• Forumul este in proces de upgrade!

Comana

victorian

Well-Known Member
#3
Ce atata mare scofala ca nu se implica autoritatile (recto chefereu' lu'peshte), nu sunt decat cele mai vechi cladiri feroviare din Tara Romaneasca! Lasa-le sa se prabuseasca, noi investim in euro-garile prostiei, care pe urma zac goale!

Florine, ai cumva si poze cu spatele garii si cu laterala stanga, pe care n-am vazut-o nicaieri in poze? Incerc sa-mi dau seama cum arata cladirea asta initial, inainte sa-i refaca stalpii fremei cu zidarie si s-o modernizeze de n-o mai recunoaste nici ma-sa!

Poate nu pare, dar era o cladire foarte interesanta care se afla initial la mijloc intre cele doua linii, deci era simetrica fata de axa longitudinala si avea peroane pe ambele laturi, fiind locul unde faceau cruce trenul de Giurgiu si cel de Filaret, care plecau simultan din cele doua capete.
 

Gam3

Well-Known Member
Membru personal
#4
Bună Dorin,
din păcate nu am fotografiat şi partea din spate. Acolo a fost Horia, poate a făcut el fotografii.
O sa ma uit prin imaginile lui.
 

catalin

Well-Known Member
#6
Pana primesti pozele, incearca sa gasesti pe undeva filmul " O simfonie a muncii" realizat de Directiunea CFR in 1938 dupa scenariul romancierului Ionel Teodoreanu.

S-a folosit trenul Calugareni si o parte din film ( care recreaza atmosfera liniei la 1869) a fost filmata in vechea gara Comana.

Daca il gasesc pe undeva o sa postez eu link ul aici.
 

Gam3

Well-Known Member
Membru personal
#7
Am uitat de acest subiect. Din pacate nu am nicio imagine de la Horia cu spatele garii.
 

Horia_Radulescu

Well-Known Member
#8
Buna,

Pe undeva trebuie sa mai am fotografiile mele (insa nu cele din august 2016 de la ultima vizita impreuna cu Florin si alti prieteni) ci de prin 1994-95, in orice caz de dinainte sa plec in Alsacia. Atunci am fotografiat cladirea de jur imprejur. Nu cred ca s-a schimbat ceva d.p.d.v. constructiv in ultimii 20 de ani.

Daca gasesc postez aici.
 
Sus Jos