor de tren? E mai haios decat o caricatura, zau, ca om de rand sa vezi ca ti se adreseaza o reclama la o firma care repara automotoare si vagoane!
La o adica, ma astept ca data viitoare cand cumpar un bilet, sa vad: "Superoferta de sine UIC60!!! - la 10tone de sina, 100 traverse gratis!"
 
Probabil ca e foarte simplu, mai are Calatori o datorie de 2-3.000 euro, si decat sa se mai incurce cu plata, le ofera publicitate pe 10.000 de bilete...
 
Gabi_Todoran a spus:
Buna
O s-o iau pe rind:
-locomotiva (cel putin dupa inmatriculare) e fosta 060-EA-002 ASEA
-trenurile (daca nu ma insel) sunt fostele IC Mihai Viteazul cu traseeu scurtat la Brasov din pricina lucrarilor la infrastructura pe Valea Prahovei
-scurtarea traseului a dus probabil la pierderea clientilor care mergeau mai departe de Brasov
Numa' bine!

Adica, s-au folosit de motivul lucrarilor de pe valea prahovei sa mai scoata din trenurile care erau utile si sa introduca 2 total inutile.

Sa fim seriosi, 1 tren Cluj - Bucuresti ocupa o trasa de parcurs, 2 trenuri Cluj-Brasov + Brasov-Bucuresti ocupa tot atat, insa costuri de exploatare mai mari (schimbat locomotiva, garat trenuri, etc), plus eu ca si calator nu voi merge cu trenul daca trebuie sa stau 1-2 ore in Brasov (nu e timp suficient sa vad diorama din beci :p )

E chiar stupid ceea ce au facut, bine ca marfarele circula in voie pe valea prahovei.
KAA a spus:
...Gradul de umplere al trenului il estimez ca fiind mult sub 25 %. ...
L-am vazut si eu intr-o zi la plecare din Cluj, maxim 5-10 calatori / vagon.

Traiasca Dacosul, Transmixtu' si care mai sunt.
 
Daca e sa ma iau dupa seria scrisa pe TE-ul modernizat, viteza maxima e mentinuta la 120 km/h. Ar fi fost o chestie de bun simt o sporire a vitezei maxime macar la 140 km/h.
 
Hm... Eu as fi ridicat viteza liniei la 120 km/h ca asta e problema cea mai mare. Degeaba sau aproape degeaba sa scriem pe un vagon 140km/h daca nu are unde circula cu viteza asta. Cred ca la 120 km/h cei de "sus" au senzatii tari pe majoritatea liniilor CFR. Pina la a circula cu 140km/h e nevoie in multe alte chestiuni de acel "bun simt".
 
Pentru ca s-au inmultit/au murit forumurile, nu mai stiu pe unde am vazut pe internet o discutie despre aburoasele expuse in statii, adica la Sinaia, unde s-a indoit cind a fost ridicata, alta e la Predeal, alta la Brasov, una in Craiova, mai e una de larga in Sighetul Marmatiei.
S-ar parea ca una e expusa in Tulcea, o statie destul de retrasa si cu un trafic de calatori restrins, situata insa pe o linie foarte frumoasa.
Pe forumuri nu am vazut discutii despre.

http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=251170&nseq=7
Rog administratorii sa mute subiectul la locul potrivit daca exista un topic dedicat discutiilor despre aburoasele expuse.
 
1. Acceleratul Galati-Cluj avea in componenta un vagon 19-56 (Alee Salon). Desi vagonul nu arata rau si, in plus, exista tendinta folosirii vagoanelor salon in detrimentul celor cu compartiment, totusi, cei de la Galati ar fi putut sa se gandeasca putin inainte de a introduce un astfel de vagon deoarece timpul de la statia de plecare si pana la cea de destinatie este de peste 13 ore, asta daca nu luam in considerare intarzierile. Este vorba, totusi, de 714 km
2. De la Iasi la Cluj sunt 459 km. Acesti 459 km sunt facuti in peste 9 ore avand in vedere intarzierile care apar. E plin de restrictii de viteza.
3. Legat de mesajul lui Dan TM. Este de apreciat existenĂža unor oameni inimoÂşi care au restaurat 50-ul respectiv.
4. Acum doua zile, in gara Burdujeni, se aud, foarte des, niste goarne de LDH. Era intuneric si nu se vedea mare lucru. Goarnele continua sa "concerteze", atragand atentia si pasagerilor din tren (Timisoara-Iasi) care, altfel, si-ar fi vazut de treburile lor. La un momnt dat, se distinge o "aratare": trenul personal Botosani-Suceava Nord alcatuit din 89-0587 care circula cu luminile stinse + doua vagoane 20-57 cu putini pasageri in ele. La plecare din gara si dupa aceea, claxonatul excesiv a reinceput.
 
na, ca pe asta il ratasem...

daca un Silberling AB din 1961-62 a ajuns vagon de clasa I pentru Inter City la CFR, de ce sa n-ajunga si acest Halberstaedter ceva "prestigios"? :twisted:
 
am vazut si eu 3 astfel de vagoane in capete erau clasa 2-a si la mijloc clasa 1 pline de grafitti, intrase in Grivita.

revenind la vagoanele pentru biciclete ar putea fi folosite iarna si pentru cei cu sanii , schiuri si de ce nu animale de companie ;) nu doar pentru biciclete.