Ce mai vedem pe la CFR

mr_doctor

New Member
30 Sep 2008
13
0
Cluj
LOCATION
Cluj
Suna foarte ciudat, iti inteleg nedumerirea :))

Treaba e ca locomotivele de ajutor au venit din Brasov, iar in Apata (deci intre Bv si unde eram noi) nu se putea trece, pe motiv de copaci cazuti pe linie. Ca atare a trebuit sa asteptam sa faca gabarit pentru DA-ul de ajutor (pe firul nostru). Pe urma... noi fiind chiar inainte de Augustin (vedeam prevestitorul in zare), din Apata DA-ul a trebuit sa vina cu 20 km/h, adica a mai pierdut o gramada de vreme (pe vreo 10 km). La fel la tarat trenul inapoi.

Apoi, din ceea ce am vazut, au preferat sa faca in asa fel incat sa dea drumul cat mai repede la ambele fire, intrucat se facuse o coada semnificativa de trenuri in ambele directii (vreo 5 dinspre Sighisoara si vreo 3-4 dinspre BV, inclusiv 346 care sigur o fi ajuns cu vreo 3-4 ceasuri intarziere in Viena, de mandra minune).

Cum au realimentat unul din fire (firul II), au dat drumul la 531. Cand am trecut prin dreptul locului unde s-a rupt linia, lucrarile pareau aproape gata (drezina era inca acolo), deci ma gandesc ca in scurt timp s-a reluat circulatia normal.

In concluzie, fiind "in mijlocul actiunii", mi s-au parut justificate cele 5 ore. In schimb, probabil as fi facut spume sa fiu intr-un alt tren, blocat prin Racos, precum 1746, si sa zac aparent de pomana chiar mai mult de atat, data fiind informarea prompta a pasagerilor pe care o face CFR-ul :D
 

mureseanu_976

Active Member
29 Mar 2008
117
0
Tirgu-Mures
LOCATION
Tirgu-Mures
mr_doctor a spus:
In concluzie, fiind "in mijlocul actiunii", mi s-au parut justificate cele 5 ore. In schimb, probabil as fi facut spume sa fiu intr-un alt tren, blocat prin Racos, precum 1746, si sa zac aparent de pomana chiar mai mult de atat, data fiind informarea prompta a pasagerilor pe care o face CFR-ul :D
Daca repartizau un DA la Sighisoara (are depoul Brasov de unde, au 7 bucati) si il trimiteau dupa 1746 sa-l traga prin zona afectata pana la primul sector in tensiune...
 

mishu88

Well-Known Member
13 Mai 2008
666
1
Falticeni, Pascani, Bucuresti
trenuriromania.blogspot.com
WEBSITE
http://trenuriromania.blogspot.com
LOCATION
Falticeni, Pascani, Bucuresti

catalin

Well-Known Member
24 Apr 2007
2.818
12
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
vezi aici, pe la sfarsitul paginii. Cu mentiunea ca este vorba de trenul cunoscut sub numele de Regal (nu prezidential).

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5975&postdays=0&postorder=asc&start=15
 

florrin12

Active Member
4 Iun 2008
217
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Referitor la postarea lui mishu88
Si un G pe patru osii proaspat revizuit... :x de cind nu am mai vazut asa ceva...ai fotografii cu el ?
Transformatorul pe unde o fi venit ? Croatia-Ungaria-Pascani-Cernavoda ?
Multumesc !
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.065
21
Iași
LOCATION
Iași
Ciudat traseu are vagonul Uaai JZ prin tara, din 2006 pana anul acesta de 3 ori a venit prin Cluj - Suceava - Pascani si mai departe nu cunosc si o data, anul trecut a venit prin Arad - Cluj - Brasov si mai departe nu cunosc. Anul trecut a stationat noaptea in Arad, Cluj si Brasov.
Socoteala e doar pentru vagoanele vazute de mine.

Poze din 2006 si de anul trecut aici la fisa vagonului:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8239


@florrin12
Un Gas cu revizia in 2011
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Daca e bun vagonul pot pune poze mai multe la fisa lui.
 

mishu88

Well-Known Member
13 Mai 2008
666
1
Falticeni, Pascani, Bucuresti
trenuriromania.blogspot.com
WEBSITE
http://trenuriromania.blogspot.com
LOCATION
Falticeni, Pascani, Bucuresti
sogard_2003 a spus:
mishu88 a spus:
Sarcina fiind repartizat㒠computerizat pe 8 boghiuri
Poti dezvolta afirmatia te rog ? Care este principiul de functionare ?
Am vă’zut un calculator şi cilindri hidraulici cu acţionare pneumatic㒠în dreptul fiecă’rui pivot de boghiu.

Super tare captura cu Trenul Regal!!
 

interesantul

Well-Known Member
24 Ian 2016
1.584
0
47
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
Revenind de la Chişină’u

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=130708130708

La trecerea de nivel de la Roşu (Vatra Dornei) am suprins un mă’rfar ”interesant”
Mă’rfar plin de gunoi austriac de import sau de tranzit (cred). E mai ieftin pentru austrieci să’-şi dea gunoiul la alţii decât să’-l prelucreze ei....

Trecerea la nivel şi maşina:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Erau 46 de vagoane, nu o s㒠pun toate cele 46 de poze, doar câteva:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Ș.A.M.D. ....
 

interesantul

Well-Known Member
24 Ian 2016
1.584
0
47
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
Eu am dedus c㒠duc gunoi, dup㒠inscripţia ”UMWELTSERVICE” care tradus mot-a-mot înseamn㒠”serviciu ecologic” - deci ceva legat de ecologie, sau gunoi spus mai elegant.

între timp m-a semnalizat Gam3 c㒠e vorba de rumeguş de la Egger Ră’dă’uţi sau Schweighofer Holzindistrie Ră’dă’uţi, un mare procesator de mas㒠lemnoasă’.

De aceea am spus ”Cred”.
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.065
21
Iași
LOCATION
Iași
Ce mai vad pe la Gevaro/CFR.
Marti 30 octombrie ma intorc de la Cluj la Iasi cu vagonul cuseta, insotitorul vagonului ametit spre beat. Nu am avut probleme cu el asa ca pana astazi am uitat

Azi in Iasi la trenul IR Iasi - Timisoara cu plecare la ora 15.27. Ajung la vagon la ora 15.05, lume langa vagonul cuseta pentru ca usile erau inchise. Nu ma agit pentru ca am mai patit asa. Se face 15.15 si lumea devine agitata, vine sefeul de tren si se intereseaza de situatie, incepe sa bata cu cheaia patrata in vagon la fereastra de la cuseta nr 1, nimic. Incearca sa deschida usile vagonului cu cheia patrata, nimic.
Incepe sa dea telefoane. La vagon soseste seful de tura care a luat o piatra de pe linie si a inceput sa bata in vagon. Ceasul e 15.22 si lumea e inca pe peron si vagonul inchis. Nu stiu cum se face dar se deschide usa si apare insotitorul, supriza , e cel cu care am venit de la Cluj la Iasi si iar e ametit. Imi zic ca in 2 minute la cati pasageri sunt pe peron avem timp sa urcam toti si sa plece trenul, da' de unde!

Seful de tura observa ca insotitorul arata sifonat si nu da drumul la tren. Vine impegatul de miscare care era la locomotiva si vorbeste cu seful de tura ca trenul trebuie sa plece, sefu de tura zice ca nu da drumul la tren cu insotitorul respectiv. Se suna la Regioanala, la Bucuresti la Gevaro (insotitorul de vagon este salariat Gevaro), numai la NATO nu s-a sunat. Deja trenul trebuia sa plece de 15 dar nimic, apare si politia TF care cu aceasta acazia am aflat ca nu are ce face pentru ca e o problema administartiva si nu penala! Seful de tren zice ca un controlor sa se urce la cuseta si sa inlocuiasca insotitorul si seful de tren sa ramana singur cu vagoanele clasa. Iarasi telefoane, nu stiu ce nu e bine, cine nu vrea sa semneze nu stiu ce hartie. Ok, acum mai vine un tip care e ceva sef si are o cutie cu fiole si se urca in vagon. Insotitorul desigur ca nu vrea sa sufle. Stam de 45 minute pe loc si nu sunt semne ca vom pleca devreme. Seful de tura merge la vagonul de dormit/cuseta care sunt pentru trenul Iasi-Timisoara de la ora 20 si ceva dar nu a rezolvat nimic nici acolo. Un lucru bun se petrece, pana la urma insotitorul de vagon si un controlor faca proces verbal de predare primire pentru gestiunea din vagon (lenjerie, bere, apa, suc, etc). La o ora de cand trenul trebuia sa plece isi face aparitia alt insotitor care il inlocuieste pe cel care a cauzat atatea probleme. Cred ca a venit de la trenul Iasi-Bucuresti care pleaca la ora 23.35, astfel 2 vagoane, cuseta si dormitorul au ramas sa fie asigurate de 1 persoana.

IR 1765 Iasi-Timisoara a plecat cu o ora intarziere din Iasi din cauza insotitorului de la vagonul cuseta. Este pentru prima data cand vad asa ceva la CFR. Pe vremea cand tatal meu lucra la revizia de vagane schimbul incepea cu fiola. In toti anii astia de cand merg cu vagonul cuseta/de dormit doar de 3 ori am vazut personal Gevaro ametit.
 

dimitrov

Well-Known Member
26 Aug 2007
587
1
Numai de trei ori ???? Åži n-a fost deajuns ca s㒠te gândeşti deja la "precedent" ???? Åži da, Florine, pe vremea tată’lui tă’u era D.400 în vigoare, decret care n-a fost abrogat nici astă’zi, numai c㒠.....nu se mai aplică’......printre alte lucruri şi ă’sta e un motiv pentru care CFR-ul nu mai e "a doua armată’"......cum era odat㒠!!! ADICĂ ACEA "INSTITUÅ¢IE" A ROÅ¢II îNARIPATE, de care fiercare salariat era mândru, nevoie mare, c㒠e parte la ea !! Dar, a fost odată’, ca-n poveşti.....
 

andrey

Active Member
22 Sep 2008
117
0
Iasi
LOCATION
Iasi
Astazi este valabil 855 privind consumul , introducerea si transportul alcoolului in unitati si mijloace de transport pe calea ferata de catre angajati sai :!:
 

bogdanra

Well-Known Member
19 Mar 2012
1.221
0
Bucuresti
tt.bogdanra.ro
WEBSITE
http://tt.bogdanra.ro
LOCATION
Bucuresti
FACEBOOK
bogdanradu4tt
GOOGLEPLUS
bogdanra
Era de filmat:))) de aproape...
pe linia respectiva cum ramane cu cei 50 metri de siguranta? stiu sigur masini care stau cu bara din spate la 2 metri de sina:)))
 

sogard_2003

Well-Known Member
19 Ian 2016
3.604
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Am filmat, nu e mare chestie, am impresia ca vor sa bage din nou cisterne pentru aprovizionarea CET-ului din Grozavesti cu pacura. Ultima data am pozat un DA GFR (da! ala de discutai tu de el ce provine dintr-un ND2) insa asta era acum doi ani daca nu ma insel.