• Forumul este in proces de upgrade!

Intalniri ale Asociatiei, imagini

LDH

Well-Known Member
silviu20061 a spus:
Iata despre ce este vorba, o locomotiva cu aburi la propriu cit si la figurat, scara este Nr. 1(echivalentul scarii "G"), locomotiva este BR 44 Epoca II iar vagoanele sunt vagoane buncar pentru transpor carbuni.
Scara 1 este scara 1 si scara G este scara G.

Nu au in comun decat ecartamentul liniei pe care ruleaza.
In rest sunt mere si pere :wink:

:cafea:
 

mpursu

Well-Known Member
S-ar putea filma cu o camera buna mega-aburoasa Maerklin pe o linie dreapta, facand manevre inainte-inapoi? :D
Tare mult as dori sa vad "jocul" bielelor, mai ales la pornire / oprire / schimbare sens / pornire / oprire 8)
In alta ordine de idei, au ajuns la voi pozele mele de la Brasov?
Mai am o mica rugaminte: plasati un telefon Nokia3100 (ca al meu) langa mega-aburoasa si faceti o poza, fiindca eu... am uitat :oops: ; imi trebuie aceasta imagine fiindca va sta langa celelalte poze comparative ale trenuletelor apartinand unor scari diferite.
 

dadrian

Active Member
Ieri nu am fost pregatiti in nici un fel pentru filmare sau fotografii.
Ne-a luat ceva timp pina ne-am aprovizionat cu "combustibil" apa si baterii. De asemenea pina am aprins focul a mai durat ceva. Se pare ca sinele curbe au raza prea mica si de aceea a trebuit sa-i dam gaz pentru a nu se impotmoli in curbe (de asemenea este posibil ca impotmolirea in curbe sa fie cauzata de un suport de fixare uitat sub locomotiva si descoperit abia dupa ce aceasta s-a racit)
La capitolul minusuri putem nota lipsa fluierului pe aburi si cam atit.
Data viitoare facem un traseu si o sedinta foto&video adevarata.
Adrian
 

andreiul

Well-Known Member
Iata cateva filmultete si poze cu celebra aburoasa:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Vizionare placuta!
 

TGV-DAT

Active Member
Va salut.
Putin off-topic:
In perioada 12-15 aprilie sosesc la Bucuresti.
Doresc sa cunosc cat mai multi dintre Dvs., dintre cei din Bucuresti, si nu numai.

Astept mesaj.

Va multumesc anticipat, Laurentiu-TGV
 

silviu20061

Well-Known Member
Astazi 13.06.2009( ce zi ne-am ales si noi :D ) ne-am intilnit la sediul clubului, a fost o atmosfera amicala si destinsa, am rulat destule trenuri, multe noutati aduse de catre noi, s-au discutat si anumite aspecte organizatorice ale clubului, chiar foarte importante, am avut o confirmare telefonica din partea unui membru al clubului aflat la foarte multi km de Bucuresti, Dl. Badulescu din Piatra-Neamt, a reconfirmat apartenenta la clubul nostru, dar mai multe va comunica Dl. Radu Sofran, Presedintele ales al clubului, s-a mai hotarit ca simbata viitoare sa punem la punct si sa fie functionala 100% diorama Schomuhlen pentru a fi scoasa la vinzare si reluarea lucrului la diorama clubului pentru a putea fi gata cel putin modulele incepute in cel mai scurt timp.

Rog pe Dl. Presedinte Radu Sofran sa prezinte hotarile luate astazi si pe cei ce au facut poze sa posteze imaginile surprinse la intilnirea de astazi si filmuletele facute.
 
Sus Jos