Salutare!

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

carp.andrei

Member
4 Mai 2016
28
0
Buna ziua!

Ma numesc Andrei si sunt dependent de trenulete! Si fiindca asta nu era suficient, l-am indoctrinat si pe junioru' meu de 5 ani... si stau cu ochii si pe fica-mea de acusi 1 anisor... Cine stie :).

Pasiunea e demult, de cand eram in grupa mare la gradinita si ma jucam cu un set facut la Lugoj, fapt ce mi-a lasat rani adanci: n-am avut niciodata transformator la setul ala, asa l-am primit. Motiv pentru care astazi sunt inginer electronist :D . Doi: uram gumele alea ce asigurau transmisia de la motor la osie... mereu le pierdeam, nu aveam de unde sa fac rost de altele... am incercat sa fac inlocuitoare din manusi de latex de unica folosinta (in ciuda faptului ca n-aveam transformator, da ma enerva la culme sa ma tot chinui sa pun locomotiva pe sine... ).

Acum, m-am mai vindecat. Dupa o lunga pauza, sub pretextul cadourilor (pentru juniorul meu) de Mos Nicolae, Mos Craciun si-asa mai departe, am achizitionat o locomotiva Taurus PIKO (H0, desi imi dau seama ca-i cam mic apartamentul pentru a ma desfasura dupa placul inimii pe H0), din gama Hobby, impreuna cu cateva vagoane de calatori si vagoane de marfa. Mai tarziu a intrat in depou si-un BR 290, de la ROCO de data asta, achizitionat la ocazie dintr-un start set.

Am inceput sa colectionam si revista Trenuletul Electric si sa lucram impreuna la asamblarea casutelor si-asa mai departe.
Eu, n-am preferinte, dar junioru e pasionat de vagoane de calatori. Cu urmatoarea ocazie de cadou am pregatit si doua vagoane supraetajate care sigur il vor incanta.

Traseul nostru e deocamdata simplu, un oval si doua derivatii (s-aveti rabdare cu mine, inca n-am deprins limbajul corespunzator), dar incet-incet lucram la asta.