LDH - 82 CFR CALATORI - TT

cftt

Well-Known Member
Trenulist
7 Feb 2016
286
0
dupa ce am incercat trei variante de materiale pentru a realiza balustrazile, profile de plastic, corzi de chitara si sarma de alama, am optat in final pentru sarma de alama de 0,3mm, singurul dezavantaj a acestei solutii este faptul ca aceasta sarma nu are nicio elasticitate comparativ cu celelalte materiale, cum le atingi se stramba si trebuie indreptate cu penseta cea ce la dimensiunile si forma balustrazilor este o chinuiala mare, am facut sportul asta de zeci de ori pana le-am ansamblat, vopsit si montat pe sasiu, pozele le-am facut dupa o indreptare aproximativa a barilor considerand ca ultima operatie o sa o fac la final cand toata locomotiva este gata, pana atunci inevitabil or sa se mai strambe si nu merita sa le tot indrept

 

cftt

Well-Known Member
Trenulist
7 Feb 2016
286
0
mai am putin de lucru la boghiuri si apoi asamblarea locomotivei si poza de final
 

cftt

Well-Known Member
Trenulist
7 Feb 2016
286
0
am terminat boghiurile, le-am montat si am facut o asamblare a locomotivei




din pacate va ramane asa pana dupa anul nou din motive de timp cand urmeaza sa-i fac ultimele completari gen clante la usi, inscriptionari si alte bibiluri si finisaje
 

cftt

Well-Known Member
Trenulist
7 Feb 2016
286
0
odata cu venirea primaverii am terminat si eu vopsitoria si inscriptionarea locomotivei, acum este buna de a pleca la drum