Pod metalic

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.831
5
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Nu ma intelege gresit.Nu este vorba de a imi da sau nu satisfactie, eu ti-am explicat calea cea mai usoara.

Acelasi lucru si la lungimile grinzilor.Fa-le "vrac", calup, si apoi tai din ele lungimea care ai nevoie.Ai un defect la un capat...tocmai asta este si motivul pentru a le face mai lungi, astfel alegeai partea cea mai buna.
 

smotocel

Well-Known Member
Trenulist
10 Oct 2012
579
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
cosmin, cred ca ai inteles spiritul de gluma nevinovata referitor la partea de satisfactie.

adica voiam sa spun ca apreciez toate criticile pe care le primesc si mai mult decat atat, prin faptul ca mai fac de capul meu una alta, nu o fac "de al dreaq" ci doar pentru a experimenta. probabil ca in timp, se va mai trezi unul ca mine si atunci va primi informatii ca "nu-i bine" din mai multe surse.
 

smotocel

Well-Known Member
Trenulist
10 Oct 2012
579
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
cosmin78 a spus:
cauta butonul On/Off de la complicometru si pune-l pe Off
pus butonul pe OFF!!!!

off, off, oooofffff...viata meaaaaaa......incepe sa devina putin mai usoara.

am luat totul de la zero, cu tura 2 de profile. de data asta, dupa ce "push za complicometer button" off, am aplicat exact metoda cosmin78/MIBA.

singura mentiune (care va fi cu siguranta criticata) este ca am pastrat lungimea exacta a profilelor, adica exact cat va fi lungimea podului.

CCF"M" S.A. a facut comada de 4 profile la IMGTCD, de data asta cerand in mod expres ca profilele sa fie asamblate, taierea fiind facuta ulterior. surprinzator, producatorul a trimis odata cu profilele si poze din procesul de fabricatie.

sudarea primelor parti componente:


si primul profil a iesit din fabrica:



si al 2-lea:



si toate cele 4 sunt gata si livrate la beneficiar:



acum urmeaza taierea marginilor profilelor la dimeniunea dorita. producatorul fiind interesat de comenzile viitoare a venit cu o propunere pentru fixarea cit mai exacta a profilelor in vederea debitarii:



avantajul metodei, testat "on site" este ca se poate muta cu precizie liniarul pe viitorul traseu al taierii. deocamdata CCF"M" S.A. asteapta de la proiectant ultimele masuratori referitoare la latimea profilelor.

stay tuned!
 

smotocel

Well-Known Member
Trenulist
10 Oct 2012
579
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
datorita bunelor relatii dintre CCF"M" si Institutul de Proiectare, s-a primit si proiectul pentru dimensiunine profilelor precum si sectiunea podului.



urmeaza debitarea...

stay tuned.
 

smotocel

Well-Known Member
Trenulist
10 Oct 2012
579
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
ce nu face omu' pentru un ban cinstit, neimpozabil?

CCF"M" S.A. avand la dispozitie un fond de "protocol", prin persoane care doresc sa-si pastreze anonimatul, a tocmit 2 oameni de bine (care aveau aparent intamplator la ei un autogen, flex diamantat, panza de "bornfraier", etc), sa taie la dimensiune profilele. se pare ca nu a iesit chiar rau, fapt pentru care cei 2 oameni de bine vor mai fi solicitati la activitati extra-curriculare....



in limita timpului disponibil a celor 2 oameni de bine, se va continua munca...

stay tuned.
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.831
5
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Arata bine!
Iarasi e bine ca ai gasit butonul ala...eu cateodata il caut si nu dau de el . :p

O rigla metalica era numa buna in locul riglei de plastic.Trebuie sa ai grija sa nu iti "muste" cutterul din rigla. :D
 

smotocel

Well-Known Member
Trenulist
10 Oct 2012
579
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
si iaca... oamenii de bine au terminat cele 4 grinzi.



stay tuned.

p.s. rigla metalica este pe lista de achizitii.
 

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ian 2016
3.570
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Arata bine, sunt curios cum faci suportii pentru traverse si mai ales cum o sa ii lipesti intre grinzile proaspat construite !
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.831
5
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Ii lipeste cu ...grija si aracet! :p

Preferabil de lipit toti suportii pe aceeasi grinda, iar dupa uscare, se aplica grinda urmatoare peste suporti.Este mai practic asa, decat sa plantezi suport cu suport intre grinzi.

Eu i-as face din acelasi carton de 0,5 mm...
 

smotocel

Well-Known Member
Trenulist
10 Oct 2012
579
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
sogard_2003 a spus:
Arata bine, sunt curios cum faci suportii pentru traverse...
eu deja nu mai sunt curios, pentru ca stiu deja cum sa-i fac... problema este din ce si cum sa-i tai... neavand posibilitatea de laser cut.

cum spunea si cosmin, ori din hartie ori din cartonul meu de 0,4 mm. oricum urmeaza sa prezint schitele pentru suporti si mai discutam pe marginea lor.

stay tuned.
 

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ian 2016
3.570
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Asteptam cote si vedem ce solutii sunt. Eu as fi abordat altfel constructia insa nu iti dau idei sa nu abandonezi :D
 

smotocel

Well-Known Member
Trenulist
10 Oct 2012
579
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
pai la modul "verbal" intre grinzi (grinda principala stanga si centru stanga, unde vine una din sine) va fi o distanta de aproximativ 7 mm, suportii vor fi facuti dintr-o bucata, lateralele fiind "sudate" de cele 2 grinzi.
 

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ian 2016
3.570
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Faci o fasie de 7mm din care tai cat ai nevoie pe latime . Vezi ca ai profil tip T sub traversa. Daca faci mai intai T-urile si le lipesti pe o grida, cu a doua grinda nu ar trebui sa fie probleme la lipire. Spor.
 

smotocel

Well-Known Member
Trenulist
10 Oct 2012
579
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
prin decupare, alipire 2 fasii si indoire obtin si "T"-ul... ;-)

problema este ca linia e ingropata intre grinzi, suportii fiind de inaltimea grinzilor doar pe margine, pe partea de mijloc fiind mai putin inalti.
 

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ian 2016
3.570
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Adica in partea superioara ai un decupaj trapezoidal iar la baza mica (de jos) ai talpa T-ului pe care montezi traversa. Complicat dar nu imposibil de realizat.
 

smotocel

Well-Known Member
Trenulist
10 Oct 2012
579
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
probabil asta ar fi cea mai apropiata forma de realitate: ]-[ in partea superioara "-" vine sina, in poartea inferioara este baza "T"-ului...
 

smotocel

Well-Known Member
Trenulist
10 Oct 2012
579
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
bun,buuuun

lasam deoparte traversele, din motive obiective, si ajungem la consolele laterale de trotuar.

CCF"M" a facut din nou o comanda catre Institutul de Proiectare pentru consolele de trotuar. Datorita unor inadvertente, (se pare ca oamenii tocmiti pentru masuratori erau putin "veseli") nu s-a reusit aflarea dimensiunilor exacte, fapt pentru care s-a facut o proiectie aproximativa (urmand ca in zilele urmatoare, seful de proiect sa "constate" in teren dimeniunile exacte).

deocamdata s-a ajuns la urmatoarea prezentare


cosmin78 a spus:
O rigla metalica era numa buna in locul riglei de plastic.
inca n-ai observat-o in coltul stanga-jos?...NUU???? no bine... iaca aici..



stay tuned.
 

smotocel

Well-Known Member
Trenulist
10 Oct 2012
579
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
am pe dracu'... n-am nimic inca.... adica n-am un g231 sau g239... ca una din alea o sa fie... taiate traversele interioare pina la buloane... cel putin asa a iesit din calcule. o sa fie taiat si din partea exterioara a traverselor... ca trebuie sa intre intre cele 2x2 grinzi....
 

smotocel

Well-Known Member
Trenulist
10 Oct 2012
579
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
pina ajung acasa si revin cu ceva noutati, vreau sa propun o sesiune de brainstorming.

am ajuns la tot felul de profile pe care trebuie sa le construiesc si as dori o idee in ceea ce priveste "stantarea" pe carton a imitatiilor de nituri. vreau sa le fac inainte de a lipi partile componente.

asadar cum se poate imprima pe o parte astfel incat in partea opusa (fata la vedere a cartonului) sa dea imaginea de nituri. diametrul ar fi de 0,3 mm echivalent 1:1 la 30 mm.