BR 18.1 K.W.St.E. in era digitala

  • Forumul este in proces de upgrade!

060-EA

Well-Known Member
10 Mai 2016
861
0
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
YAHOO
paul_c_92
LOCATION
Oradea
#1
Salutare
Am deschis acest subiect pentru a va prezenta nu neaparat cum am digitalizat locomotiva BR18.1 class "C" de la Roco ci cum am modificat-o pentru a putea monta decodorul digital.Pentru ca nu a fost prevazuta cu interfata digitala,"Die schĂśne WĂźrttembergerin",nu a avut nici un loc destinat decodorului.
Dupa ce am efectuat toate conexiunile necesare pentru functionarea in sistem digital a venit randul amplasarii decodorului.
Am hotarat sa il pun in tender deasupra motorului.Astfel a trebuit sa decupez si sa scot o parte din incarcatura de carbuni a tenderului.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Acea bucata din incarcatura de carbune urma sa o pun peste decodor .Dar va sta mai sus decat ar fi normal.... :?
asa ca m-am apucat sa confectionez o suprainaltare a tenderului
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


In final am mai adaugat carbuni pentru a acoperi crapatura dintre cele doua bucati din incarcatura.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Locomotiva pe diorama la primele probe in digital
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

LDH

Well-Known Member
3 Sep 2016
6.938
0
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
#2
Interesanta solutia aleasa pentru mascarea decodorului.
Felicitari!



Am o intrebare:
In acest caz, montarea inaltatoarelor la magazia de carbuni, modelul mai este conform cu cel real?
 

drg

Active Member
27 Mar 2016
153
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
#5
Sa nu se supere LDH dar Wuertt.C e construita la Eislingen Maschinen Fabrik ,iar 231 a noastra la Maffai München si mai degraba S3/6 K.Bay.Sts.B. e sora si nu bunica pentru ca anii de constructie sint aproape aceiasi.
 

LDH

Well-Known Member
3 Sep 2016
6.938
0
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
#7
drg a spus:
Sa nu se supere LDH dar Wuertt.C e construita la Eislingen Maschinen Fabrik ,iar 231 a noastra la Maffai München si mai degraba S3/6 K.Bay.Sts.B. e sora si nu bunica pentru ca anii de constructie sint aproape aceiasi.
LDH nu se supara. E greu sa se supere LDH dar masinile sunt diferite total
 

PDI

Well-Known Member
27 Feb 2016
896
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
#8
Este adevarat o solutie de compromis pentru marirea "capacitatii" tenderului. Arata insa ca la Ob-ul rusesc! (Nu confundati destinatia OB-ului - la rusi e vorba de o lok de marfa si se citeste de fapt Ov). Suprainaltarea se face intradevar din scandura dar nu sustinuta de niste laturoaie de lemn, mai ales pe o locomotiva atat de deosebita ca "frumoasa Wurtemburgheza".

Iata solutia reala pe un BR01



si varianta PDI



PDI
 

060-EA

Well-Known Member
10 Mai 2016
861
0
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
YAHOO
paul_c_92
LOCATION
Oradea
#9
Am luat nota de observatiile facute.La proxima intrare in depou la revizii a locomotivei corectam deficientele.
Multumesc ptr sfaturi si poze.