Elvetia, Franta si Germania

  • In data de 20.02.2019 forumul poate sa functioneze cu intreruperi, update la versiune software!

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.102
42
Iași
LOCATION
Iași
#1
Fara prea multa vorbarie pentru ca am multe poze.

18 iunie.
Franta.

In Bantzenheim o oprire pentru a vedea cum se lucreaza la linia pentru TGV.
Am gasit doar o locomotiva Fret:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Germania.
O oprire si la tunelul de la Istein, in 30 minute au trecut 7 trenuri.
BR 185 527-9
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Regio DB cu BR 146
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Un ICE
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Alt ICE
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Inca un ICE
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EC SBB
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Gata, ajunge cu ICE-urile :)
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Am plecat spre Kandern sa vad remiza si materialul rulant.
Gara Kandern de pe linia turistica Haltingen - Kandern

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


In atelier se reconditioneaza cateva vagoane.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Scuze pentru cosurile taiate dar chiar nu aveam cum sa prind toata locomotiva in cadru.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Waldshut, gara de granita, o rama SBB electica ajunge la peronul 1.

Automotoare DB 641.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Rama SBB

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Ca sa ajung la ea trebuia sa trec prin vama.

LA 100 km de Kandern este alta linie turistica unde se merge cu locomotive cu abur, Sauschwänzlebahn - Blumberg-Zollhaus.

Aici gasim locomotiva WTB 86 333 remizata, abia venise din cursa. Fata de Kandern aici nu am avut voie sa intram in ateliere si sa pozam. Pacat pentru ca tare mult as fi vrut sa o vad pe BR 50.2988.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#2
buna,
Fata de Kandern aici nu am avut voie sa intram in ateliere si sa pozam. Pacat pentru ca tare mult as fi vrut sa o vad pe BR 50.2988.
ei, ce sa-i faci, nu toti oamenii sunt asa de simpatici ca pe Kandertalbahn. pe de alta parte fochistul era singur in tot depoul si avea de lucru la curatat 86, asa ca e de inteles ca nu a vrut sa lase pasionatii singuri prin remize...

automotoarele Alstom/LHB din seria 641 se folosesc pe linia Rinului Superior pentru ca fiind echipate cu 2 motoare sunt mai puternice la o masa totala mai mica si corespund perfect profilului greu al liniei. in alta parte in regiune nu le mai vedem.
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.102
42
Iași
LOCATION
Iași
#3
Tot Franta, alta zi.

O mica excursie de o zi prin Alsacia.
De la Mulhouse la Dannemarie merg cu acest automotor:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


F.confortabil, probabil in 50 de ani va avea si CFR-ul asa ceva. Viteza peste 140/h.

La Dannemarie pe unul din cele 2 viaducte.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Cum toate TGV-uri sunt sunt la fel nu am facut poze la tot ce a trecut.

Cum incepuse sa ploua am schimbat viaductul cu gara.
Cele 2 marfare care au trecut cat am stat pe acolo.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Cladirea garii a fost transformata in biblioteca
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


"Gara" cu sala de asteptare si automatul de bilete
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


La plecare mai trece un TGV:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


De la Dannemarie am plecat spre Elvetia, la Basel si Zürich.

Imi pare rau ca nu am apucat sa fac poze in fata garii, la furnicarul de acolo, autobuze, tramvaie, pietoni.

TGV pe relatia Paris-Zürich
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Alaturi un ETR 610 pe relatia Basel - Milano
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Cateva poze din zona postului de macaze, doar ca sa vedeti ce activitate e in 3-5 minute.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Nici nu stii la ce sa te uiti, trenuri, tramvaie toate circula la fel de des.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Zürich.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Locomotiva Re4/4 11125 cu CNL 459 Canopus (CNL 1259 Sirius) Zürich - Prag (Berlin)

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Ee 922
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Diferite locomotive
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Mai fac ceva poze in asteptarea trenului EN 467 "WIENER WALZER" Zürich HB - Budapest Keleti pentru a vedea compunerea trenului.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Tipuri de tramvaie:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Frumos oras dar f.scump.

20.06 Schliengen in Germania.

Am venit aici doar ca sa vedem compunerea trenului "Aurora"
Au trecut marfare, un ICE si un Regio.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 472 "Aurora" Basel - Copenhaga cu vagoane Basel - Moscova
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



21 iunie, Weil-am-Rhein, in Germania.
Dupa ce am revolvat treaba in oras am ajuns si in gara. Au trecut marfare, ICE-uri, trenuri regionale si s-a facut manevra pe cocoasa.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


ICE NS combinat cu ICE DB
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Seara ne prinde in Basel. De data asta doar tramvaie.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


24 iunie.
Duminica dimineata sunam adunarea in Franta, Bogdan era in Elvetia, ca sa mergem dupa trenurile turistice.

Tram-train.
Tramvai care mege si inafara orasului pe calea ferata. Se observa schema de vopsire care este aplicata si pe trenuri.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Hopa si unul galben
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Am ajuns in Germania, aici se construieste tunelul Katzenberg de aproximativ 9,4 kilometri de pe linia Karlsruhe-Basel destinat sa creasca capacitatea si viteza trenurilor, va fi al 3-lea tunel ca lungime din Germania. Linia clasica de pe valea Rinului are multe curbe si este destul de grea si va ramane numai cu transportul de marfa in timp ce tunelul va fi numai pentru calatori, astfel distanta dintre Freiburg si Basel va fi parcursa in 20 minute fata de 35 minute. Sigur o sa revenim peste 2 ani cand va fi gata ca sa stau la poze si filmat.

Aici portalul de sud.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


In Kandern lume multa pe peron, locomotiva e remizata asa ca avem timp sa facem poze in atelier, profitam ca vagoanele sunt afara.
Cica in Germania trebuia sa ai vesta pe tine.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Terminam cu linia Haltingen - Kandern si ne indreptam spre Sauschwänzlebahn la Blumberg-Zollhaus

Aici pe GPS o bucata din linie, denumita popular "codita de purcel"

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Iarasi vestele portocalii

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Locomotiva WTB 86 333.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Poze faine aici : http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?108,5385057

Destinatia noastra finala, Blumberg-Zollhaus cu gara, 2 locomotive cu abur, un automotor, un vagon muzeu si locomotiva Kof 100 124.


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


VT 247 HzL

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


O harta cu traseul
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



25 iunie
Franta.

Asa ceva trebuia sa iasa pe poarta Remarul Cluj-Napoca
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


TER 200
Tren ce circula cu 200 km/h intre Strasbourg si Basel.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Revizia de vagoane, aa pardon, de TGV-uri si automotoare Mulhouse. In ziua respectiva doar un Duplex era. Noaptea sunt 6 bucati remizate.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Iese si un automotor
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Diferite tramvaie in Mulhouse

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Aici Tram-train Kruth-Mulhouse cu logo SNCF, Regiunea Alsacia
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#4
Buna,

Simplu si concis, asa cum ai facut si tu la comentariile de la poze: nu este pentru prima data cand le vad, insa acum pot sa laud si in public calitatea fotografiilor tale. Felicitari!

Privind tramvaiele din Mulhouse, cel bisistem circula in afara orasului pe prima linie de cale ferata alsaciana, datand din 1840, cea dintre Mulhouse si Thann. Se pare ca va fi prelungit in anii urmatori de-a lungul vaii si alta ramura va merge spre St.Louis si Elvetia.
(bine ca a venit cineva din Romania sa le pozeze, eu, desi sunt aici la mine in oras pana acum n-am fost in stare ;-) )

Privind
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

(chiar asa, stie masina ca i-ai pozat ecranul? :D )
"spirala" este un tunel circular facut pentru a castiga inaltime, asemanator cu celebrele tunele circulare succesive de pe linia Gotthard din tara vecina.

cat despre vestele portocalii pe care le-am pastrat si pe camp:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

explicatia e simpla: atunci cand te afli in apropiere de calea ferata, in asa numita zona de siguranta trebuie sa fii insotit de un SiPo (Sicherheitsposten) adica un om din personalul de siguranta; daca asta nu se poate din diferite motive, atunci trebuie sa fii vizibil de la mare distanta pentru personalul de miscare, pentru a evita confuziile (incercari de sinucidere, etc) si singura solutie este vesta de culoare portocalie.

Acum merita povestita si o anecdota: intrucat nu stiam ce ne asteapta si unde si cand mai sarim sa pozam sau sa filmam ceva, de la Kandertalbahn si pana la Sauschwänzle (cale de mai bine de 100km) am rulat, Florin, Bogdan si cu mine, cu vestele pe noi. Din acest motiv (si poate si din cauza stilului de condus) am ajuns sa fim un element de siguranta rutiera: cum ne vedeau, toti participantii la trafic incetineau si rulau la viteza legala, respectand toate regulile de circulatie - cu vestele pe noi si cu masina asemanatoare cu cele "banalizate" ale politiei din Baden-Württemberg am fost luati probabil de politisti... :D
 

interesantul

Well-Known Member
24 Ian 2016
1.584
0
47
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
#5
Referitor la acel tunel de CF din Germania, oare de ce liniile nu sunt centrate prin tunel, sau va fi cu 4 că’i?
Sau sunt liniile puse provizoriu, urmând s㒠le mute spre centru (m㒠cam îndoiesc)?

E.
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#6
Buna,

Din cauza lungimii mari a Katzenbergtunnel, EBA (autoritatea lor feroviara) a cerut ca fiecare fir al liniei sa fie acompaniat pe intreaga lungime de un drum carosabil asfaltat de 3,5m latime, pentru a permite accesul vehicolelor de urgenta in caz de necesitate.

In plus, avand in vedere traficul in permanenta crestere de pe linia Rinului (axa principala Nord-Sud a Europei), se prevede la orizontul 2030 dublarea tunelului, adica 2 linii pe fir de circulatie (4 in total).

Linia veche, datand din anii 1844-48, cu traseul sau extrem de pitoresc si frumos (succesiunea de tuneluri de la Istein, etc) ramane dupa deschiderea tunelului asa cum s-a aratat doar pentru trafic regional si de marfa (cu viteze comerciale sub 120km/h), iar dupa ce vor fi 4 linii in tunelul nou doar pentru trafic regional.
Asa se va scapa si de faimoasa curba de la Rheinweiler unde si-a gasit sfarsitul "Helvetia Express" tras de 103 106 la numai o luna de viata si a dus in moarte zeci de oameni, in 1971.
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.102
42
Iași
LOCATION
Iași
#7
Am fotografiat trenurile de noapte care pleaca din Zürich HB, cine vrea trenuri autentice are de unde alege.

19 iunie, Zürich HB


CNL 459 "Canopus" / CNL 1259 "Sirius" Zürich - Praha hl.n / Berlin

Re4/4 11125
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 459, wagen 267 Zürich HB - Praha hl.n
CZ-CD 61 54 72-91 011-1 WLABmz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 459, wagen 266 Zürich HB - Praha hl.n
CH-DB 61 85 82-90 401-6 BDcm
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 459, wagen 265 Zürich HB - Praha hl.n
D-DB 61 80 59-90 039-8 Bvcmbz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 459, wagen 263 Zürich HB - Praha hl.n
CH-DB 61 85 29-90 502-7 Bpm
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 459, wagen 280 Zürich HB - Berlin Lichtenberg
CH-DB 61 85 88-94 604-5 WRm
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 459, wagen 279 Zürich HB - Berlin Lichtenberg
CH-CNL 61 85 76-94 315 -2 WLABm
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 459 , wagen 278 Zürich HB - Berlin Lichtenberg
CH-DB 61 85 76-94 309-5 WLABm
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 459,wagen 277 Zürich HB - Berlin Lichtenberg
D-DB 61 85 50-91 006-0 Bvcmbz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 459, wagen 276 Zürich HB - Berlin Lichtenberg
CH-DB 61 85 82-90 413-1 BDcm
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 459 , wagen 275 Zürich HB - Berlin Lichtenberg
D-DB 61 80 59-90 031-5 Bvcmbz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 459, wagen 273 Zürich HB - Berlin Lichtenberg

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 459, wagen 272 Zürich HB - Berlin Lichtenberg
CH-DB 61 85 29-90 500-1 Bpz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


===============================================
CNL 478 "Komet" Zürich HB - Hamburg Altona

Re 4/4 11129
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 478, wagen 283 Zürich HB - Hamburg Altona
CH-DB 61 85 29-94 516-3 Bpm
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 478, wagen 285 Zürich HB - Hamburg Altona
D-DB 61 80 59-90 015-8 Bvcmbz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 478, wagen 286 Zürich HB - Hamburg Altona
CH-DB 61 85 82-90 404-0 BDcm
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 478, wagen 287 Zürich HB - Hamburg Altona

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 478, wagen 288 Zürich HB - Hamburg Altona
CH-DB 61 85 76-90 302-4 WLABm
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 40478, wagen 178 Zürich HB - Amsterdam Centraal
D-DB 61 80 72-90 039-1 WLABmz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 40478, wagen 177 Zürich HB - Amsterdam Centraal
D-DB 61 80 72-90 016-9 WLABmz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 40478, wagen 176 Zürich HB - Amsterdam Centraal
CH-DB 61 85 82-90 400-8 BDcm
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 40478, wag 175 Zürich HB - Amsterdam Centraal
D-DB 61 80 59-90 017-4 Bvcmbz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 40478, wagen 174 Zürich HB - Amsterdam Centraal
D-DB 61 80 50-91 042-0 Bvcmz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


CNL 40478, wagen 173 Zürich HB - Amsterdam Centraal
CH-DB 61 85 29-90 509-2 Bpm
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


===============================================
EN 465 & 415 "Zürichsee" Zürich - Graz & Beograd)

Re 4/4 11145
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 465, wagen 307 Zürich HB - Graz HBF
A-CWL 61 81 70-70 001-6
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



EN 465, wagen 306 Zürich HB - Graz HBF
A-OBB 61 81 59-70 049-0 Bcmz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 465, wagen 305 Zürich HB - Graz HBF
A-OBB 73 81 29-91 015-9 Bmpz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 465, wagen 304 Zürich HB - Beograd
SBB CFF 61 85 20-90 348-4 Bpm
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 465/1115, wagen 302 Zürich HB - Zagreb Gl.kol
HR-HZ PP 61 78 59-70 004-0 Bcee
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 465/1115, wagen 301 Zürich HB - Zagreb Gl.kol
HR-HZ PP 61 78 71-70 006-9 WLee
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 465/D 15465, wagen 300 Zürich HB - Villach HBF
A-OBB 61 81 59-90 036-3 Bcmz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


===============================================
EN 467 "Wiener Walzer" Zürich HB - Budapest Keleti

Re 4/4 11223
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 467, wagen 319 Zürich HB - Budapest Keleti
H-START 61 55 71-91 101-0 WLABmz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 467, wagen 318 Zürich HB - Budapest Keleti
H-START 61 55 50-91 107-2 Bcmz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 467, wagen 317 Zürich HB - Budapest Keleti
H-START 61 55 21-91 303-3 Bvmz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 467, wagen 308 Zürich HB - Wien HBF
A-OBB 61 81 21-91 042-5 Bmz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 467, wagen 307 Zürich HB - Budapest Keleti
A-OBB 61 81 21-90 542-5 Bmz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 467, wagen 306 Zürich HB - Budapest Keleti
A-OBB 61 81 28-91 113-7 Bbmvz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 467, wag 305 Zürich HB - Budapest Wien HBF
OBB 73 81 59-91 219-0 Bcmz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 467, wagen 304 Zürich HB - Wien HBF
A-OBB 61 81 59-90 012-4 Bcmz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 467, wagen 303 Zürich HB - Wien HBF
A-OBB 61 81 76-94 321-4 WLABmz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 467, wagen 302 Zürich HB - Wien HBF
A-OBB 61 81 76-94 217-4 WLBmz
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Re 4/4 11299
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


===============================================
26 iunie, Germania

BR 120 106-0 D-DB cu un CNL

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#8
Buna Florin,

Daca mi-l pui si pe CNL 472/473 "Aurora" Basel SBB - Kobenhavn cu vagoane pentru Minsk si Moscova, ti-l arat si sub aspectul unei compuneri autentice la scara ;-)
 

sogard_2003

Well-Known Member
19 Ian 2016
3.607
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
#9
Vagonul dublu din imaginea asta mi se pare super

http://i1226.photobucket.com/albums/ee413/Valahul1/DSC_7614.jpg

Il am in mica mea colectie la N.
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#10
Pare el super, insa vagoanele de acest tip de 80' si 90' au dat foarte mari batai de cap administratiilor feroviare care le exploateaza, avand des probleme cu instalatiile de franare.
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.102
42
Iași
LOCATION
Iași
#11
Se intampla si in Elvetia:



http://www.blick.ch/news/schweiz/ostschweiz/thurbo-bei-crash-20-meter-zurueckgeschoben-id2163949.html

http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/region/Zwei-Zuege-zusammengestossen-Es-gab-einen-sehr-grossen-Ruck/story/13135721
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#15
@PDI: daca ai fi vazut cum arata acel "Langenschwalbacher" inainte sa ajunga la baietii din Kandern... :roll:

@Gam3: amarata aia de BoBo II in configuratia LION a avut RR cu nici macar trei luni in urma... unele locomotive chiar nu au noroc in viata.
Stadler trebuie sa fie mandru de cat de solid e GTW-ul, daca nu era un GTW 2/8 ci o traznaie de LINT ca in Germania acum numarau mortii.
 

PDI

Well-Known Member
27 Feb 2016
896
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
#16
Sunt convins, Horia, si mereu am apreciat stradania unora de a-si conserva istoria (feroviara). De multe ori, vazand rezultatul mi-am zis: "asta nici cand a iesit din fabrica n'a aratat asa de bine!". Bravo lor!
 

Big_boy

Well-Known Member
9 Ian 2009
443
0
52
Timisoara
LOCATION
Timisoara
#17
Nu-mi vine sa cred…oare asa se circula in Germania ???

Uitati-va aici :
https://www.youtube.com/watch?v=OYqd-DIk3hk

la minutul 0:11:42 …..
idem minutul 0:20:33

Macaz atacat pe la calcai...nemanipulat...la CFR asta e tratat ca si incident feroviar ...
Ciudat ...
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.102
42
Iași
LOCATION
Iași
#19
Incendiu la depoul istoric Interlaken

http://www.20min.ch/schweiz/bern/story/Zugdepot-steht-in-Vollbrand-20877614showid=84888&index=8

http://www.bernerzeitung.ch/region/thun/Der-ideelle-Schaden-ist-sehr-gross/story/29309391
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#20
Da, a ars sambata. Ieri am fost si eu acolo cu cativa colegi sa vedem ce se poate face.

Inca nu se poate estima paguba pentru ca partea cladirii in care erau locomotivele cu abur sta sa se prabuseasca. Partea cu vagoanele cu cutie de lemn a fost salvata.

Inaiuntru era sasiul complet al ultimului "Elefant" C 5/6 care abia fusese restaurat, locomotiva G 3/4 208 si locomotivele cu cremaliera HG 3/3 1067 si 1068. Multe ore de munca au plecat in cenusa, la fel ca la Nürnberg in 2005.