Vagon de dormit WLABmee tip T2S rosu, H0 - A.F.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Am spus mai devreme (ieri) ca vreau sa va prezint o solutie de inlocuire a scarilor manevrantului pentru vagoanele T2s de fabricatie ACME. Ei bine, pentru a nu devia acest subiect de la cursul lui normal, am postat aceasta lucrare aici:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9710&start=15
in cadrul subiectului "Un ochi aruncat printre jucariile mele", pagina 2, mesajul de azi, 21 Mai 2013, ora 20:55.
Cu matrita de AB33 Roco, nu, nu se putea folosi matrita vagonului SBB pe simplul motiv ca aceasta nu mai poate fi intrebuintata, fiind dupa ce s-a scos ultima serie de WLABm SBB "Mond und Sterne" defecta.
Nu stiam ca matrita este defecta. In cazul acesta imi pun intrebarea: Oare se mai putea fabrica vagonul CFR? Cat de departe am fost de un monstruos Y de 26,40 metri lungime pe matrita de X?
Intrucat ACME planuieste un WLABmh/z 174/175 poate ca intr-o zi vom avea si WLABmee 71-31 tip AB33 corecte de la AF.
Vad ca cei de la ACME si LS Models le sufla destul de tare in ceafa celor de la Roco!
Cu acel cablu de incalzire trimite-i un mail domnului Corodescu - sunt convins ca te va ajuta cu accesoriul lipsa.
Ureaza-mi succes! :roll:

Vreau doar sa adaug un raspuns la fotografiile lui Gam3 si sa spun ca ma roade pizma cand vad vagonul ala si ma uit la al meu:

Dar mi-a fost teama sa-l trimit inapoi ca nu se stie ce dusman m-ar fi pandit din cutia celui de schimb :lol:

-----
Am folosit T2S-ul in acceleratul 1742 din luna iulie 2007:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=141329141329
Lokomotiv.ro zice:
Nu exista subiectul sau mesajul cerut
 
Buna,
Vad ca cei de la ACME si LS Models le sufla destul de tare in ceafa celor de la Roco!

Nu Roco, ci LSModels, insa nu mai spune la nimeni ca afla toti!

Vopseaua roasa pe acoperis este o "boala" a seriei actuale. Si la Gam3 exista numai ca nu a pozat locul respectiv.
 
Mai demult, HGDan a facut o comparatie intre cele trei T2s-uri CFR albastru/ gri fabricate de Heris, ACME/ AF si Roco ( http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9005 ). Va propun acum o mica comparatie intre T2s-urile ACME/ AF. Am luat in discutie cele doua CFR-uri – cod AF 20050 (rosu) si AF 20051 (albastru/ gri)



alaturi de un T2s de inmatriculare germana, epoca IV, vopsire TEN – cod ACME 50911.



Pentru inceput, am remarcat vopsirea patuturilor in albastru (cam asta e culoarea care se gaseste azi la CFR si nu rosu) si a masutelor in gri-metal (T2s-ul albastru/ gri are masutele rosii, ca si patuturile). Impreuna cu inscriptiile de pe peretele interior al coridorului si lufturile usilor cabinelor reprezentate prin rame fine, negre, inserate in grosimea tocurilor usilor (vopsite in gri-metal), toate arata o preocupare a fabricantului pentru dezvoltarea in continuare a produselor, deci vorbim despre UN MARE PLUS!




Prin comparatie cu T2s-ul meu albastru/ gri, am constatat si o evolutie la nivelul tampografiei – s-ar putea sa fie doar un caz izolat, nu stiu. Acum scrisul este lizibil, uniform, nu sters sau cu vopseaua intinsa, cu pete, cum se vede pe T2s-ul albastru/ gri.



Usile de intercomunicatie au la varianta CFR rosie manerele vopsite in gri-metal si chederul dintre ele negru – poate ne ajuta cineva cu informatii despre vagonul real albastru/ gri, daca are manerele gri sau albastre, la fel cum nu stiu daca placa de trecere este gri-metal sau gri simplu. Chederul negru lipseste si la versiunea DB si din nou remarc acea grija pentru o dezvoltare continua.



T2s-ul albastru/ gri are peretii carcasei lisi, fara caseta indicatorului de locuri libere, fara clemele de prindere a placilor cu nr. de tren, de vagon si cu traseul. In realitate, clemele exista, doar caseta indicator nu. Modelul de T2s CFR rosu seamana cu modelul german, cu toate detaliile pe peretii laterali. Din pacate, remarc aici o greseala – in fotografiile puse la dispozitie de colegii de pe forum, se vede ca in realitate lipseste caseta indicator iar pe model ea exista.



O alta nepotrivire este si capacul de vizitare sau priza de aer (nu stiu cu siguranta ce este) montat(a) pe plafon deasupra canalizatiei verticale de ventilatie – aceasta este reprodusa identic ca la inmatricularea germana, dar la vagonul real CFR rosu lipseste si trebuia lucrat ca la T2s-ul albastru/ gri.



Eu prefer ca modelele de vagoane sa nu poarte inscriptii referitoare la tren, traseu si nr. de vagon iar prezenta lor nu este un motiv de bucurie pentru mine (nu m-am bucurat nici la setul de AVA200 albastre), dar din punct de vedere al detalierii, din nou este un plus.

Intre cele doua modele CFR difera nuanta de gri a plafonului – la T2s-ul rosu plafonul este mai inchis. In continuare, alte fotografii:


 
WeepingEye a spus:
Usile de intercomunicatie au la varianta CFR rosie manerele vopsite in gri-metal si chederul dintre ele negru – poate ne ajuta cineva cu informatii despre vagonul real albastru/ gri, daca are manerele gri sau albastre, la fel cum nu stiu daca placa de trecere este gri-metal sau gri simplu. Chederul negru lipseste si la versiunea DB si din nou remarc acea grija pentru o dezvoltare continua.

La 75-71 005-5.



Ca fapt divers pe fostul 71-31 019-2 actual 75-71 001-4 este caseta indiator.