• Forumul este in proces de upgrade!

Epoca I (1871-1919)

LDH

Well-Known Member
Uite si un bonus ca nu ai comentat si ai fost baiat intelegator si m-ai lasat sa scriu off topic :D



Da, stiu, la asta o sa ma intrebi unde sunt lanturile.
In lada de zestre acolo unde sunt si vagoanele ca daca erau afara le punem si io pe o linie.

Iote ca mai vine unul



Mda, la asta nu am batoza ca nu mi-a dat dar tepusele sunt toate 8, pe cuvant.

Ei dom'le ce e si cu Ep.I asta! :wink:

:cafea:
 

FloS

Active Member
NU!
Doar te-am tinut in suspans :D

Uite fratiorii mai mici:

Vagon bavarez
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
cu date si poze aici:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

lanturile la asta ...nu sunt la mine :( ...poate sunt in lada ta de zestre :D
si


Vagon bavarez
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
cu date si poze aici:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

la asta ...dupa cum vezi ...am toate tepusele...si batoza nu are in dotare defel.

Hai la mai mare! si mai deschide si tu lada aia din cand in cand...sa ne mai arati si noua cate-ceva :confused:
 

victorian

Well-Known Member
Hei, sa traiasca nasu' mare si sa ne mai arate ce K Bay Sts B mai are prin "lada de zestre" la scara H0!

LDH, arata tare bine vagoanele alea, nici nu stiam (desi pare logic) ca Trix face asa ceva si la scara respectiva!

Dar ce locomotiva pui sa traga aceste vagoane? Am vazut recent pe net o locomotiva faina de tot, care din pacate nu exista (inca) pe N... locomotiva bavareza D XII. Exista la H0, o face Trix, si Maerklin, si o mai facea, la preturi prohibitive, si Micro-Metakit. ;-)

Revenind la vagoanele noastre, ati remarcat inscriptia aia de pe unele, cea cu "bun pentru 40 de oameni sau 6 cai" care exista si pe vagoanele austriece in primul razboi mondial, e o referire la ea in inegalabila carte a lui Jaroslav Hasek "Aventurile soldatului Svejk"! :D
 

LDH

Well-Known Member
Multumesc de urari Dorin

Da, trebuie sa mai umblu prin "lada de zestre" altfel iar trebuie sa pun fotografii mai vechi, fara cap si soada (citeste fara linii sau de la expozitii).

Sigur o sa va placa.

Problema cu locomotiva este ... o problema ca nu am si nici nu mi-am batut capul pana acuma.
Ideea este sa am doua garnituri de marfa cu doua locomotive, un tren local si unul accelerat PUNCT
Nimic mai mult.
Este suficient dar cum pofta vine mancand :D

FloS,

Poate, cand mai scapam de "trebi" facem o sedinta foto comuna.

Ce zici de propunere?

:cafea:
 

LDH

Well-Known Member
Sarajevo, 28 iunie 1914 ora 11

Arhiducele Franz Ferdinand al Austriei si sotia sa contesa Sophia sunt asasainati

WW I sau Marele Razboi pe prima pagina a tuturor ziarelor si pe sarmele telegrafelor

In pregatirile de razboi nu puteau sa lipseasca trenurile sanitare.

Din Wurttemberg, K.W.St.E. o garnitura militara este gata sa plece pe front fiind compusa din:

Vagon sala de operatie

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


vagon salon dotat cu paturi pentru raniti

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


vagon pentru transportul medicamentelor, instrumentarului si efectelor militare pentru campare

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


furgon cu tractiune animala pentru aducerea ranitilor la trenul sanitar si aprovizionare

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Este o foarte frumoasa garnitura "semnata" BRAWA.
Vagoanel si furgonul sunt foarte bine detaliate iar in cutie o gramada de accesorii.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Trebuie sa-i cautam o locomotiva si nu neaparat o locomotiva apartinand K.W.St.E.

:cafea:
 

FloS

Active Member
Se pare ca ai "spart" lacatul cufarului scotand la iveala o frumoasa garnitura...
Eu am o garnitura wurtemburgheza la care producatorii (FLM) au pus sa traga la ea un T9...deci o prusaca....
In ceea ce priveste oferta pe H0 nu am idee cam ce-ai putea pune...oricum in colectia ta e musai sa faca parte un Glaskasten.....tin la treaba asta sa stii :)
 

LDH

Well-Known Member
FloS a spus:
...oricum in colectia ta e musai sa faca parte un Glaskasten.....tin la treaba asta sa stii :)
Toate la randul lor ca nu ma grabeste nimeni si nici nu sunt in competitie cu nimeni :D

La locomotiva ma gandesc de cand am luat setul.

Adevarul este ca nu tin neaparat sa apartina unor anumite cai ferate.

Daca ma gandesc bine ar merge si un MAV doar suntem pe front, nu?

:cafea:
 

LDH

Well-Known Member
Au niste locomotive interesante rau

Spre K.Bay sunt dar ma rezum la ce spuneam "fo" cateva posturi mai sus:

-doua garnituri de marfa
-doua garnituri trenuri de persoane locale dintre care unua cu Glaskasten
-o garnitura de tren accelerat (cam lungi vagoanele :D )

In rest ce trebuie sa stea prin gara si depou.
Adica nu prea multe

:cafea:
 

FloS

Active Member
LDH a spus:
doua garnituri trenuri de persoane locale dintre care una cu Glaskasten
asa vezi? esti de-al meu...

In ceea ce priveste garnitura sanitara si istoria ei ....ca la istorie nu prea ma bag ...trebe citit cam pe unde a circulat...si-atunci daca iti mai ramane loc de inspiratie, decizi :)
 

LDH

Well-Known Member
FloS a spus:
In ceea ce priveste garnitura sanitara si istoria ei ....ca la istorie nu prea ma bag ...trebe citit cam pe unde a circulat...si-atunci daca iti mai ramane loc de inspiratie, decizi :)
Te rog sa ma crezi ca nu am citit prospectul
Cutia am desfacut-o de trei ori doar :D

Cand am adus-o acasa, la expozitia de la sector 2 si la sedinta foto.

Am bagat-o la loc in "lada de zestre" :D

:cafea:
 

LDH

Well-Known Member
Inaca doua "spitate" ale Ep.I

Un vagon arhicunoscut bavarez

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


si unul refrigerent badez

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Desi primul este ROCO iar al doile LILIPUT nu se compara cu broderia de detalii a celor de la BRAWA.
Acuma nu comparati marimea niturilor "plantate" de BRAWA cu cele ROCO sau LILIPUT ca "e" chestii diferite
Poate candva in timp sa mai ridice si ei standardele.

Cu toate acestea detaliile nu lipsesc iar vagoanele arata destul de bine

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


De amestecat garniturile de marfa le putem amesteca asa ca nu prea este mare problema cui apartin. Important este sa fie Ep.I.
La calatori lucrurile se complica putin.

:cafea:
 
Sus Jos