Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ciudat ca au pus la Pannonia un vagon 84-96, pe langa ca nu sunt calatori, de unde sa fie cineva cu bicicleta, probabil un tren de Bucuresti ar fi fost mai potrivit, mai ales ca vine iarna decat cel mai gol international :lol:
 
Din ciclul, ce mai vedem la C.F.R. Craiova:

Sambata 03.12.2011 am fost intr-o vizita fulger la Craiova unde am vazut un EA special pe linia de stationare, Grup Feroviar Roman, era de la Train Hungary si avea nr. 40-0793-5! Mai jos aveti poza!



ps: am intarziat din cauza unor probleme tehnice cu inserarea pozei pe site "lokomotiv"
 
Tabelele din Gara de Nord... citiţi şi v㒠minunaţi:
IMG_1320.jpg

IMG_1317.jpg
 
Ce pleca din Gara de Nord pe la ora 20 (cam singurul tren care s-a mişcat azi după’-amiaz㒠prin Bucureşti)... în cap PZH 94-0010-2:
IMG_1295.jpg

IMG_1296.jpg

IMG_1299.jpg

IMG_1300.jpg

IMG_1297.jpg


îl ajut㒠la tracţiune 60-0971-6 CFR Marfă’:
IMG_1301.jpg


Urmeaz㒠trenul de lucru, 80 53 97-01 064-8 UWA, cu ultima revizie în 2003:
IMG_1303.jpg

IMG_1302.jpg


80 53 97-20 007-4 UWDP, ultima revizie în 1994 (!):
IMG_1306.jpg

IMG_1304.jpg


Intercomunicaţia:
IMG_1305.jpg


80 53 97-20 003-3 UWDP, ultima revizie în 1994 (!):
IMG_1308.jpg

IMG_1307.jpg


80 53 97-01 112-5 UWA, ultima revizie în 2003:
IMG_1312.jpg

IMG_1310.jpg


Dup㒠el mai era un Sulzer de la CFR Marfă’, dar s-au dus bateriile de la camer㒠:(
 
intrebare: C-97, 1-03, 1-07 pictate pe vagon ce reprezinta (acu era bine de facut masuratori pentru PZH si restul...)
 
Dr2005 a spus:
Ce pleca din Gara de Nord pe la ora 20 (cam singurul tren care s-a mişcat azi după’-amiaz㒠prin Bucureşti)... în cap PZH 94-0010-2:
IMG_1295.jpg

....
Dup㒠el mai era un Sulzer de la CFR Marfă’, dar s-au dus bateriile de la camer㒠:(

Super captura! Pacat ca nu puteam vedea poze cu acest plug in actiune, trebuie sa fie ceva deosebit.

De la mine cateva poze cu un fost tren pentru zapada, fabricatie URSS. Epava acestui tren se afla la Brasov in zona triajului. Din cate tin minte era o discutie despre acest tren pe raposatul railwayfan.



 
6 februarie
Trenul IR 1861 Constanta - Iasi sosit cu 13 ore intarziere!



1862 Iasi - Constanta care trebuia sa ajunga azi dimineata la ora 07.20 la ora 20.00 inca nu sosise in Constanta.
 
Instalatia din URSS este ,,masina de zapada" sau cum am vazut pe raposatul railwayfan.
Se folosea in gari si triaje pentru eliberarea unei linii fara a arunca zapada in lateral pe celelalte linii, aceast a fiind incarcata in vagoanele acestei ,,masini".

Parca asa era explicatia, nu am vazut una la lucru niciodata.
 
@Dr2005

In poza cu tabela sosiri am citit si nu am vazut bine :confused: ce cauta IR 1736 Sofia - Bucuresti 14.54 (325 min. intarziere), via TITU :?: :!:
 
@dantm
La CFR nici eu nu am vazut, am gasit in schimb o filmare facuta pe langa Moscova:
http://youtu.be/HCkF5vpgH0s?t=1m51s