Marca de siguranta CFR

Big_boy

Well-Known Member
9 Ian 2009
443
0
52
Timisoara
LOCATION
Timisoara
#41
Mai departe...No coment !
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Sursa : Instructia Nr.314 "Norme si tolerante pentru constructia si intretinerea caii" aprobata prin Ordinul Adjuctului Ministrului Transporturilor si Telecomunicatiilor Nr.89 din 10.01.1989 (inca in vigoare) Pagina 186
Se gaseste la download pe site-ul :
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

...
 

cosmin78

Well-Known Member
28 Apr 2007
5.831
1
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
#42
Big_boy,

multumesc frumos pentru schite!

Discutia de mai sus era despre marcile din lemn si numai din lemn.Acestea variaza in functie de unghiul liniei, se vede bine in poza lui Catalin, iar in unele poze mai vechi, cum ar fi cele din Albumul Lucrarilor Publice de la 1903, apar si acolo.
Nu este vorba despre nicio polemica, tind sa cred ca avem capacitatea de a ne situa la un nivel superior si nu facem decat sa dezbatem, cu argumente si dovezi.

dantm,

era pe undeva o poza, cu 2 marci diferite, una din beton/piatra si alta din sina.Probabil cuponul a scapat de fier vechi, fiind in incinta unui depou.Am sa caut poza...

Referitor la STAS, cred ca le-a fost mult mai usor sa faca matrite ca sa toarne beton, decat sa le ciopleasca mereu in piatra, munca ce lua timp.De aici si afirmatia mea ca am vazut fierul-beton intr-o astfel de marca, cu muchiile tesite. (nu ma refer la bucatile de beton sau traverse, utilizate aiurea pentru marci, si care nu respecta dimensiunile standard)

P.S. am gasit imaginea cu cele 2 marci de siguranta, cupon de sina si piatra/beton

Depoul Satu Mare

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


de pe:

http://www.forumtrenuri.com/t373p10-depouri-si-remize