• Forumul este in proces de upgrade!

Locomotive CFR in imagini de epoca

Frank_L

Active Member
Here is a post with photos from the year 1985.
Iată un post cu fotografii din anul 1985.
Hier ist ein Beitrag mit Fotos aus dem Jahre 1985.
https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?030,8326997
 

Gam3

Well-Known Member
Membru personal
Locomotive cu abur in 1986:
Oradea: 230.017 ;234, 501, 509
50.211
50.1005
Ghilvaci: 764.051,052,054,056
Satu Mare: 230.008, 081, 088, 122, 133, 289
50.321, 331, 375, 558, 573
50.1007, 1010
Shiget: 230. O45, 054, 153, 798, 231, 514
150.1062
Viseu de Jos: 15O.003, 030, 033, 062, 064, 080, 088, 095, 106,161, 162, 167, 774, 208, 218, 228
Vigeu de Sus: 764.313,764-469
Campulung: 150.1033, 1078, 1097, 1105, 1123, 124
50.517, 580
Simeria: 230.032,150,192
50.133, 187, 191, 358, 364, 382, 575, 579, 509
Arad: 230.173
50.192,329,367,505
sursa- LokReport
 

Gam3

Well-Known Member
Membru personal
Garnitura de tren surprinsa de bombardament, in timpul celui de-al doilea razboi mondial.

sursa arhiva agerpres
 

ICRA

Well-Known Member
1971 fotograf: Richard K Evans fotografia este de vânzare pe siteul din watermark.
1971 la Timișoara, aceeași sursă ca mai sus.
 

scristi

Well-Known Member
Interesant, putem observa ca 230.110 nu avea marchiza inchisa, cat despre cazanul de pacura, e mai greu de spus daca a fost sau nu...
 

catalin

Well-Known Member
Absolut normal, poza e luata dupa bombardamentele din vara lui 1944. Inchiderea marchizelor s-a facut dupa razboi. Cele mai multe inscrisuri de inchidere a marchizelor eu le-am gasit in 1955.... Tot in urma refacerilor din anii '50 s-au standardizat si locomotivele seriei 230 renuntandu-se la ecrane de fum, distributie Lenz si alte particularitati ale unor plaje de numere....
 
Sus Jos