• Forumul este in proces de upgrade!

E 69 - reconditionare (lumini,far central etc.)

LDH

Well-Known Member
#41
COObra a spus:
da de ce ai tu 2 si eu nici una? :-x
De cand iti plac tie electricele? :x
Vrei sa caut sa vezi cum te bateai cu caramida in petu'ti de arama ca nu vrei electrice bla, bla, blaaaa si nici aburoase.
Aburoase ai si iata ca vrei si electrice.

Ciudata fiinta :D
 

rally

Well-Known Member
#42
@coobra
da de ce ai tu 2 si eu nici una?
:roll:
Cand esti tanar , nu poti sa le ai pe toate, ca-ti pierzi interesul pt viata... :D :D :D Adica si vila, si nevasta si masina noua VS toate trenuletele frumoase.
Cand ajungi la varsta mea, poti sa le ai pe toate ... dar dispare interesul :| pt mare parte din posesii :p asa ca-i mai bine sa-ti lipseasca una-alta :D :D :D
rally
Ps>>> Preluate din " Putul Gandirii " :evil:
 
L

lok

Guest
#43
asta e deja 'gindire cu premeditare' :D :D :D

si acum mareata piatra pt e 69. nu a avut niciodata lumini rosii. mai ales cea verde. fiind epoca 2 respecta instructia de semnalizare de atunci. adica, la farul din dreapta spate se punea un filtru de culoare rosie cind mergea singura. si atit. vezi si istructia
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


in rest, foarte frumos lucrat si ingrijit.
 
L

lok

Guest
#45
te rog. insa fii atent la epoci. in fiecare epoca a fost cite o instructie de semnalizare. in nici un caz la farurile - de fapt felinarele - pe care la are nu se aprindea lumina rosie automat.
 

alexvusdea

Well-Known Member
#49
Poate are cineva idee de ce luminile de la una din E69 palpaie galben rosu porocaliu in timpul mersului? Poate fi de la motor, vreo belea?
 

mpursu

Well-Known Member
#50
Motorul de curent continuu in functiune genereaza "varfuri" de tensiune de polaritate opusa celei de la sine, care pot sa aprinda farurile LED rosii de la capatul celalalt al locomotivei. Durata acestor varfuri de tensiune este foarte scurta, motiv pentru care aceasta clipire a farurilor opuse nu se observa daca acestea sunt dotate cu beculete, fiindca acestea au inertie termica.
Deci nu-i cazul sa-ti faci probleme, este ceva normal.
 

kablu

Well-Known Member
#52
@MPU Superb site-ul cu E69. Din pacate in pozele din 2006 arata un pic mai neglijata . Oare acum cum arata aceasta locomotiva acum ? Cat priveste iluminatul .... cred ca au suferit atatea schimbari in decursul timpului , ca ar merge orice . Epoca sau contextul in care va apare locomotiva pe diorama poate sa hotarasca cum vor fi in final .
 

LDH

Well-Known Member
#53
kablu a spus:
Epoca sau contextul in care va apare locomotiva pe diorama poate sa hotarasca cum vor fi in final .
Mda, asa ar trebui sa fie dar este numai teorie.
Crezi ca a gandit cineva de la inceputul inceputului ce epoca-si alege?
Pana sa-si aleaga a si facut locomotiva, si nu ma refer special la E69, ca s-o puna intre epoci :D
 

tfa2003

Well-Known Member
#56
Promit ca le masor azi si le dau. Eu sunt fericitul posesor al unui E69 aflat intr-o forma excelenta.
......................................................
 

tfa2003

Well-Known Member
#57
Sa nu rideti de schite :)
Scarile sunt perfect simetrice, chiar daca desenul nu o arata :)
Ca sa se scape de stresul prinderii scarilor, e mai buna prinderea lor de sasiul locomotivei. In versiunea originala (ca cea din poza) de cite ori deschizi carcasa, zboara scarile. Ele erau prinse de partea de sus.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 
Sus Jos