Tatra 813 - modele si intrebari

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

bogdanra

Well-Known Member
Trenulist
19 Martie 2012
1.283
106
Bucuresti
tt.bogdanra.ro
WEBSITE
http://tt.bogdanra.ro
LOCATION
Bucuresti
FACEBOOK
bogdanradu4tt
GOOGLEPLUS
bogdanra
Salut

Intreb poate ma puteti ajuta cu ceva informatie. Caut si eu informatii despre un anumit tip de masini care cred ca nu au existat pt ca nu am gasit deloc referinte.
Ma refer la un model de Tatra 813 (acelea frumoase, stiu...) dar care aveau 3 perechi de roti, una de directie in fata si doua pe spate si care puteau trage trailere.
Practic ceva intre Tatra 813 8x8 (cabina lunga) si Tatra 813 4x4 (cabina scurta, dar in spate posibilitate de autotren).
Pe 4x4 o vedeti aici : http://www.baumaschinenbilder.de/forum/attachment.php?attachmentid=641515&sid=1afa628e48aaf9c3701f56d789cb1319 (c)JURA13

Ma refer la modelele germane de camioane Tatra care transporta tot felul de "chestii": cisterne, lemne, etc etc

Mersi frumos

Editat Ulterior: Modelul la care fac referire se pare ca este un 6x6 dar prost facut de cine l-a facut. In realitate rotile de directie sunt 4, in fata. La modelele de TT, cel putin, ei au pus o singura roata de directie in fata. Mai mult decat atat modelul 6x6 nu a tras niciodata in regim autotren, ci doar cate un trailer, ea avand si o zona care putea fi carosata in spate sau acoperita doar cu o prelata.

Din ce am citit si recitit am vazut model 4x4 care functiona si in regim cap tractor, 6x6 si 8x8 care erau niste monstri cu cabina lunga, bena si uneori partial sau total acoperita /carosata... Oricum astept orice info pe aceasta tema
 
Salut, Sandra mai este la noi? Nu este PEC?
Revenind la subiect: eu ma refeream strict la 813 care este foarte diferit de 815. Masinile de Mentenanta sau de explorare de la OMV nu cred ca mai au vreun 813.

Pe de alta parte mi s-a clarificat problema mea: modelul TT al oricarei Tatra are cabina OK sau aproape OK (cabinei ii lipseste forma celei de-a doua roti din fata), este total eronat si nici nu au fost folosite in operatiuni zilnice de tip carat lapte ;-)

PS: Acum Schelele sunt Asset-uri

Merci oricum pentru referinte